TDM FORUM TDM FORUM
30-04-2024, 03:50:27 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 ... 4 5 [6] 7   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Dobíjeni  (Přečteno 23184 krát)
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #75 kdy: 26-05-2016, 11:02:21 »

Tak jsem nasel jeste jeden typ, sice ma o kabel navic, ale to bude predpokladam jen vystup na kontrolku dobijeni...
http://www.autom.cz/automcb/regulator-dobijeni-YAMAHA-6-vyvodu-d2584.htm
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #76 kdy: 26-05-2016, 14:15:36 »

Tak novej (pouzitej od dedka) regulator je na miste, nova baterka Exide v motorce a co myslite? Furt to spatne dobiji  flam
Nastesti me jeste napadlo zmerit co leze primo z regulatoru a k mymu prekvapeni z nej jde konstantnich (beze zmeny pri otackach nebo svetlech) 14.2V. Ale na baterce namerim maximalne 13.9V nebo jen 12.8V se zapnutyma svetlama. Konzultoval jsem to po telefonu s brachou - elektrotechnikem. Prej mam nekde problem s prechodakem ve svorce nebo ukostrenim. Ach jo, to znamena rozebrat celou elektriku a projit vsechny kontakty Angry
Pekelný dědek> tvuj regulator evidentne funguje, posli mi prosim do PM to cislo uctu. Diky!

Pokud je pravda co píšeš, tedy že na výstupu regulátoru máš vždy 14,2V bezezměny na otáčkách a světlech a nižší napětí až na baterce, tak nový regulátor nekupuj, protože na jeho výstupu budeš mít zase jen 14,2V a zase se ti to ztratí někde dál vlivem přechoďáku na kabelu....Zkusil jsi to přemostění pořádným drátem? Zkus to projít ještě jednou, jak ten plusovej, tak i ten mínusovej drát od baterky....
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #77 kdy: 26-05-2016, 14:52:43 »

lahr> nene, to uz jsem predtim ve vlakne revidoval. Bud to byl docasnej problem nebo uz jsem byl zmatlanej v neustalem mereni... Napeti je na regulatoru i na baterce stejny. Pro sichr jsem zmeril odpor dratu od svorky regulatoru do baterie. Oba kolem 0.6 Ohmu, coz je v pohode. Vlastne uz zbyvaji jen 2 moznosti. Zkrat na vinuti alternatoru, kterej se neprojevi na odporu civky (coz je nepravdepodobny) a nebo proste stary regulatory - oba nefungujou...
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #78 kdy: 26-05-2016, 15:05:37 »

Pokud by byl zkrat jen jednoho závitu v cívce (třeba prodřená izolace), tak to na odporu cívky, která má odpor 0,7ohm vpodstatě nepoznáš, musel by jsi měřit indukčnost cívky a porovnat indukčnost jednotlivých cívek, zda mají podobnou...Čistě teoreticky, pokud by cívka měla třeba 100 závitů a 0,7ohm, tak jeden zkratovaný závit sníží její odpor o 0,007ohm a to už se multimetrem špatně měří (myslím, že i samotné měřící kabely na multimetru budou mít větší odpor).

Jedna takto načnutá cívka by asi ještě moc nevadila, ale každá fáze má většinou víc cívek a  kdyby tam podobně načnutejch cívek bylo víc, tak.....
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #79 kdy: 31-05-2016, 14:47:14 »

Tak fungl novy regulator zakoupen a nainstalovan. Sice ma kratsi kabel, ale to nevadi. Navic ma misto cernyho kabelu zelenej a cernej kabel nikam nevede. Nicmene co byste rekli - FUNGUJE! Konecne dobijim i se svetlama pres 14 voltu i nad 3000 otacek. HURA!
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #80 kdy: 31-05-2016, 16:20:20 »

Tak ať slouží, mohl by jsi sem hodit okaz jaký regulátor jsi nakonec koupil? Ať víme co na 3VD pasuje, kdyby náhodou....Díky
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #81 kdy: 01-06-2016, 07:46:12 »

lahr> je to tento - akorat jak jsem psal ma kratsi kabel, takze ho budu davat na pravou stranu - edit: nakonec se mi podařilo kabel protáhnout kolem karburátoru a dát na původní místo. Jen jsou kratký šrouby, protože aftermarketovej regulátor má výrazně masivnější chladič. Cena byla 841,-Kč bez dopravy (já jsem ho vyzvedával osobně v Budějicích, takže 0Kč).
http://www.autom.cz/automcb/regulator-dobijeni-YAMAHA-6-vyvodu-d2584.htm

Zaznamenáno
jenik
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: XTZ750
Jméno: Jenik
Příspěvků: 29


« Odpověď #82 kdy: 02-06-2016, 13:41:14 »

lahr> je to tento - akorat jak jsem psal ma kratsi kabel, takze ho budu davat na pravou stranu - edit: nakonec se mi podařilo kabel protáhnout kolem karburátoru a dát na původní místo. Jen jsou kratký šrouby, protože aftermarketovej regulátor má výrazně masivnější chladič. Cena byla 841,-Kč bez dopravy (já jsem ho vyzvedával osobně v Budějicích, takže 0Kč).
http://www.autom.cz/automcb/regulator-dobijeni-YAMAHA-6-vyvodu-d2584.htm




Na co je tam ten zeleny? Zluty budou alternator, cerny minus a cerveny plus.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #83 kdy: 02-06-2016, 13:48:13 »

jenik> prekvapive to tak neni, ackoliv jsem si to myslel. Zelenej je minus, cernej nevim  Grin Nebylo potreba menit poradi pinu...
Zaznamenáno
kamikacetdm
Větší znalec
***

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Vojtěch Henzl
Bydliště: Brniště
SPONZOR:
Příspěvků: 73



« Odpověď #84 kdy: 11-06-2016, 22:12:53 »

 Voltage Regulator  3VD  Grin
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #85 kdy: 13-06-2016, 06:43:29 »


Obavam se, ze ten na odkazu je spatnej - rozhodne ma jinej konektor, chybi mu jeden pin a navic vypada mensi. Podle fotky bych si spis tipnul na tento:
http://www.aliexpress.com/item/VOLTAGE-REGULATOR-RECTIFIER-For-Yamaha-YZF-R1-1999-2001-YZF-R6-1997-2002-2000/32649194532.html?spm=2114.10010108.1000013.1.8mVlQO&scm=1007.13339.35814.0&pvid=dc2bf9cb-85d4-4bfa-ad36-516197cd5dfa&tpp=0

Cenovka je sice luxusni, ale ten z CB byl skladem, mohl jsem si ho vyzvednout a prohlidnout na prodejne, nemusel jsem pajet draty nebo resit konektor a mam na nej 2 roky zaruku. A rozdil 400Kc mi za to stoji.
Zaznamenáno
kamikacetdm
Větší znalec
***

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Vojtěch Henzl
Bydliště: Brniště
SPONZOR:
Příspěvků: 73



« Odpověď #86 kdy: 13-06-2016, 14:54:36 »

Na mim TDM je prave takovi konektor jaky je na obrazku. Ja na to nepospicham. Jezdit se stim da.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #87 kdy: 13-06-2016, 15:44:32 »

kamikacetdm> fakt mas tento konektor? Tak to ma asi uz novejsi model jinak  (stribrnej ram, rok 95) coo
Nicmene tu vymenu neodkladej, protoze jak to blbe dobiji, tak tim trpi baterie...
Zaznamenáno
kamikacetdm
Větší znalec
***

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Vojtěch Henzl
Bydliště: Brniště
SPONZOR:
Příspěvků: 73



« Odpověď #88 kdy: 13-06-2016, 15:57:28 »

Stribrnej ram mam ale v tp je rv:93
To vim ze trpi baterka me to zlovi uz 2roky mislel sem ze sou to civky v zap tak sem je vimenit tento tidem a je to stejne.
Zaznamenáno
Venca.
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Václav Bošek
Bydliště: Plzeň-město
Příspěvků: 78



« Odpověď #89 kdy: 05-07-2016, 06:25:18 »

lahr> je to tento - akorat jak jsem psal ma kratsi kabel, takze ho budu davat na pravou stranu - edit: nakonec se mi podařilo kabel protáhnout kolem karburátoru a dát na původní místo. Jen jsou kratký šrouby, protože aftermarketovej regulátor má výrazně masivnější chladič. Cena byla 841,-Kč bez dopravy (já jsem ho vyzvedával osobně v Budějicích, takže 0Kč).
http://www.autom.cz/automcb/regulator-dobijeni-YAMAHA-6-vyvodu-d2584.htm




Šel by tento regulátor použít i na 4TX? Předpokládám, že ten kousek kabelu navíc nevadí(4tx má konektor přímo v těle regulátoru)?
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 4 5 [6] 7   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML