Venda
Nováček
DÍK 0
Offline
Příspěvků: 1
|
|
« kdy: 21-09-2009, 21:51:13 » |
|
Ahoj, moc peknej a prehlednej web, sem rad ze sem na nej narazil. Ted k veci: tdmko prestalo dobijet-teda dobiji ale asi 12.6. Coz je prej malo...na provoz(svetla atd) to staci ale starterem pak baterie neotoci a porad roztlacovat se mi to nechce. Stalo se mi to uz asi pred mesicem, kdy sem prijel po cca 200km a 10 minut na to bat vybita- po dvou dnech ale sama zacla dobijet... az ted je to na ho... uz to trva 4dny a vypada to ze se nechyti uz... v elektrice se absolutne nevyznam, mohl by nekdo poradit co a kde mam zkontrolovat? Podle meho nazoru muze byt spatny jen nekde nejaky kontakt, kdyz to slo pak ne pak jo a ted zas ne... diky moc za rady
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #1 kdy: 27-08-2009, 21:20:00 » |
|
asi bych začal kontrolou konektoru u regulátoru. Ten by měl být snad někde pod nádrží. To by ti řekl asi přesně MILDA, ten už ho měnil. Pokud bude konektor OK a nebude to stále dobíjet na cca 14,7V je v háji regulátor. Nový seženeš na: http://www.ignitech.cz/czech/rch25z/rch25z.htm co jsem zatím slyšel tak je kvalitnější než origo. Origo má malý chladič a rychle se přehřeje - odejde. jinak nějaký info je ještě tady: http://www-tdm.cz/TDM/forum/technika/elektrika/vykon-alternatoru
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Venda
Nováček
DÍK 0
Offline
Příspěvků: 1
|
|
« Odpověď #2 kdy: 29-08-2009, 11:34:09 » |
|
Tak sem byl vcera v tom ignitech. Chlapci jsou fakt sikovny a velice ochotny.... Je to v Prelouci. Byl to regulator dobijeni, takze ti diky za radu.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #3 kdy: 29-08-2009, 15:17:54 » |
|
tušil jsem to taknějak pozoruju, že se s nima poslední dobou rozthnul pytel.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #4 kdy: 02-07-2010, 16:37:56 » |
|
tak jsem zjistil že i mě se zřejmě děje nějaká neplecha s dobíjením. Můžete mě někdo změřit kolik vám to dobíjí při volnoběhu? (cca 1000-1100 ot)
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #5 kdy: 02-07-2010, 19:54:22 » |
|
aha tak mě fakt asi zlobí regulátor. Na volnoběh mě to dává kolem 13V. Nepozoroval jsem žádný problém než jsem namontorval LED přídavný světla. Ty mě na volnoběh blikaj jako stroboskop :~ U žárovek se to neprojevuje (ty mají velké spoždění na reakci na procházející proud)
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #6 kdy: 06-07-2010, 12:27:51 » |
|
tak záhada hlavolamu vyřešena. Mám načatou spínačku. Před spínačkou mám cca 12V za ní na světelným okruhu kolem 9,5V (při vypnutým motoru). Když jsem tu spínačku proklemoval kouskem drátu byl klid. Takže jí asi obejdu relátkem, protože abych vyndal šavle a rozebral brejle abych mohl odvrtat ty trhací šrouby co držej spínačku se mě teda nechce :nene:
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|
machyn
Větší znalec
DÍK 1
Offline
Motorka: TDM 900
Jméno: Pavel Macháček
Bydliště: Přílepy 146
SPONZOR:
Příspěvků: 110
|
|
« Odpověď #8 kdy: 06-11-2011, 16:17:56 » |
|
BEGY.Asi mám ten samý problém.Při volnoběhu to ukazuje11,27 voltua při světlech napětí klesá
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #9 kdy: 06-11-2011, 18:15:29 » |
|
a kde to měříš? pokud ti to ukazuje tyhle hodnoty přímo na baterii tak máš v háji něco s dobíjením.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
machyn
Větší znalec
DÍK 1
Offline
Motorka: TDM 900
Jméno: Pavel Macháček
Bydliště: Přílepy 146
SPONZOR:
Příspěvků: 110
|
|
« Odpověď #10 kdy: 06-11-2011, 20:10:11 » |
|
No měřil jsem to u baterie.Může to být i relé
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
|
|
« Odpověď #11 kdy: 06-11-2011, 20:25:07 » |
|
Tohle asi rele nema.....Mozna to bude chtit nejaky tytok....znalosti,nebo doktora.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #12 kdy: 06-11-2011, 20:34:11 » |
|
něco málo jak to funguje je tady: http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?topic=663.0- a dole máš i návod jak ověřit správnou funkci regulátoru
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Kalibor
Kořen
Děd vševěd
DÍK 9
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Dalibor
Bydliště: Ochoz u Brna
SPONZOR:
Příspěvků: 273
|
|
« Odpověď #13 kdy: 15-11-2011, 22:58:46 » |
|
Kontrolu dobíjení jsem vyřešil ze šuplíkových zásob takto http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?action=media;sa=item;in=5142 . Podsvícení V-metru bílou diodou zajišťuje dobrou čitelnost i za tmy.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Mít tak křídla, byla by dokonalá.
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
|
|
« Odpověď #14 kdy: 20-11-2011, 18:14:25 » |
|
Milda- Přečti si 2 komentáře zpět a vše pochopíš
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
|