TDM FORUM TDM FORUM
23-11-2024, 06:49:54 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Dobíjeni  (Přečteno 24614 krát)
Ales.77
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Aleš Navrátil
Bydliště: Dolní Nětčice 75
SPONZOR:
Příspěvků: 434



« Odpověď #30 kdy: 23-01-2013, 20:31:44 »

Je pravda že jsem s ním dlouho nemluvil,ale na štědrej den ještě jezdil a potom to asi už moc nešlo tak asi ještě jezdí  Grin
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #31 kdy: 23-01-2013, 20:55:55 »

Něco málo na co bych se chtěl zeptat? Může být příčina spáleného dynama na TDM špatné ukostření cvok ojee

Špatné ukostření čeho?
Altíku,baterky,regleru nebo někde na rámu?
Každopádně všude musí být dobrá kostra,jinak vznikaj velké přechody a výkyvy.Prostě neplecha  Wink
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
machyn
Větší znalec
***

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Pavel Macháček
Bydliště: Přílepy 146
SPONZOR:
Příspěvků: 110


« Odpověď #32 kdy: 23-01-2013, 21:12:53 »

Luko.No musím sena to podívat protože nemíním jenom vrážet prachy do dobíjení jsou aj jiné věci co si můžeš koupit za ty prachy
Zaznamenáno
machyn
Větší znalec
***

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Pavel Macháček
Bydliště: Přílepy 146
SPONZOR:
Příspěvků: 110


« Odpověď #33 kdy: 23-01-2013, 21:20:32 »

Chlapci zatím to jezdí ale ta důvěra  je zatím někde evil.Já jinak nemímím jezdit jen kolem komína cvok.Chtěl bych aby to byla zase ta téměř dokonalá motorka. supr
Zaznamenáno
machyn
Větší znalec
***

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Pavel Macháček
Bydliště: Přílepy 146
SPONZOR:
Příspěvků: 110


« Odpověď #34 kdy: 04-05-2013, 00:05:02 »

http://zivnostensky-rejstrik.cz/jiri-grech-63456109/
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #35 kdy: 23-08-2014, 19:58:44 »

A ten dotaz?
Zaznamenáno
doktor11
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Rene Nepela
Bydliště: Bystrička 339
Příspěvků: 2


« Odpověď #36 kdy: 15-10-2014, 12:37:15 »

Nazdar hoši,,mám taký problém.zhorel mi stator (900),nikto mi to u nás nechce previnúť,,,nový je drahý a náhradu som na sk.nezohnal.Našiel som na pl.stránkach stator na tdm 850,bude mi to pasovat?je tam dobrá cena(80e),díky René
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #37 kdy: 15-10-2014, 18:46:28 »

Nazdar hoši,,mám taký problém.zhorel mi stator (900),nikto mi to u nás nechce previnúť,,,nový je drahý a náhradu som na sk.nezohnal.Našiel som na pl.stránkach stator na tdm 850,bude mi to pasovat?je tam dobrá cena(80e),díky René



Řek bych že ti to pasovat nebude.
Zkontroluj si to přes čísla dílu na Partsdepot.
Jinak bych napsal do  Ignitech
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
doktor11
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Rene Nepela
Bydliště: Bystrička 339
Příspěvků: 2


« Odpověď #38 kdy: 16-10-2014, 11:58:42 »

Len original diel za 12500čk:-( neviete ci to nepasuje z niakeho ineho modelu Yamahy?
Zaznamenáno
kodl1
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Karel Otýpka
Bydliště: Brno
Příspěvků: 107



« Odpověď #39 kdy: 16-10-2014, 14:39:54 »

Buď nechat převinout, nebo z bouračky...
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/moto-na-dily/dily/motor-tdm900-623946.html
Zaznamenáno
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #40 kdy: 28-10-2014, 15:24:35 »

Pro ty kteří budou hledat regulátor:

U 3VD je sice regulátor namontovaný na levé straně rámu pod plasty těsně pod nádrží (viz foto) ale jsou k němu napevno přidělaný kabely. Štekr (spoj kabelů) kde se dá měřit nebo překontrolovat zoxidování kontaktů je mezi krytem hlav a airboxem takže tam nejde strčit ani ruka. Zajímavý řešení  Sad. Takže aby se k němu člověk dostal tak musí demontovat airbox nebo chladič. Vyhodnotil jsem to že nejlepším řešením bude demontovat chladič a zároveň kontrola svíček ....... strašná práce a rozdělané půl motorky. Proč to dávají na místo kam se dostane voda když to mohlo být krásně přístupný a v suchu vytažený až pod sedlem  grr ?


* DSCN3778.JPG (218.87 KB, 674x562 - prohlédnuto 222 krát.)

* DSCN4118.JPG (255.61 KB, 816x612 - prohlédnuto 173 krát.)
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #41 kdy: 28-10-2014, 16:34:27 »

Vítej u Téměř dokonalé motorky. A tak to je u téhle motorky se vším......Budiš ti útěchou,že pokud se údržba udělá pořádně,nemusí se to dělat moc často.
Zaznamenáno
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #42 kdy: 04-11-2014, 17:53:00 »

Řešil tu někdo už jaký je rozdíl v regulátorech podle roku výroby?

Dost prolézám internet protože s regulátorem mám problém a snažím se získat co nejvíc informací.

Do roku 1993 to vypadá že se používal takovej obdélníkevej s konektorem přímo na těle.

Od roku 1993 do roku 1995 je na prodej jen opravdu málo kusů. Je sice již čtveratý ale konektor má na asi půlmetrovým kabelu. Toto mám já v motorce a když je k dostání tak strašně drahej (1500 za použitý a 2500za nový). Je to konkrétně typ SH650-12.

No a potom je ještě 1996 až do konce výroby 850tky a ty jsou zase čtveratý ale konektror mají na svém těle a mají jiný číslo SH650C-11.

No a aby se člověk nenudil tak jsou ještě nějaký mezi tím vším a ty mají kabel kratší nebo dokonce dva. Vše jen a pouze použito na TDM.

Celkem zajímavým zjištěním je že se nechá nasadit regulátor i z jiné motorky a nemusí to být ani TDMko. Kupříkladu ten použitý v mé 3VD (SH650-12) je použit u těchto strojů: - YAMAHA FZS600 FAZER 1998 - KAWASAKI ZX6 ZX600 ZX6R ZZR6 ZZR600 ZZR ZX 600 - KAWASAKI ZX636 - KAWASAKI ZX6R 98-99 - Kawasaki VN800 - Kawasaki ZZR 600 J 05-08 - YAMAHA YZF 125 R - a spoustě dalších takže je celkem na výběr a u novýho regulátoru se dá dostat sakra níž než je 1500,- za který pořídíte jetý na TDMko na Motorkářích nebo Bazoši z bouračky na kterej se spolehnout určitě nedá.

O tom co je použit na 4TX nic netuším ale bude na tom určitě podobně.

Čím víc do té motorky hledím tím víc mě překvapuje. Jako auto už mě takovýma výje-ama taky párkrát otevřelo pusu ale že až tolik předělávak za pár let  cvok


Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #43 kdy: 04-11-2014, 19:25:14 »

Vzhledem k tomu,že mi na XTZ odešel do věčných lovišť originální regler kterej notabene nestál za mnoho,jsem se zajímal o tuto součást elektrovýbavy,protože se mi nechtělo dávat hafo stovek za originál,nebo hafo stovek za druhovýrobu. A zjištění bylo následující. Alternátor dává cca +- 120V a je třífázovej. To jsou ty tři stejněbarevný dráty a leze z toho +- 14V to jsou ty další dva dráty. (nebo jeden +,a - je na kovovém obalu regleru.) Takže konektor má buď 4 nebo 5 vývodů.
Co chci říct je to,že pokud bude regulátor třífazovej a bude na 12V a bude na motorku tak se dá použít pokud netrváš na originálním provedení.
Zaznamenáno
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #44 kdy: 04-11-2014, 19:41:12 »

 supr Chápu tě

Zajímaly by mě rozdíly vnitřního zapojení obou těch čtveratých regulátorů - ten kabel tam dali aby se nedali mezi sebou zaměnit schválně ale proč? Jen tak?  Lips Sealed Aby se prostě rozlišil rok od roku motorky i regulátor? Nevím  Huh?

Kuva to je elaborát  Embarrassed Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale nedalo mi to
Zaznamenáno
Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML