TDM FORUM TDM FORUM
23-09-2024, 06:19:57 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 [2]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Výměna oleje u 3VD  (Přečteno 7934 krát)
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #15 kdy: 23-08-2014, 21:30:25 »

tady jsem to našel.. je to v tom pdf dole...
 xtz forum
Zaznamenáno
Sidonius78
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Zdeněk Machát
Bydliště: Kanice (BV)
SPONZOR:
Příspěvků: 264


Sidonius78


« Odpověď #16 kdy: 29-08-2014, 17:33:18 »

u TDM900 vypouštěcí  s magnetem na 90% není, ale při poslední výměně oleje jsem nad tím uvažoval....

 ODKAZ   síla magnetu
 
nebo  Čidlo teploty


Hledal jsem výpustný šroub (magnetický, nakonec jsem sehnal z BMW R1150GS (difer.-kardan), když už budu měnit olej.
Nemá smysl kupovat, jednak magnet je tak slabej, že neudrží ani malej svazek klíčů. Přes internet se dá sehnat, ale pak zjistíš, že magnet je k ničemu. Jediná možnost je  ODKAZ ,  DIMPLE nebo najít alternativu se silným magnetem (neodym) či použít silný magnet na výpustný šroub.
Ty výpustné kolem 200kč neplní funkci, jsem raději měl jít na pivo....

EDIT: nebo u LUISE  ODKAZ


* Výpustný šroub.JPG (169.5 KB, 640x480 - prohlédnuto 132 krát.)
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #17 kdy: 29-08-2014, 18:35:50 »

Jen drobný dotaz, na co potřebuješ na výpustném šroubu tak silný magnet aby udržel klíče.  Huh?
Zaznamenáno
Sidonius78
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Zdeněk Machát
Bydliště: Kanice (BV)
SPONZOR:
Příspěvků: 264


Sidonius78


« Odpověď #18 kdy: 29-08-2014, 19:07:54 »

Jen drobný dotaz, na co potřebuješ na výpustném šroubu tak silný magnet aby udržel klíče.  Huh?


... to je jen příklad. Potřebuji silný magnet, aby to mělo smysl, na co ti tam bude slaboučkej magnet?(kolik Ti zachytí špon?) však na  ODKAZU je i video.

Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #19 kdy: 29-08-2014, 19:20:05 »

Až budeš mít v motoru špony tak už ti magnet bude na prd. A na ty drobné "šupinky" co tam bývají ten slabý stačí.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #20 kdy: 29-08-2014, 19:27:56 »

ten magnet na šroubu je spíš jen informativní - tedy abys věděl že se něco děje. Navíc řadu důležitých prvků jako mosazná pouzdra nebo kompozity ten slavný magnet samozřejmě nezachytí. Rozhodně bych neřekl že slouží k čistění oleje - od toho je tam filtr.

při výměně oleje pořádně prohlídni filtr a víš na čem jsi
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #21 kdy: 29-08-2014, 19:54:15 »

Slyšeli jsme slovo boží.  Grin  supr
Zaznamenáno
Sidonius78
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Zdeněk Machát
Bydliště: Kanice (BV)
SPONZOR:
Příspěvků: 264


Sidonius78


« Odpověď #22 kdy: 29-08-2014, 20:32:59 »

ten magnet na šroubu je spíš jen informativní - tedy abys věděl že se něco děje. Navíc řadu důležitých prvků jako mosazná pouzdra nebo kompozity ten slavný magnet samozřejmě nezachytí. Rozhodně bych neřekl že slouží k čistění oleje - od toho je tam filtr.

při výměně oleje pořádně prohlídni filtr a víš na čem jsi

Logicky ano, při každé výměně oleje najdeš vždy nějaké malé špony, vlivem opotřebení kovových částí i když je motor ok. U kovového filtru (konzerva) stejně nic neuvidíš. Čím více částeček ti zachytí, tím lépe, je to jak brusná pasta.
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #23 kdy: 29-08-2014, 20:41:37 »

No když byly motory litinový a sem tam zůstal otřep a provozní vůle byly větší to asi mělo smysl,ale u motoru kterej bez magnetu najede přes 200tis a motor s magnetem přes 202tis mi to nepřijde až tak podstatný abych to za a) musel mít
                                                                                                                b) plnilo smysluplnou funkci
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #24 kdy: 29-08-2014, 23:33:37 »

navíc když jsme u jádra pudla... že se něco děje zjistíš až při výměně oleje (což je to samý, jako si prohlídnout filtr). Během provozu nezjistíš absolutně nic, takže samotná podstata magnetu mě prostě uniká.
Neboli že se něco děje zjistíš stejně pozdě jako při výměně oleje po X tisících kilometrů

Jasně Yamaha píše měnit olejový filtr při každé druhé výměne... Nevím jak ostatní, ale filtr měním pravidelně/každou výměnu. Filtr stojí pakatel, takže nějaký rádoby šetření nemá absolutně žádný smysl
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Jirka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 26
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Ducati
Jméno: Jiří Svoboda
Bydliště: Poděbrady
SPONZOR:
Příspěvků: 430



WWW
« Odpověď #25 kdy: 30-08-2014, 06:17:35 »

On tam je nějaký filtr a magnet ?  laugh
Zaznamenáno

I kdyby si svini vsadil zlaté zuby, stejně bude smrdět hnojem !
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #26 kdy: 30-08-2014, 12:00:58 »

navíc když jsme u jádra pudla......................................Jasně Yamaha píše měnit olejový filtr při každé druhé výměne... Nevím jak ostatní, ale filtr měním pravidelně/každou výměnu. Filtr stojí pakatel, takže nějaký rádoby šetření nemá absolutně žádný smysl
100% souhlasím. To je stejný jako kdyš se dá nové pneu a nechá starej ventilek.
Zaznamenáno
ja
Host
« Odpověď #27 kdy: 30-08-2014, 12:50:36 »

To jo gumu měnim, ale ventilek používám furt stejnej, ale aspoň ho pri aplikaci novvý gumy vopláchnu. blll.Ale je pravda, že když to přetlakuju, tak propuští.Ale co se dá dělat, vyměnit už nepůjde. LOL

Zaznamenáno
Koudy
Kořen
Velký znalec
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jan Koudelka
Příspěvků: 155



« Odpověď #28 kdy: 30-08-2014, 13:36:49 »

To jo gumu měnim, ale ventilek používám furt stejnej, ale aspoň ho pri aplikaci novvý gumy vopláchnu. blll.Ale je pravda, že když to přetlakuju, tak propuští.Ale co se dá dělat, vyměnit už nepůjde. LOL




Prasáku jeden   Grin Grin
Zaznamenáno
Stran: 1 [2]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML