Řešil tu někdo už jaký je rozdíl v regulátorech podle roku výroby?
Dost prolézám internet protože s regulátorem mám problém a snažím se získat co nejvíc informací.
Do roku 1993 to vypadá že se používal takovej obdélníkevej s konektorem přímo na těle.
Od roku 1993 do roku 1995 je na prodej jen opravdu málo kusů. Je sice již čtveratý ale konektor má na asi půlmetrovým kabelu. Toto mám já v motorce a když je k dostání tak strašně drahej (1500 za použitý a 2500za nový). Je to konkrétně typ SH650-12.
No a potom je ještě 1996 až do konce výroby 850tky a ty jsou zase čtveratý ale konektror mají na svém těle a mají jiný číslo SH650C-11.
No a aby se člověk nenudil tak jsou ještě nějaký mezi tím vším a ty mají kabel kratší nebo dokonce dva. Vše jen a pouze použito na TDM.
Celkem zajímavým zjištěním je že se nechá nasadit regulátor i z jiné motorky a nemusí to být ani TDMko. Kupříkladu ten použitý v mé 3VD (SH650-12) je použit u těchto strojů: - YAMAHA FZS600 FAZER 1998 - KAWASAKI ZX6 ZX600 ZX6R ZZR6 ZZR600 ZZR ZX 600 - KAWASAKI ZX636 - KAWASAKI ZX6R 98-99 - Kawasaki VN800 - Kawasaki ZZR 600 J 05-08 - YAMAHA YZF 125 R - a spoustě dalších takže je celkem na výběr a u
novýho regulátoru se dá dostat sakra níž než je 1500,- za který pořídíte jetý na TDMko na Motorkářích nebo Bazoši z bouračky na kterej se spolehnout určitě nedá.
O tom co je použit na 4TX nic netuším ale bude na tom určitě podobně.
Čím víc do té motorky hledím tím víc mě překvapuje. Jako auto už mě takovýma výje-ama taky párkrát otevřelo pusu ale že až tolik předělávak za pár let