TDM FORUM TDM FORUM
12-07-2025, 20:55:20 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 2 3 [4]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Projekt motoru 4TX 900  (Přečteno 16165 krát)
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #45 kdy: 17-05-2012, 21:52:13 »

Gratulace,doufam,ze to uvidim.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2035




WWW
« Odpověď #46 kdy: 17-05-2012, 22:08:37 »

a kdy to uvidíme naživo?
takhle po fotkách to není ono. Budu mít pak asi milion dotazů tak se připrav  naugh
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #47 kdy: 17-05-2012, 22:15:53 »

a kdy to uvidíme naživo?
takhle po fotkách to není ono. Budu mít pak asi milion dotazů tak se připrav  naugh
Se stav ne?  Wink
A můžem i kecat  Grin

Aca-dík  Smiley
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 31
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: XT1200Z
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1688


Yamaha XT1200Z Super Tenere


« Odpověď #48 kdy: 18-05-2012, 06:37:34 »

Dobrá práce, co dobrá, skvělá práce  Grin Tak hlavně ať zdraví dovolí a najedete společně tísíce kilometrů  supr
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #49 kdy: 04-06-2012, 13:10:20 »

Už je i změřeno a hodnoty jsou na papíře.
Dopadlo to líp než jsem čekal.
Moto má menší vibrace které potvrdila i hladší křivka grafu než 850.
Karbce s Dynojetem výborně stačí plnit.Lambda bohatosti je v předepsaném rozmezí.
(Z toho jsem měl největší obavy)
Jak budu sundávat nádrž tak ještě poladím ty ohýnky z laufu.Ale za normálního provozu to takhle nestřílí. Grin
Trochu jsme se divili že omezovač otáček zasáhnul až v 9 500rpm ale tam už otáčky NIKDY nebudou.  Angry

Rychlé videjko z ruky jak to na brzdě vypadalo.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=eqpv2uu7nLM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=eqpv2uu7nLM</a>

A tady výsledný graf.
Jsou to 2grafy v 1.Ať jde dobře poznat rozdíl proti minulé 850.



* img048 2.jpg (267.67 KB, 1053x765 - prohlédnuto 357 krát.)
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #50 kdy: 04-06-2012, 13:32:46 »

A nyní rekapitulace
Jsem to tak orientačně spočítal.
Hodiny práce.(Ale jen čistě ty co by se daly fakturovat.Jinak na tom bylo stráveno daleko víc hodin)

Rozebírání 1motoru-  5
Vytažení 2motoru-    4
Rozebírání 2motoru-  5
Měření,počítání-       5
Mytí dílů-                4
Kontrola hlavy
(ventily,seřízení,atd)-5
Úprava EGR              2
Složení motoru          8
Montáž mot do mot.- 3
Výroba přírub,výpalek,
výřez závitů,atd-      6
Suma sumárum      47hodin.

A co ta sranda stála
Motor     -? (každý za kolik si ho sežene)
Těsnění   -3500
Šálky kliky-1200
Příruby karb-500
EGR          -200
Výpalek     -200
Suma sumárum 5600Kč plus motor

Ještě by chtěl poděkovat:
Mirkovi za momenťák a stahovák.
Kusovi za vyrobení redukcí.
Acovi za zbytky těsnění.
Romanovi za změření šroubů
A všem co mi drželi pěsti  Wink 




Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #51 kdy: 04-06-2012, 14:26:11 »

Co to povídal? "Vypadá to, že to má i nějakou sílu."    supr
Zaznamenáno
kralik
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Marek Šantavý
Bydliště: Skalica
Příspěvků: 228



« Odpověď #52 kdy: 04-06-2012, 15:39:36 »

Luko...parada, aj ta dokumentacia a sumar :-) nech ti to sluzi, btw. daj potom vediet, aky je rozdiel pocitovo, nielen vykon ale aj spravanie motora :-)
Zaznamenáno

Good luck or bad luck, who knows? :-)
Kulik
Velký znalec
****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Jiří Kamenář
Bydliště: Dolní Domaslavice 89
SPONZOR:
Příspěvků: 182



« Odpověď #53 kdy: 04-06-2012, 21:34:01 »

No Luko moc dobrá práce...  supr a v porovnání s origo 900 ..? Porovnával si u Honza graf z brzdy..? Má jich tam uložený..
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #54 kdy: 05-06-2012, 17:17:15 »

Pecka supr, plameny za tebou jak v MotoGP Grin ,jeste ze ma ta Yamaha kovany pisty ojee
Zaznamenáno
jenik
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: XTZ750
Jméno: Jenik
Příspěvků: 29


« Odpověď #55 kdy: 07-06-2012, 09:35:09 »

Už je i změřeno a hodnoty jsou na papíře.
Dopadlo to líp než jsem čekal.
Moto má menší vibrace které potvrdila i hladší křivka grafu než 850.
Karbce s Dynojetem výborně stačí plnit.Lambda bohatosti je v předepsaném rozmezí.
(Z toho jsem měl největší obavy)
Jak budu sundávat nádrž tak ještě poladím ty ohýnky z laufu.Ale za normálního provozu to takhle nestřílí. Grin
Trochu jsme se divili že omezovač otáček zasáhnul až v 9 500rpm ale tam už otáčky NIKDY nebudou.  Angry

Rychlé videjko z ruky jak to na brzdě vypadalo.

A tady výsledný graf.
Jsou to 2grafy v 1.Ať jde dobře poznat rozdíl proti minulé 850.




Co rikas na muj? Mame stejnou technologii,je skoda nevyuzit potencial motoru  Wink, to mas 88Nm a 77 koni? Aspon teda kdyz mrkam na ten tvuj graf.



a tady je z DKcka
http://dkracing.cz/tuning-detail/tdm900/



ale neverim jim  Wink
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #56 kdy: 07-06-2012, 10:35:02 »

Jeník-Tvoje hodnoty jsou mi známy  Wink
Velmi pěkné  supr
Mi šlo teď hlavně o to že můžu v klidu jezdit.
Na další ladění bych musel pořídit ten ignitech a jet do Práglu to ladit.A na to teď nejsou kroupy.  Undecided
Ale netvrdím že se o to někdy v budoucnu nepokusím  Wink
Teď se zaměřím na spotřebu oleje a kolik ta mrška bude brát benálu.
Kolik to bere tobě?? (jen nepiš nějaké sci-fi že 4/4,5 adt.. )    Wink
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
jenik
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: XTZ750
Jméno: Jenik
Příspěvků: 29


« Odpověď #57 kdy: 08-06-2012, 10:55:14 »

Jeník-Tvoje hodnoty jsou mi známy  Wink
Velmi pěkné  supr
Mi šlo teď hlavně o to že můžu v klidu jezdit.
Na další ladění bych musel pořídit ten ignitech a jet do Práglu to ladit.A na to teď nejsou kroupy.  Undecided
Ale netvrdím že se o to někdy v budoucnu nepokusím  Wink
Teď se zaměřím na spotřebu oleje a kolik ta mrška bude brát benálu.
Kolik to bere tobě?? (jen nepiš nějaké sci-fi že 4/4,5 adt.. )    Wink
No kdyz jedu na spotrebu, takze fakt pianko - pak 4,8. Jinak posledni cesta na SK s plne nalozenou motorkou a rychlosti 120-130 byla 6,2.
Zaznamenáno
kralik
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Marek Šantavý
Bydliště: Skalica
Příspěvků: 228



« Odpověď #58 kdy: 08-06-2012, 14:23:53 »

pekne ste to poladili pani!
Zaznamenáno

Good luck or bad luck, who knows? :-)
Stran: 1 2 3 [4]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML