tommyjam
Nováček
DÍK 5
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 3VD
Bydliště: Praha 3 - Žižkov
Příspěvků: 11
|
|
« kdy: 26-01-2011, 12:05:15 » |
|
Ahoj, je tu někdo, kdo už to doma dělal, pomocí té průhledné hadičky s vodou? Zajímalo by mne, jak donutim motor vrčet, když vyndám podtlak z benzínového čerpadla...
Můj nápad jak to pořešit: Asi přímo nad karbec připíchnout nějakou náhradní nádržku s palivem (aby to tam teklo samospádem)
Dál, v manuále jsem se dočetl, jak se karbecy synchronizují, ale o nastavení tlaku na určitou hodnotu tam nic není, je tam teda taky nějakej šroubek, kterej nastaví tlak v každém karburátoru zvlášť a ne jenom ten poměr nezi nimi?
Děkuju. 850 3VD
|
|
|
Zaznamenáno
|
TDM 850 3VD
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #1 kdy: 26-01-2011, 14:32:01 » |
|
pokud vim, tak jediný co by tě mělo zajímat je aby byl podtlak v obou karburátorech stejný. Nějakou přesnou hodnotu nastavíš asi těžko. Pokud bys ji zvyšoval, tak vpodstatě budeš přidávat plyn. Neboli nějaká pevně daná hodnota bude počítám dána velikostí volnoběhu.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #2 kdy: 26-01-2011, 14:42:39 » |
|
jinak ano, benzín bych taky řešil nějakou třeba petkou. Ono to čerpadlo je spíš jen podávací, jeho smysl je hlavně když máš už nízkou hladinu v nádrži. Se podívej že výpusný kohout a plováková komora jsou skoro v jedné rovině, tam už samospád moc nefunguje
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
1zip
Znalec
DÍK 0
Offline
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Jirka
Bydliště: Zlín
Příspěvků: 35
|
|
« Odpověď #3 kdy: 27-01-2011, 09:11:35 » |
|
Můžete to trochu rozvést jak se to dělá? Manuál je EN a trochu s tím válčím. Momentálně mám motorku rozhozenou protože jsem kontroloval nastavení jehel, tak bych to zrovna udělal. Moc díky ...taky 3VD
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #4 kdy: 27-01-2011, 11:33:45 » |
|
OK večer spáchám do manuálů návod
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
1zip
Znalec
DÍK 0
Offline
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Jirka
Bydliště: Zlín
Příspěvků: 35
|
|
« Odpověď #5 kdy: 27-01-2011, 11:40:35 » |
|
Díky, přes víkend bych to rovnou spáchal ...pokud na to nebude potřeba něco specielního, co budu muset někde koupit
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
joe30j1
|
|
« Odpověď #6 kdy: 27-01-2011, 17:47:01 » |
|
Ja mám chemického priemyslu kde robím podtlakové budíky. Inak stačí ti obyč flaša dole hlavou do karbcu to v pohode bude tiect. Alebo daj ako ja elektrické čerpadlo a máš v pohode. A najzákladnejšie je mat správne nastavené volnobežné otáčky lebo potom to ukazuje nízske hodnoty
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
ototdm
Znalec
DÍK 1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM900
Jméno: Oto
Bydliště: PU
Příspěvků: 44
|
|
« Odpověď #7 kdy: 27-01-2011, 18:08:07 » |
|
Ja ked som mal XTZ 750 tak som podtlaky na karbecoch robil tak ze do priesvitnej hadicky som dal vyjazdeny olej to z toho dovodu aby som videl hladinu. Napojil na podtlakove vývody na karbecoch, nastartoval zvisil trochu otacky a zacal stelovat podtlaky. Samozrejme treba mat OK hladinu v karbeci a bohatost zmesi. Benzin som riesil tak ze som dal do PET flase 1/2 L benzinu do vrchnaku spravil dierku otočil hore dnom a zavesil na riditka.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #8 kdy: 28-01-2011, 00:16:21 » |
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
bikerfox
Nováček
DÍK 0
Offline
Motorka: TDM850 3VD
Příspěvků: 3
|
|
« Odpověď #9 kdy: 05-03-2011, 08:24:05 » |
|
Ahoj, narazil jsem na toto tema a docela rad bych si to taky prekontroloval tou hadickou, zda se mi to jako sikovna a zajimava vec...jen jsem podle toho navodu ( prelozenyho z EN ) nepochopil, proc bych mel odpojovat privod paliva k prvnimu karburatoru ??? Ja tam mam dve zaslepene hadicky ( od kazdeho jedna ), tak nema se to spis napojit na ne ? Diky za info... popr. budu laborovat metodou "pokus omyl" kdyz se to nerozbije, alespon budu chytrejsi :-)
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
joe30j1
|
|
« Odpověď #10 kdy: 05-03-2011, 08:36:20 » |
|
Nemáš odpojovať prívod paliva k karburátoru ale odpojit podtlakovú hadičku čo je napojená na sacom hrdle a ide ti do podtlakového čerpadla. Neboj sa benzín potom aj tak pôjde cez to čerpadlo. Druhá hadička má záslepku tak ju len daj dole. A nezabudni že ked tie hadičky necháš volne otvorené motor ti zdochne
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
bikerfox
Nováček
DÍK 0
Offline
Motorka: TDM850 3VD
Příspěvků: 3
|
|
« Odpověď #11 kdy: 06-03-2011, 21:58:19 » |
|
diky za info, me az ted taknejak docvaklo, ze to neni privod paliva. Takze diky za radu a zitra jdu shanet hadicku :-)
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Torontal
|
|
« Odpověď #12 kdy: 26-05-2011, 13:23:02 » |
|
Takze dnes YAMAHA Prešov. NAstavenie karburatorov a nove sviecky,vsetko spravene a moto ide hned lepsie . Cely cas som siel na jeden valec.Pri vecsiom tlaku sviecka nehadzala iskru takze som v jednom valci klepal na prazno bez benzinu. Prve co spravim pojdu asi nove zvody aby som vedel ci funguju valce . Uz nechcem ziadne 2v1 .
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
|
|
« Odpověď #13 kdy: 26-05-2011, 13:38:43 » |
|
Pokud bude vse ok,tak se brzo vypalej na stejnou barvu.....
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Torontal
|
|
« Odpověď #14 kdy: 26-05-2011, 13:44:47 » |
|
V to dufam,ked som sa vracal tak som mal pocit ze mam novu moto a tu staru 450 - tku som nechal v servise
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|