TDM FORUM TDM FORUM
24-11-2024, 14:03:55 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: [1] 2 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Karburátor 4TX rv2000  (Přečteno 6966 krát)
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« kdy: 12-10-2012, 19:58:23 »

Mám zase pár otázek.
Máte někdo mauál na karburátor rv 2000?
Jde mi o to že v manuálu mám poslední rok k seřizování hladiny 97.Ten na obrázku.
Ale já mám jiný karbec.  Sad Tu plovákovou komoru mám na 3 šroubky a nemám vůbec nápis Mikuni a tu rysku  Sad
Takže nevím od čeho měřit  Huh?

A druhý problém.
Když jedu po rovině,nejvíc to jsem to zpozoroval na dálnici,konstantní rychlostí 140/to je na 5000rpm tak když prostě držím polohu plynu a udržuju rychlost tak najednou to začne jakoby houpat.Jakoby na vteřinu potáhne motor a zase půl minuty nic.A pak zase potáhne.
Špatně se to popisuje.Ale jakobys lehoulince přidal plyn a zase ubral na původní rychlost.Je to tak jemné že to nepobere ani tacho ani otačkoměr.
Myslel jsem že bude prdlá membrána-není,obě OK.
Hladiny nevím,ale jak otočím heftem tak to letí až do konce otáčkoměru.
Synchronizace udělaná,po 3 letech byl rozdíl 0,02.Seřízeno,furt to samé.
Jehly nové,žeby komínky??
Spotřeba krásná-5L
Svíčky pálí předpisově,obě stejná barva.
Natankováno už na třech různých pumpách.
 Huh?


* Karbec.png (249.87 KB, 1366x768 - prohlédnuto 287 krát.)
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #1 kdy: 13-10-2012, 08:24:53 »

ty už máš verzi s palivovým čerpadlem žejo. Tak mě napdá nemůže tohle dělat právě to čerpadlo?
Ono přeci neběží pořád, ale jen v "pulsech"
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #2 kdy: 13-10-2012, 08:37:25 »

To pulsni cerpani vyrovnava prave hladina v karbci. Tam neni potreba tlak.... Kazdopadne to nevidim jako zavaznou zavadu,ikdyz to muze cloveka a zvlast puntickare rozzhavit do bela..... Ja osobne si myslim,ze to bude delat nekde nejaka vule,kterych tam za dobu provozu-12let vzniklo tolik,ze by se daly odstranit pouze porizenim noveho stroje.....
Ale Luko ty jsi dost tvrdohlavej a vytrvalej (kompliment) a urcite na to prijdes za dlouhych zimnich veceru.....
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #3 kdy: 13-10-2012, 09:01:25 »

velký tlak tam potřeba není, to je pravda.
To čerpadlo je tam proto, že když je v nádrži málo benzínu, tak je jeho hladina pod úrovní hladiny v karburátorech - takže samospádem by se komory karbece už nezaplavily.
Tohle elektrický čerpadlo je memránovka (funguje jako bzučák)  která udržuje v systému mírný tlak. Pokud tlak poklesne, uvolní se tlak na memráně a ta začne kmitat - dávat palivo. Při dosažení tlaku se memrána zatlumí a přestane kmitat.
Takže když jedeš tak stojí.... zapumpuje.....stojí a tak pořád do kola. Takže si říkám jestli to pulsování za jízdy by nemohlo být třeba tímhle

výhoda el. čerpadla oproti podtlakovýmu je asi jen v případě kdy ti dojde benzín. U podtlakovky málem vymlátíš baterku než nastartuješ - u elektrickýho jen počkách než ztichne  Smiley
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #4 kdy: 13-10-2012, 09:04:20 »

Begy-tam je čerpadlo,ale i plovák s ventilem.Který když natlačí benzín do komory tak ventil uzavře a čerpadlo přes ten odpor už netlačí.Kdyby tam nebyl ten ventil,tak to protlačí benzín až do motoru  Wink

Aca-je pravda že kdyby na to sedl někdo kdo o tom neví tak by si toho asi ani nevšim.  Cheesy
Když třeba už jedu ve 2 ko,nebo do kopce,tak už to skoro nepostřehnu.Protože to už potřebuješ víc výkonu a to pak nedělá.
Vůle v motoru nejsou,není ze dřeva aby se po letech rozklížil  Grin

Ještě po intenzivním študování jem narazil na to že je v těch karbcích ještě jedna  MEMBRÁNA
By mě zajímalo na co tam je.Asi mě přes zimu čeká kompletní rozborka karbošů  Undecided
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #5 kdy: 13-10-2012, 09:05:56 »

no však jo, koukám že jsem to mohl napsat i líp  Grin
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #6 kdy: 13-10-2012, 09:09:26 »

Tohle chapu,v podstate to je jako podtlakovy jen podtlak netaha ze sani ale dela ho civka,jenze to by znamenalo,ze nejsou udelany hladiny do te miry ze poklesne hladina tak,ze prisava vzduch z plovakovy komory.....A to jsme jen u palivovy soustavy. To muze delat jeste zapalovani,civky,svicky kabely.....A otazkou zustava jestli to neni nejaka vrozena vada ktera vysla najevo.... Navic k tomu mohlo dojit i tou upravou (vetsi saci podtlak,napr.).... To jsou proste veci ktery,mam podezreni,si zijou tak trochu svym zivotem.  
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #7 kdy: 13-10-2012, 09:10:38 »

Aca-Hladinama to stejně asi nebude.Na sytič to jede,má to plný výkon a ani necukne.Kdyby tam benzín nebyl tak by se to dusilo atd..
Tou přestavbou to být samozdřejmě být může.Ale to právě potřebuju mít jistotu že karbce jsou OK.Pak na to prdím.
 Wink
S tím manuálem mi nikdo nepomůže??  Sad
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #8 kdy: 13-10-2012, 09:14:41 »

Begy-tam je čerpadlo,ale i plovák s ventilem.Který když natlačí benzín do komory tak ventil uzavře a čerpadlo přes ten odpor už netlačí.Kdyby tam nebyl ten ventil,tak to protlačí benzín až do motoru  Wink

Aca-je pravda že kdyby na to sedl někdo kdo o tom neví tak by si toho asi ani nevšim.  Cheesy
Když třeba už jedu ve 2 ko,nebo do kopce,tak už to skoro nepostřehnu.Protože to už potřebuješ víc výkonu a to pak nedělá.
Vůle v motoru nejsou,není ze dřeva aby se po letech rozklížil  Grin

Ještě po intenzivním študování jem narazil na to že je v těch karbcích ještě jedna  MEMBRÁNA
By mě zajímalo na co tam je.Asi mě přes zimu čeká kompletní rozborka karbošů  Undecided

Nemyslim vule na motoru. Myslim vule v karburatorech kde dre kov na kov a mazani veskery zadny. Mam na mysli hridelku plynu,sytice,muzou byt vydreny soupatka na membranach a tak secteno,muze vzniknout nejaka disharmonie..... Je to dvanact let stary,jezdilo to.....Opotrebeni se projevit musi,prestoze se to pouziva.....
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #9 kdy: 22-10-2012, 08:21:33 »

Tak tím čerpadlem to určo nebude.Včera jsem zpozoroval že jak to hrčí na volnoběh tak frekvence pumpy je cca 3vteřiny.Takže za jízdy pod plynem musí fičet mnohem častěji.A mi to houpe tak v intervalu jednou za 15sec.

Manuál a k čemu je ta malá membránka nikdo neví??

To snad budu muset napsat na M.cz  ojee
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #10 kdy: 22-01-2013, 19:32:08 »

Tak seřízení karbce začíná být akutní.
Chci vyměnit komínky,vyčistit a seřídit.
Pozná někdo typ karburátoru?
Jak seřídit tu hladinu?Myslím podle čeho?
Přikládám foto,na karb.není ani napsané co je to za typ.  Undecided


* DSC01991.JPG (124.37 KB, 648x486 - prohlédnuto 181 krát.)

* DSC01993.JPG (116.21 KB, 648x486 - prohlédnuto 203 krát.)
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #11 kdy: 22-01-2013, 19:33:08 »

Jen tu je něco,ale to asi nebude ten typ.  Undecided


* DSC01996.JPG (142.63 KB, 648x486 - prohlédnuto 178 krát.)
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #12 kdy: 22-01-2013, 20:40:59 »

Luko....mně to dělá to samé..ale zatim jsem to neřešil...dřív jsem si myslel že je to málo napnutým řetězem ale po laborování jsem zatim nedošel k závěru.Prostě je to takový jemný úbytek výkonu ani otačkoměr si toho nevšimne...
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #13 kdy: 29-01-2013, 17:38:56 »

Max-no tak nějak.Taky jsem zkoušel řetěz.Kdybys na něco přišel tak to napiš.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #14 kdy: 29-01-2013, 17:47:10 »

Uvidím na jaro,já teď přes zimu udělal vcelku hodně oprav/uprav tak uvidim..jestli to bude dělat stále tak mužeme dost věcí vyloučit.Já mel karbece na čistení+serizení a dělá to furt...
Zaznamenáno
Stran: [1] 2 3   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML