24-11-2024, 13:57:27
Vítej,
Host
. Prosím
přihlaš se
nebo
se zaregistruj
.
1 hodina
1 den
1 týden
1 měsíc
napořád
Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky
:
Pravidla etiky na Fóru
Domů
FORUM
CHAT
Mapa
Vyhledávání
Kalendář
Uživatelé
Přihlásit
Registrovat
Odkazy
Download
GALERIE
TDM FORUM
»
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
»
Motor
»
Karburátor 4TX rv2000
Stran: [
1
]
2
3
Dolů
Tisk
Autor
Téma: Karburátor 4TX rv2000 (Přečteno 6961 krát)
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Karburátor 4TX rv2000
«
kdy:
12-10-2012, 19:58:23 »
Mám zase pár otázek.
Máte někdo mauál na karburátor rv 2000?
Jde mi o to že v manuálu mám poslední rok k seřizování hladiny 97.Ten na obrázku.
Ale já mám jiný karbec.
Tu plovákovou komoru mám na 3 šroubky a nemám vůbec nápis Mikuni a tu rysku
Takže nevím od čeho měřit
A druhý problém.
Když jedu po rovině,nejvíc to jsem to zpozoroval na dálnici,konstantní rychlostí 140/to je na 5000rpm tak když prostě držím polohu plynu a udržuju rychlost tak najednou to začne jakoby houpat.Jakoby na vteřinu potáhne motor a zase půl minuty nic.A pak zase potáhne.
Špatně se to popisuje.Ale jakobys lehoulince přidal plyn a zase ubral na původní rychlost.Je to tak jemné že to nepobere ani tacho ani otačkoměr.
Myslel jsem že bude prdlá membrána-není,obě OK.
Hladiny nevím,ale jak otočím heftem tak to letí až do konce otáčkoměru.
Synchronizace udělaná,po 3 letech byl rozdíl 0,02.Seřízeno,furt to samé.
Jehly nové,žeby komínky??
Spotřeba krásná-5L
Svíčky pálí předpisově,obě stejná barva.
Natankováno už na třech různých pumpách.
Karbec.png
(249.87 KB, 1366x768 - prohlédnuto 287 krát.)
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #1 kdy:
13-10-2012, 08:24:53 »
ty už máš verzi s palivovým čerpadlem žejo. Tak mě napdá nemůže tohle dělat právě to čerpadlo?
Ono přeci neběží pořád, ale jen v "pulsech"
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #2 kdy:
13-10-2012, 08:37:25 »
To pulsni cerpani vyrovnava prave hladina v karbci. Tam neni potreba tlak.... Kazdopadne to nevidim jako zavaznou zavadu,ikdyz to muze cloveka a zvlast puntickare rozzhavit do bela..... Ja osobne si myslim,ze to bude delat nekde nejaka vule,kterych tam za dobu provozu-12let vzniklo tolik,ze by se daly odstranit pouze porizenim noveho stroje.....
Ale Luko ty jsi dost tvrdohlavej a vytrvalej (kompliment) a urcite na to prijdes za dlouhych zimnich veceru.....
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #3 kdy:
13-10-2012, 09:01:25 »
velký tlak tam potřeba není, to je pravda.
To čerpadlo je tam proto, že když je v nádrži málo benzínu, tak je jeho hladina pod úrovní hladiny v karburátorech - takže samospádem by se komory karbece už nezaplavily.
Tohle elektrický čerpadlo je memránovka (funguje jako bzučák) která udržuje v systému mírný tlak. Pokud tlak poklesne, uvolní se tlak na memráně a ta začne kmitat - dávat palivo. Při dosažení tlaku se memrána zatlumí a přestane kmitat.
Takže když jedeš tak stojí.... zapumpuje.....stojí a tak pořád do kola. Takže si říkám jestli to pulsování za jízdy by nemohlo být třeba tímhle
výhoda el. čerpadla oproti podtlakovýmu je asi jen v případě kdy ti dojde benzín. U podtlakovky málem vymlátíš baterku než nastartuješ - u elektrickýho jen počkách než ztichne
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #4 kdy:
13-10-2012, 09:04:20 »
Begy-tam je čerpadlo,ale i plovák s ventilem.Který když natlačí benzín do komory tak ventil uzavře a čerpadlo přes ten odpor už netlačí.Kdyby tam nebyl ten ventil,tak to protlačí benzín až do motoru
Aca-je pravda že kdyby na to sedl někdo kdo o tom neví tak by si toho asi ani nevšim.
Když třeba už jedu ve 2 ko,nebo do kopce,tak už to skoro nepostřehnu.Protože to už potřebuješ víc výkonu a to pak nedělá.
Vůle v motoru nejsou,není ze dřeva aby se po letech rozklížil
Ještě po intenzivním študování jem narazil na to že je v těch karbcích ještě jedna
MEMBRÁNA
By mě zajímalo na co tam je.Asi mě přes zimu čeká kompletní rozborka karbošů
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #5 kdy:
13-10-2012, 09:05:56 »
no však jo, koukám že jsem to mohl napsat i líp
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #6 kdy:
13-10-2012, 09:09:26 »
Tohle chapu,v podstate to je jako podtlakovy jen podtlak netaha ze sani ale dela ho civka,jenze to by znamenalo,ze nejsou udelany hladiny do te miry ze poklesne hladina tak,ze prisava vzduch z plovakovy komory.....A to jsme jen u palivovy soustavy. To muze delat jeste zapalovani,civky,svicky kabely.....A otazkou zustava jestli to neni nejaka vrozena vada ktera vysla najevo.... Navic k tomu mohlo dojit i tou upravou (vetsi saci podtlak,napr.).... To jsou proste veci ktery,mam podezreni,si zijou tak trochu svym zivotem.
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #7 kdy:
13-10-2012, 09:10:38 »
Aca-Hladinama to stejně asi nebude.Na sytič to jede,má to plný výkon a ani necukne.Kdyby tam benzín nebyl tak by se to dusilo atd..
Tou přestavbou to být samozdřejmě být může.Ale to právě potřebuju mít jistotu že karbce jsou OK.Pak na to prdím.
S tím manuálem mi nikdo nepomůže??
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #8 kdy:
13-10-2012, 09:14:41 »
Citace: Luko 13-10-2012, 09:04:20
Begy-tam je čerpadlo,ale i plovák s ventilem.Který když natlačí benzín do komory tak ventil uzavře a čerpadlo přes ten odpor už netlačí.Kdyby tam nebyl ten ventil,tak to protlačí benzín až do motoru
Aca-je pravda že kdyby na to sedl někdo kdo o tom neví tak by si toho asi ani nevšim.
Když třeba už jedu ve 2 ko,nebo do kopce,tak už to skoro nepostřehnu.Protože to už potřebuješ víc výkonu a to pak nedělá.
Vůle v motoru nejsou,není ze dřeva aby se po letech rozklížil
Ještě po intenzivním študování jem narazil na to že je v těch karbcích ještě jedna
MEMBRÁNA
By mě zajímalo na co tam je.Asi mě přes zimu čeká kompletní rozborka karbošů
Nemyslim vule na motoru. Myslim vule v karburatorech kde dre kov na kov a mazani veskery zadny. Mam na mysli hridelku plynu,sytice,muzou byt vydreny soupatka na membranach a tak secteno,muze vzniknout nejaka disharmonie..... Je to dvanact let stary,jezdilo to.....Opotrebeni se projevit musi,prestoze se to pouziva.....
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #9 kdy:
22-10-2012, 08:21:33 »
Tak tím čerpadlem to určo nebude.Včera jsem zpozoroval že jak to hrčí na volnoběh tak frekvence pumpy je cca 3vteřiny.Takže za jízdy pod plynem musí fičet mnohem častěji.A mi to houpe tak v intervalu jednou za 15sec.
Manuál a k čemu je ta malá membránka nikdo neví??
To snad budu muset napsat na M.cz
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #10 kdy:
22-01-2013, 19:32:08 »
Tak seřízení karbce začíná být akutní.
Chci vyměnit komínky,vyčistit a seřídit.
Pozná někdo typ karburátoru?
Jak seřídit tu hladinu?Myslím podle čeho?
Přikládám foto,na karb.není ani napsané co je to za typ.
DSC01991.JPG
(124.37 KB, 648x486 - prohlédnuto 181 krát.)
DSC01993.JPG
(116.21 KB, 648x486 - prohlédnuto 203 krát.)
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #11 kdy:
22-01-2013, 19:33:08 »
Jen tu je něco,ale to asi nebude ten typ.
DSC01996.JPG
(142.63 KB, 648x486 - prohlédnuto 178 krát.)
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
M.A.X
Děd vševěd
DÍK 0
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #12 kdy:
22-01-2013, 20:40:59 »
Luko....mně to dělá to samé..ale zatim jsem to neřešil...dřív jsem si myslel že je to málo napnutým řetězem ale po laborování jsem zatim nedošel k závěru.Prostě je to takový jemný úbytek výkonu ani otačkoměr si toho nevšimne...
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #13 kdy:
29-01-2013, 17:38:56 »
Max-no tak nějak.Taky jsem zkoušel řetěz.Kdybys na něco přišel tak to napiš.
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
M.A.X
Děd vševěd
DÍK 0
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223
Re: Karburátor 4TX rv2000
«
Odpověď #14 kdy:
29-01-2013, 17:47:10 »
Uvidím na jaro,já teď přes zimu udělal vcelku hodně oprav/uprav tak uvidim..jestli to bude dělat stále tak mužeme dost věcí vyloučit.Já mel karbece na čistení+serizení a dělá to furt...
Zaznamenáno
Stran: [
1
]
2
3
Nahoru
Tisk
Skočit na:
Prosím vyber cíl:
-----------------------------
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
-----------------------------
=> Motor
=> Elektrika
=> Podvozek
=> Gumy
=> Technické parametry, vlastnosti
=> Vzhled
-----------------------------
AKCE
-----------------------------
=> Videa z akcí
=> Cestopisy
=> Neklubové akce
=> Zajímavá místa
-----------------------------
VÝBAVA
-----------------------------
=> Oblečení
=> Chrániče
=> Kufry, nosiče, padáky
=> GPS - Interkom - Kamera
-----------------------------
VŠEOBECNĚ
-----------------------------
=> Administrativa, zákony, vyhlášky
=> Batůžci
=> Zajímavé odkazy
=> Videa
=> O čemkoli
=> Volná zábava
=> ADWENTŮŮŮŮRE
-----------------------------
MANUÁLY - NÁVODY
-----------------------------
=> Postupy na opravy, úpravy, seřízení atd...
=> Jak to funguje
=> Články, recenze
-----------------------------
BAZAR
-----------------------------
=> Koupím
=> Prodám
-----------------------------
BLOG
-----------------------------
=> Blogy členů
-----------------------------
WEB - provoz
-----------------------------
=> Všeobecně
Nahrávám...