TDM FORUM TDM FORUM
11-11-2024, 22:21:22 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 [2] 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: LPG do auta  (Přečteno 1993 krát)
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #15 kdy: 26-11-2011, 11:05:01 »

Tyjo draku kde žiješ, že máš naftu a benál tak levnej  uaau? Tady je dávno přez 35 kaček  grr cvok! Jezdím taky na plyn, pááč je to nejlevnější a co píšeš je samosebou taky pravda..ale je to zase jen hájení toho co mám doma  hehe.. Když bude mojím snem V8 s objemem jak garáž, budu vydělávat jen na provoz a budu šťastný jak malej kluk, tak mi nikdo nevymluví, abych si koupil menší auto. Všemu rozumím  evil..znám i kluka co si koupil osmikolku Tatru a je šťastný  evil! Trochu jsem se pozastavil nad názvem "Ochcávka"  ojee.. Myslím že se povedla a že i po několika letech je pořád skvělým autem..a hlavně je to české auto..ikdyž je to (jak většina říká) jen eMBéčko, ale pro mě pěkná. Poslední evoluce musíš uznat že nedělá wostudu a když se podíváš na Superba s novou tváří v kombíku, tak je nepřekonatený.. Fakt se tyhle MB povedly. Kdyby jsme neměli takovou cenzůru v minulosti a bylo to tu vše jinak, jezdili bychom taky v lepších plechovkách..no co..už se stalo a to zase jinde jsme  hehe..
 Nepomlouvám LPG, sám v něm jezdím, jen tvrdím, že nejrozumnější je koupit auto i s LPG už namontovaným a zapsaným.. Stříkačku máš i v benzínu a LPG, pořád je to elektronika a ta se může kdyykoli posr.t. Vem si třeba ty Oktávky a nebo VW Transportéry - mají nalítáno i půl milionu km a když k nim přijdeš ráno v -20°C tak hned naskočí a dovezou tě všude.. Starý babči s čerpadlama jak v traktoru..a co jako? Znám spoustu novějších aut co se ser.u každou chvíli a jsou na benál.. Třeba nádherné Espacy, ty šly dolů až neuvěřitelně - za 45 litrů koupíš 7 místný rodinný parník v plné palbě a zachovalý jak nový.. Proč? Mám 3 kolegy co ho vlastní a všichni už měli co do činění s motorem a elektronikou kolem něho a čerpadla..VŠICHNI, jeden dokonce už 2x, ale pořád ho má rád.. smile_!!! Toť vše  smile_
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
Pekelný dědek
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: René Havlík
SPONZOR:
Příspěvků: 313



« Odpověď #16 kdy: 26-11-2011, 17:42:08 »

Drivere dobře hovoříš benál a nafta za ty prachy co píše Bad - kde to mají  uaau,že bych tam začal tankovat.Bade nic ve zlém pokud někdo preferuje obsahy motorů ala TANK je to jeho věc,ale v dnešní době ho považuju za  cvok.Já mám auto na běžné věci.Plechovka mi nic neříká narozdíl od motorky.No a Superb (v naftě) není ani malý ani velký a dojedu kam potřebuju.Na motorce spotřebu opravdu neřeším.Do všeho tankuju jen na značkových čerpacích stanicí,protože mi těch pár halířů rozdílu v pohonných hmotách nestojí za případné opravy.
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #17 kdy: 26-11-2011, 18:17:55 »

Chlapy neřešte obsahy a benzíny. Opel je pro mě srdcová záležitost stejně jako TDM, pro druhého to může být třeba V8 nebo Favorit. Prostě podle vkusu každého soudruha  Grin

PS : Kam by naše planeta přišla, kdyby jsme všichni jezdili na naftu   LOL
Zaznamenáno
bad
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: jiná
Bydliště: Stará Boleslav
Příspěvků: 45



« Odpověď #18 kdy: 26-11-2011, 23:51:02 »

mě se octávia v kombi líbí suberb už míň. Espace měli právě horší naftový motory a proto šli cenou dolů. To je taky důvod proč jsem šel do espace 3,5 V6 s lpg. jezdím za míň než s naftou je menší riziko poruch. na Opela nedám dopustit omega MV6 bylo moje první lepší auto a rád na něj vzpomínám. samo jsem se upsal u nafty a benálu + 1 Kč. Velký obsahy mám rád odjakživa proto řeším lpg a km mě vyjde jak s dvoulitrem.
Zaznamenáno
bad
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: jiná
Bydliště: Stará Boleslav
Příspěvků: 45



« Odpověď #19 kdy: 26-11-2011, 23:56:18 »

Tyjo draku kde žiješ, že máš naftu a benál tak levnej  uaau? Tady je dávno přez 35 kaček  grr cvok! Jezdím taky na plyn, pááč je to nejlevnější a co píšeš je samosebou taky pravda..ale je to zase jen hájení toho co mám doma  hehe.. Když bude mojím snem V8 s objemem jak garáž, budu vydělávat jen na provoz a budu šťastný jak malej kluk, tak mi nikdo nevymluví, abych si koupil menší auto. Všemu rozumím  evil..znám i kluka co si koupil osmikolku Tatru a je šťastný  evil! Trochu jsem se pozastavil nad názvem "Ochcávka"  ojee.. Myslím že se povedla a že i po několika letech je pořád skvělým autem..a hlavně je to české auto..ikdyž je to (jak většina říká) jen eMBéčko, ale pro mě pěkná. Poslední evoluce musíš uznat že nedělá wostudu a když se podíváš na Superba s novou tváří v kombíku, tak je nepřekonatený.. Fakt se tyhle MB povedly. Kdyby jsme neměli takovou cenzůru v minulosti a bylo to tu vše jinak, jezdili bychom taky v lepších plechovkách..no co..už se stalo a to zase jinde jsme  hehe..
 Nepomlouvám LPG, sám v něm jezdím, jen tvrdím, že nejrozumnější je koupit auto i s LPG už namontovaným a zapsaným.. Stříkačku máš i v benzínu a LPG, pořád je to elektronika a ta se může kdyykoli posr.t. Vem si třeba ty Oktávky a nebo VW Transportéry - mají nalítáno i půl milionu km a když k nim přijdeš ráno v -20°C tak hned naskočí a dovezou tě všude.. Starý babči s čerpadlama jak v traktoru..a co jako? Znám spoustu novějších aut co se ser.u každou chvíli a jsou na benál.. Třeba nádherné Espacy, ty šly dolů až neuvěřitelně - za 45 litrů koupíš 7 místný rodinný parník v plné palbě a zachovalý jak nový.. Proč? Mám 3 kolegy co ho vlastní a všichni už měli co do činění s motorem a elektronikou kolem něho a čerpadla..VŠICHNI, jeden dokonce už 2x, ale pořád ho má rád.. smile_!!! Toť vše  smile_
já zase preferuju věc novou a se zárukou než riskovat že se právě posere ten plyn namontovanej třeba před 5 lety a to neřešim životnost nádrže a tak.
Zaznamenáno
cepik
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Pavel Čepelka
Bydliště: Klášterec nad Ohří
SPONZOR:
Příspěvků: 62


« Odpověď #20 kdy: 28-11-2011, 00:07:01 »

Co jsi představuješ pod životností nádrže?Je to tlaková nádoba,která je chráněna trojcestným ventilem a tlakovou membránou,která zajišťuje,aby v nádrži  zůstala 10-ti procentní tlaková rezerva.Jestli-že natankuješ bez této rezervy(uvedeno z výroby) do plna je chyba na cestě plnění a ne v nádrži.Tý je to  u prdele.Nechápu co tady řešíte.Pořídili jste si pixlu s nějakým obsahem a k tomu s adekvátní spotřebou,líbí se vám jste spokojený tak jezděte a nebuďte jako kolega z práce,který koupil Vojáždra v benoši a nestíhá tankovat,ale má mamuta.kterýho vždy chtěl a který žere jak stádo nenažranejch koní.
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #21 kdy: 28-11-2011, 06:54:40 »

cepík : Bad myslel legislativní životnost nádrže, která se musí po 10ti letech měnit.  Wink
Zaznamenáno
bad
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: jiná
Bydliště: Stará Boleslav
Příspěvků: 45



« Odpověď #22 kdy: 28-11-2011, 19:09:18 »

Co jsi představuješ pod životností nádrže?Je to tlaková nádoba,která je chráněna trojcestným ventilem a tlakovou membránou,která zajišťuje,aby v nádrži  zůstala 10-ti procentní tlaková rezerva.Jestli-že natankuješ bez této rezervy(uvedeno z výroby) do plna je chyba na cestě plnění a ne v nádrži.Tý je to  u prdele.Nechápu co tady řešíte.Pořídili jste si pixlu s nějakým obsahem a k tomu s adekvátní spotřebou,líbí se vám jste spokojený tak jezděte a nebuďte jako kolega z práce,který koupil Vojáždra v benoši a nestíhá tankovat,ale má mamuta.kterýho vždy chtěl a který žere jak stádo nenažranejch koní.
ale já s lpg spokojenej jsem a moc ... nevidim důvod proč vyhazovat zbytečně peníze do komína a tak jsem přestavěl na lpg. Jo mám rád velký obsahy a pohodlný auta. jen jsem upozornil na věc, která k tomu patří a tou bezesporu může bejt investice do nový nádrže.
Zaznamenáno
cepik
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Pavel Čepelka
Bydliště: Klášterec nad Ohří
SPONZOR:
Příspěvků: 62


« Odpověď #23 kdy: 29-11-2011, 00:08:47 »

Legislativa.Další tahák na prachy od uživatelů.Proč není možnost před koncem legislativní životnosti si nechat udělat tlakovou zkoušku,proč hned novou?Protože tenhle stát už neví,kde brát peníze,proč když se stále mele o ekologických palivech,stát nepřispívá na tento druh pohonu.Jak bylo popsáno výše,byl by cenově na úrovni ostatních paliv. Nejvíc nehod bylo od netěsných spojů,které se nechají snadno překontrolovat(mýdlová voda) a ne od vadných nádrží.Jsem rád,že jsi spokojen s LPG a přeju hromadu pohodových kiláků.
Zaznamenáno
bad
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: jiná
Bydliště: Stará Boleslav
Příspěvků: 45



« Odpověď #24 kdy: 29-11-2011, 19:30:53 »

politiku sem radši netahej  Grin byl bych akorát .... Undecided co takhle strana TDM ?? :p
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #25 kdy: 29-11-2011, 20:15:31 »

Mám domluvený termín přestavby na 20.12. takový dárek pod stromeček, takže vám pak poreferuji  supr
Zaznamenáno
Bob
Host
« Odpověď #26 kdy: 29-11-2011, 20:25:40 »

Přidám jen svou trošku do mlýna. Dělal jsem servisáka na plynové pohony v různých zařízeních. A kdybych chtěl do auta plyn, tak jedině CNG. U nás totiž neexistuje čistý propan. Ty motory po propanu, nebo propan butanu byly neuvěřitelně zanešené. CNG má (zatím) jedinou nevýhodu a tou je velmi malé množství čerpacích stanic.
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #27 kdy: 29-11-2011, 21:28:01 »

Bob : neuvěřitelně zanesené??? Já žil v tom, že LPG spíš čistí motor než, že jej zanáší?
Zaznamenáno
bad
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: jiná
Bydliště: Stará Boleslav
Příspěvků: 45



« Odpověď #28 kdy: 29-11-2011, 23:12:39 »

CNG má stejnou nevýhodu jako kdysi lpg a to je málo pump. Co se týká zanášení motoru tak to slyším taky poprvý, že by se s lpg nějak víc prasil. Olej měním jednou za 20 tis km a vypadá pořád poměrně dobře Smiley
Zaznamenáno
zdenál
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 12
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
Bydliště: Pod Kostelem 304, Bořitov
SPONZOR:
Příspěvků: 714



« Odpověď #29 kdy: 30-11-2011, 22:26:04 »

Já měl před 10 lety Fiata Regatu taky na LPG  Cry . Bylo to poloautomatické Lovato a stálo mě to tenkrát 17,5 tis kč  uaau . To že to bylo lenošný jak veš bych pominul. Hleděl jsem, aby mě to auto s průměrnou spotřebou 13 L nesežralo za jízdy  cvok . Faktem je to, že pokud nenajezdíte alespon 20 tis. ročně, tak se to nemůže vyplatit. Já osobně bych zkusil CNG, ale jednak je málo čerpaček a druhak já nasmýkám cca 12 tis. za rok, takže se mi to asi nevyplatí. Taky bych odsoudil byrokracii za to, že se musí platit dvoje emise, nemluvě o zkouškách těsnosti a pod. Za všechno musíte platit a to jsou náklady navíc k provozu.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML