TDM FORUM TDM FORUM
23-09-2024, 08:26:49 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: [1] 2   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Výměna oleje TDM 900  (Přečteno 13922 krát)
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1682



« kdy: 25-02-2011, 18:31:36 »

Pěkný udělaný návod najdete v příloze

* Kontrola a výměna oleje CZ.pdf (275.05 KB - staženo 800 krát.)
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #1 kdy: 25-02-2011, 19:42:04 »

nebo tady:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=WkvDscFum2I" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WkvDscFum2I</a>
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1682



« Odpověď #2 kdy: 25-02-2011, 21:38:12 »

Téměř stejný postup se dá úplatnit i u 850  supr
Zaznamenáno
Ivan_TDM
Velký znalec
****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Ivan
Bydliště: ČESKÉ BUDĚJOVICE
SPONZOR:
Příspěvků: 124



« Odpověď #3 kdy: 22-04-2012, 22:14:06 »

Ten smaltovanej lavor s nápisem TDM 900 je boží Wink
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #4 kdy: 23-03-2014, 15:53:32 »

Dnes jsem úspěšně absolvoval výměnu oleje a filtru. Zhlédl jsem video pročetl návod a pak je to brnkačka  mrk
Oleje jsem dolil celý kanystr a mám to na spodku měrky...to bude asi tím že jsem se snažil toho starého oleje vyždímat z motoru co nejvíce. Ještě že jsem měl litrovku Motulu v záloze ze které jsem spotřeboval 0,5dl od poslední výměny  Cool
Zaznamenáno

blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #5 kdy: 24-03-2014, 16:56:35 »

Hm, tak nevím, ale já jsem měnil olej už potřetí a vždycky mi stačil 4l kanystr... jen doplním, že olej nechávám hodně dlouho vykapat(i přes noc) a to jsem ještě takovej magor, že na horní napouštěcí hrdlo dám hadici a do te parkrát fouknu, abych fakt vytlačil co nejvíc. Hned po dolití 4l mi měrka ukazuje spodní rysku, ale jakmile nastartuji(popřípadně kousek projedu), tak olej měřím znovu to hned po pár minutách od vypnutí motoru(dle návodu), no a hladinu mám vždy na horní rysce, takže mě trochu překvapuje, že u tebe jsou 4L málo. Možná Roman k tomu něco řekne....
Zaznamenáno
Ales.77
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Aleš Navrátil
Bydliště: Dolní Nětčice 75
SPONZOR:
Příspěvků: 434



« Odpověď #6 kdy: 25-03-2014, 18:12:36 »

Hm, tak nevím, ale já jsem měnil olej už potřetí a vždycky mi stačil 4l kanystr... jen doplním, že olej nechávám hodně dlouho vykapat(i přes noc) a to jsem ještě takovej magor, že na horní napouštěcí hrdlo dám hadici a do te parkrát fouknu, abych fakt vytlačil co nejvíc. Hned po dolití 4l mi měrka ukazuje spodní rysku, ale jakmile nastartuji(popřípadně kousek projedu), tak olej měřím znovu to hned po pár minutách od vypnutí motoru(dle návodu), no a hladinu mám vždy na horní rysce, takže mě trochu překvapuje, že u tebe jsou 4L málo. Možná Roman k tomu něco řekne....
Také naleju 4l.ale stejně si koupím litr k případnému dolévání(ještě jsem to teda nepotřeboval)protože tam naleju 4,5l.a mám to v prdeli bo se nic nestane a já mám klid.
Zaznamenáno
Vasil
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM900
Jméno: Vašek Heřman
Bydliště: Plzeň-Jih
Příspěvků: 64



« Odpověď #7 kdy: 25-03-2014, 21:38:15 »

Já jsem po výměně dolil 3,5l a pak jsem ještě dolil 0,25l, měnil  jsem i filtr, olej je mezi měrkami na bočním stojánku za studena.
Zaznamenáno
Ocilio
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Radek
Bydliště: Praha
Příspěvků: 23



« Odpověď #8 kdy: 26-03-2014, 09:56:50 »

Naleju  4 litry oleje  (plnou syntetiku) a k tomu 250ml  Metaltecu a je to. Drží mi to pořád na horní rysce. Měřím vždy po zahřátí a vše je OK. Smiley  Kdo maže ten jede.
Zaznamenáno
Pavel83/leštič/
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Pavel Hřebřina
Bydliště: Kamenický Šenov
SPONZOR:
Příspěvků: 45



WWW
« Odpověď #9 kdy: 26-03-2014, 12:46:09 »

Tak koukám, že na devítku co kus to jiný množství oleje  conf já tam nalil 3,9 (s výměnou filtru) a víc se mi tam nevešlo. Nechal jsem jí zahřát, pak 3 min odpočinek a ve vzpřímené poloze(ne na stojánku) mám olej kousek nad horní ryskou.
Zaznamenáno
Pečajs
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 8
Offline Offline

Motorka: TDM900
Jméno: Petr Pečínka
Bydliště: Boskovice
Příspěvků: 385



« Odpověď #10 kdy: 26-03-2014, 15:12:33 »

Tak koukám, že na devítku co kus to jiný množství oleje  conf já tam nalil 3,9 (s výměnou filtru) a víc se mi tam nevešlo. Nechal jsem jí zahřát, pak 3 min odpočinek a ve vzpřímené poloze(ne na stojánku) mám olej kousek nad horní ryskou.
Jsem na tom stejně
Zaznamenáno

Lepší je být první v pekle, než-li druhej v cíli.
Sidonius78
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Zdeněk Machát
Bydliště: Kanice (BV)
SPONZOR:
Příspěvků: 264


Sidonius78


« Odpověď #11 kdy: 18-08-2014, 08:42:41 »

Ahoj, budu se chystat na výměnu oleje, prosím máte někdo Tip na nějaký olejový filtr, který obsahuje filtr s těsnícími gumičkami. Předloni jsem kupval a vsadě nic nebylo !. PS: Jinak dám olej MOGUL MOTO 4T 10w-40, dosud GPS 10-40W Castrol.

Díkec
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1682



« Odpověď #12 kdy: 18-08-2014, 10:14:55 »

Zdendo, jedině z Partsdepot. viz. príloha
Mám za to, že ve filtru Champion X302 od HZmoto jsem jej měl, není to ale na 100%, zkus se zeptat, ale tento týden mají dovolenou.


* 2014-08-18_111315.jpg (88.59 KB, 982x552 - prohlédnuto 474 krát.)
Zaznamenáno
Jirka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 26
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Ducati
Jméno: Jiří Svoboda
Bydliště: Poděbrady
SPONZOR:
Příspěvků: 430



WWW
« Odpověď #13 kdy: 18-08-2014, 11:11:47 »

Ahoj, budu se chystat na výměnu oleje, prosím máte někdo Tip na nějaký olejový filtr, který obsahuje filtr s těsnícími gumičkami. Předloni jsem kupval a vsadě nic nebylo !. PS: Jinak dám olej MOGUL MOTO 4T 10w-40, dosud GPS 10-40W Castrol.

Díkec

Nechci ti do toho kecat, ale zjisti si, co ta změna značky oleje udělá. Z vlastní zkušenosti vím a z Yamahy ve Staré Boleslavi to mám potvrzené, že Castrol  se s jinými oleji nesnáší a stává se z něj "lepidlo". Já tam měl jinou značku jen na zajetí repasovaného motor. (1000 km), ale co to dělalo, to nepřeji ani nepříteli. Tak, jak občas řachne při zařazení dvojka, tak to dělalo i při řazení ze 4 na 5. A rozjezd ? Jednička a metrový skok v před. Přestalo to, až když opět nalili Catrol. Já tam má sice Castrol Power 1, ale fakt se na to někde přeptej.
Zaznamenáno

I kdyby si svini vsadil zlaté zuby, stejně bude smrdět hnojem !
Sidonius78
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Zdeněk Machát
Bydliště: Kanice (BV)
SPONZOR:
Příspěvků: 264


Sidonius78


« Odpověď #14 kdy: 18-08-2014, 11:32:41 »

Nechci ti do toho kecat, ale zjisti si, co ta změna značky oleje udělá. Z vlastní zkušenosti vím a z Yamahy ve Staré Boleslavi to mám potvrzené, že Castrol  se s jinými oleji nesnáší a stává se z něj "lepidlo". Já tam měl jinou značku jen na zajetí repasovaného motor. (1000 km), ale co to dělalo, to nepřeji ani nepříteli. Tak, jak občas řachne při zařazení dvojka, tak to dělalo i při řazení ze 4 na 5. A rozjezd ? Jednička a metrový skok v před. Přestalo to, až když opět nalili Catrol. Já tam má sice Castrol Power 1, ale fakt se na to někde přeptej.


V minulosti ať už jsem měl XJ600 nebo FZS jsem jezdil Valvoline se strachem jsem přešel na Repsol a byla to pecka. Motor tišší, řazení bez problémů. Zvažoval jsem, že přejdu znovu na Repsol, ale na motorkářích uživatel TDM900 používal mogul a přešel na Repsol- motor byl hlučnější i řazení se zhoršilo, tak šel zpět na mogul.  MOGUL není špatý olej a splňuje klasifikaci.
Jednak v poslední době mám hlučnější řazení.  Cena je u Castrolu jinde, ale to by byla zbytečná debata. Zda použiješ MOGUL/MOTOREX, MOTUL,REPSOL/CASTROL je jedno, sice obavu ohledně prokluzu spojky mám, ale v minulosti jsem problem neměl.
Pokud někdo máte špatnou či dobrou zkušenost uvítám Vaše názory.
PS: nechci to moc rozvádět, je toho už o olejích až až.....

 ODKAZ
Zaznamenáno
Stran: [1] 2   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML