Gapa
Kořen
Větší znalec
   
DÍK 3
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR: 
Příspěvků: 119
|
 |
« Odpověď #15 kdy: 09-01-2012, 17:46:37 » |
|
Moc hezký Luko. Jako elektrikář vůbec nechápu jak tohle můžeš ještě dát dohromady. Já už bych si hodil smyčku z kusu drátu. Tak ať ti to dobře dopadne.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Haufik.L
Velký znalec
  
DÍK 0
Offline
Pohlaví: 
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Lukáš Hauf
Bydliště: Lukavice 19 (47)
SPONZOR: 
Příspěvků: 158
|
 |
« Odpověď #16 kdy: 09-01-2012, 21:13:48 » |
|
Asi blbá otázka  ale nebylo by jednodušší vyměnit motor za motor? 
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
   
DÍK 31
Offline
Pohlaví: 
Motorka: XT1200Z
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR: 
Příspěvků: 1688
Yamaha XT1200Z Super Tenere
|
 |
« Odpověď #17 kdy: 09-01-2012, 21:43:11 » |
|
Pročti si první stránku u tohoto tématu a odpověď najdeš 
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Haufik.L
Velký znalec
  
DÍK 0
Offline
Pohlaví: 
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Lukáš Hauf
Bydliště: Lukavice 19 (47)
SPONZOR: 
Příspěvků: 158
|
 |
« Odpověď #18 kdy: 09-01-2012, 21:56:16 » |
|
Jsem to nějak přelít!  Já jsem ale 4TX vyděl s motorem 900 
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
   
DÍK 22
Offline
Pohlaví: 
Motorka: Triumph
SPONZOR: 
Příspěvků: 1388
|
 |
« Odpověď #19 kdy: 09-01-2012, 22:08:02 » |
|
Já taky,ale není to spolehlivé řešení.Zásahy do rámu považuju za nepřípustné a hlavně to dělám stylem vratného procesu.Abych to moh kdykoliv uvézt do originálního stavu.  Nesnáším bastly kde se musí něco řezat a svařovat atd... 
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
Haufik.L
Velký znalec
  
DÍK 0
Offline
Pohlaví: 
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Lukáš Hauf
Bydliště: Lukavice 19 (47)
SPONZOR: 
Příspěvků: 158
|
 |
« Odpověď #20 kdy: 10-01-2012, 09:21:36 » |
|
to chápu  tak aď se dílo daří! 
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
kralik
Děd vševěd
   
DÍK 0
Offline
Pohlaví: 
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Marek Šantavý
Bydliště: Skalica
Příspěvků: 228
|
 |
« Odpověď #21 kdy: 10-01-2012, 11:30:17 » |
|
vypada to fakt fajne :-) gapa....ja zasa napr. nechapem z elektriky, ked to vidim, tak nechapem ako to vy elektrikari dokazete dat do kopy 
|
|
|
Zaznamenáno
|
Good luck or bad luck, who knows? :-)
|
|
|
KámaTDM
Děd vševěd
   
DÍK 1
Offline
Motorka: Batůžek
Bydliště: Všude dobře, tak co doma.
SPONZOR: 
Příspěvků: 242
|
 |
« Odpověď #22 kdy: 03-03-2012, 22:38:54 » |
|
4TX s motorem 5PS jsem taky viděl na vlastní oko. Když jsem s autorem přestavby mluvil, tak zmínil jen nutnost ponechání původní olejové vany kvůli výšce a trochu zmínil i následné seřízení karburátorů. O nějaké úpravě rámu, nebo vyosení sekundáru si nepamatuju, že by byla řeč. Popravdě je to ale už mnógo godóv tamú nazad. A typový číslo motoru sice problémem je, ale v ČR je to problém prozatím řešitelný.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
   
DÍK 22
Offline
Pohlaví: 
Motorka: Triumph
SPONZOR: 
Příspěvků: 1388
|
 |
« Odpověď #23 kdy: 04-03-2012, 19:05:37 » |
|
4TX s motorem 5PS jsem taky viděl na vlastní oko. Když jsem s autorem přestavby mluvil, tak zmínil jen nutnost ponechání původní olejové vany kvůli výšce a trochu zmínil i následné seřízení karburátorů. O nějaké úpravě rámu, nebo vyosení sekundáru si nepamatuju, že by byla řeč. Popravdě je to ale už mnógo godóv tamú nazad. A typový číslo motoru sice problémem je, ale v ČR je to problém prozatím řešitelný.
Já s ním taky mluvil a několikrát.Ono je tam ještě víc věcí co se musí vyrobit a přizpůsobit.Není to jen tak.  A typové číslo není problém do doby když se nedejBože něco stane.To snad nemusím vypisovat
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
jenik
Znalec

DÍK 0
Offline
Motorka: XTZ750
Jméno: Jenik
Příspěvků: 29
|
 |
« Odpověď #24 kdy: 06-03-2012, 15:38:38 » |
|
Taky drzim palce. Kazdy kdo udela 900kilo poradne je vitan! Doufam, ze majitel to poradne i naladi jako ja  Zajimalo by me, co nekdo rikal, ze se musi nechat puvodni vana?
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
KámaTDM
Děd vševěd
   
DÍK 1
Offline
Motorka: Batůžek
Bydliště: Všude dobře, tak co doma.
SPONZOR: 
Příspěvků: 242
|
 |
« Odpověď #25 kdy: 06-03-2012, 20:30:08 » |
|
Já s ním taky mluvil a několikrát.Ono je tam ještě víc věcí co se musí vyrobit a přizpůsobit.Není to jen tak.  A typové číslo není problém do doby když se nedejBože něco stane.To snad nemusím vypisovat Pokud budeme uvažovat v rovině "když se něco stane", myslím že problém je i změna kubatury. To stejné je i v rovině neoriginálního příslušenství. Třeba doma vyrobené padací rámy a jiné domácí vychytávky bez homologace. Buď ale v pohodě. Mám takových věcí sám hodně a jezdím s vírou "mě se nemůže nic stát". Teda alespoň tomu nejdu naproti.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
   
DÍK 22
Offline
Pohlaví: 
Motorka: Triumph
SPONZOR: 
Příspěvků: 1388
|
 |
« Odpověď #26 kdy: 03-04-2012, 19:18:40 » |
|
Tak pokračujém. Los motoros je venkos 
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
   
DÍK 22
Offline
Pohlaví: 
Motorka: Triumph
SPONZOR: 
Příspěvků: 1388
|
 |
« Odpověď #27 kdy: 03-04-2012, 19:19:33 » |
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
   
DÍK 22
Offline
Pohlaví: 
Motorka: Triumph
SPONZOR: 
Příspěvků: 1388
|
 |
« Odpověď #28 kdy: 06-04-2012, 21:44:48 » |
|
Osmpade rozpůlená. Klika má najeto 60tis bez poškození.Na lágrech je ale vidět úbytek kompozice. Myslim že by daly ještě tak max 20tis a šlo by to do kytek.V tomto stadiu by to ještě zachránily "jen" nové lagry.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
   
DÍK 22
Offline
Pohlaví: 
Motorka: Triumph
SPONZOR: 
Příspěvků: 1388
|
 |
« Odpověď #29 kdy: 06-04-2012, 21:45:49 » |
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
|