24-11-2024, 11:54:08
Vítej,
Host
. Prosím
přihlaš se
nebo
se zaregistruj
.
1 hodina
1 den
1 týden
1 měsíc
napořád
Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky
:
Sponzorský dar na chod stránek
Domů
FORUM
CHAT
Mapa
Vyhledávání
Kalendář
Uživatelé
Přihlásit
Registrovat
Odkazy
Download
GALERIE
TDM FORUM
»
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
»
Motor
»
Střílení do výfuku
Stran: [
1
]
2
Dolů
Tisk
Autor
Téma: Střílení do výfuku (Přečteno 12017 krát)
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
Střílení do výfuku
«
kdy:
12-06-2010, 21:14:46 »
proč k tomu dochází:
- u karburátorové verze
dojde k uzavření škrtící klapky karburátoru a tím dojde k výraznému ochuzení směsi. Benzin se do směsi dostává pouze z volnoběžného systému a přes "bypasy" kolem klapky pokud je daný karburátor má. Pod klapkou je vysoký podtlak. Směs je tak chudá, že je pod hranicí zapálení.
Do výfuku odchází tedy po několik cyklů nespálená směs. Následující zážeh nahromaděné nespálené směsi ve výfuku je právě střeílení do výfuku. A teď proč to vlastně zapálí až ve výfuku. Jsou dvě možnosti.
- motor byl před decelerací pod výkonem a tak produkoval výfukové plyny o vysoké teplotě. Tím došlo k ohřevu některé zeslabené části uvnitř výfukového potrubí a ta způsobila zážeh nespálené směsi ve výfuku po deceleraci
- nebo - několik cyklů byla směs pod hranicí zážehu a pak to prostě jednou nahodile ve válci zapálilo a ve fázi výfuku to zapálio nahromaděnou nespálenou směs ve výfuku
- u vstřikování je to ve své podstatě velmi podobné. Rozdíl je pouze v tom, že dávkování paliva je dáno pouze a jenom mapou řízení ECU (řídící jednotky) současně se všemi dalšími prametry jako je předstih zážehu atd. Celý systém ( a výfukové potrubí je jeho nedílnou součástí) by měl být naladěn tak, aby při dceleraci k těmto negativním projevům nedocházelo
každopádně to není pro motor nic zdravého
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
Nebo tam narveš otevřené
«
Odpověď #1 kdy:
16-06-2010, 11:05:46 »
Nebo tam narveš otevřené laufy kterýma jde vidět až do nádrže :bigsmile: ,tzn bez odpovídajícího protitlaku :nene:
Zaznamenáno
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Koudy
Kořen
Velký znalec
DÍK 20
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jan Koudelka
Příspěvků: 155
Jo zdar chlapáci .Mám právě
«
Odpověď #2 kdy:
04-09-2010, 18:11:57 »
Jo zdar chlapáci .Mám právě takovýto problém,střílíto do vejfuku a nevím proč.nedělá to neustále jen občas ale je to rána jak sviňa,Ptal jsem se jednoho borce on říkal že prý to může být vzduch filtr nebo svíčky ? Ani jedno jsem eště neměnil,filtr jsem vyfoukal,ale ho ... platný což sem tušil i při té činosti.pokud mate někdo nějakou zkušenost tak dejte vědět dík.
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
Žeby chudobná zmes?
«
Odpověď #3 kdy:
04-09-2010, 19:11:06 »
Žeby chudobná zmes?
Zaznamenáno
Koudy
Kořen
Velký znalec
DÍK 20
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jan Koudelka
Příspěvků: 155
No to nevím ? A hlavně jak ji
«
Odpověď #4 kdy:
04-09-2010, 19:24:37 »
No to nevím ? A hlavně jak ji nastavit u 4tx 2000rv.jestli to vubec dojede na sraz,teda zatim to necuká jen blafe,uště jsem dneska čumakoval na ten filtr,a do týho plastového hotentotu co je vněm filt nebyla daná jedna hadice,sem ji tam přindal a zdalo se že je to ono ,ale po nějaké době to zase bouchlo,bylo to ve vsi a baby na lavičce malem upadly. :lol: :lol: :lol: no ale to neřeší tan problém.
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
Vzduch nastav od 2 do 2,5
«
Odpověď #5 kdy:
05-09-2010, 22:01:18 »
Vzduch nastav od 2 do 2,5 otáčky a pokial ti vypadáva príruba z filtra môže to robiť lebo zmes je ochudobnená. Kúp si klasické hadicove objímky a nahrej príruby s fénom a potom ich osaď na karburátory a poriadne pritiahni s tými hadicovými objímkami.
Zaznamenáno
Koudy
Kořen
Velký znalec
DÍK 20
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jan Koudelka
Příspěvků: 155
dobrá já to pokusím ńák tak
«
Odpověď #6 kdy:
06-09-2010, 15:55:14 »
dobrá já to pokusím ńák tak realizovat hlavně jestli jsem tě pochopil,víš prd čeho já sem schopen :bigsmile: Ale v každém případku děkuji za radu.Dám vědět jak jsem dopadl a hlavně motka. :lol: čau
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
Nejlíp je to udelat tak, že
«
Odpověď #7 kdy:
06-09-2010, 20:47:49 »
Nejlíp je to udelat tak, že sejmeš ty gumené příruby které jedou na karburátory. Proste je vyndej z air boxu. Pak je nahřej fénem nebo teplovzdušní pistolí a nasaď je na karburátory. Pak je řádne upevni tými hadicovými spojka, které koupiš v obchodě s autopříslušenstvím. Pak nasaď na to ten airbox-je to trochu pakárna ale jde to. A vzduch nastavíš tými šroubami co jsou na spodku karburátorů. Snaď jsem to teď napsal trochu víc srozumitelneji. A sorry za moju češtinu je to skôr taká čechoslovakinština ale jde to, ne? :bigsmile:
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
DÍK 20
Offline
Pohlaví:
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905
O nasazení Airboxu jsem tu
«
Odpověď #8 kdy:
07-09-2010, 17:15:36 »
O nasazení Airboxu jsem tu psal před časem taky
http://www-tdm.cz/TDM/forum/technika/motor/trha-pri-pomalej-jazde?page=1
. Jde to přesně jak popisuje Crossy, ale trochu se u toho navztekáš :hehe: Základem úspěchu jsou koupené nové hadicové spony! Bez nich to nebude pořádně držet..
Zaznamenáno
Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
klokan
Nováček
DÍK 0
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: adrian krasnansky
Bydliště: pezinok slovensko
Příspěvků: 7
Re: Střílení do výfuku
«
Odpověď #9 kdy:
04-09-2016, 20:26:20 »
Mozecsa daco poskodit ked to streli ?
Priznam sa ze strielam ked sa na mna nalepi auto tak ho upozornim ze je blizko a je mi to neprijemne rukou ak sa nevzdiali tak strielam
Zafial som to pouzil asi tak 1000 x a neztalo sa nic co by som poznal okrem toho kudla dpsadzi po pri prvej rane opustia vyfuk inac uz je to fajn len ohne
Jedine co ma napadlo je zs moze zatlacit ventil do motora k piesu ak by nahodou ale nestalo sa tak este
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
DÍK 19
Offline
Pohlaví:
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357
Re: Střílení do výfuku
«
Odpověď #10 kdy:
05-09-2016, 08:36:16 »
klokan> mas original vyfuky?
Zaznamenáno
klokan
Nováček
DÍK 0
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: adrian krasnansky
Bydliště: pezinok slovensko
Příspěvků: 7
Re: Střílení do výfuku
«
Odpověď #11 kdy:
08-09-2016, 17:48:54 »
Ano mam uplnu seriu aj karburatory su zladene aj palivo je normalne jednoducho cista seria
Zaznamenáno
B@rbuch@
Ondra, Wondřich, Mladej....jak chcete.. ;D
Global Moderator
Děd vševěd
DÍK 20
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Ondra Skalický
Bydliště: Dolní Dobrouč
SPONZOR:
Příspěvků: 616
Re: Střílení do výfuku
«
Odpověď #12 kdy:
08-09-2016, 20:31:40 »
Mě to kdysi do origo střílelo taky. Nechal jsem to všechno seřídit včetně směsi, která je prý na max, a střílí to pořád, i když podstatně míň
Zaznamenáno
Yamaha TDM 850 4TX
Slavek-TDM
Děd vševěd
DÍK 19
Offline
Pohlaví:
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357
Re: Střílení do výfuku
«
Odpověď #13 kdy:
09-09-2016, 09:18:16 »
Pak to jsou vybehany emulsion tubes v karburatorech. Plive to tam benzin i pri uplne zavrenym plynu a nespalena smes pak hori ve vyfuku. Navic to ma tu nemilou vlastnost, ze se tim zvysuje spotreba jak benzinu, tak oleje.
Tady je navod, jak je vyndat. Sice nevim presne jak je zmerit, ale u mne bylo videt pouhym okem, jak jsou vymackany do ovalu:
http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=4806
Zaznamenáno
B@rbuch@
Ondra, Wondřich, Mladej....jak chcete.. ;D
Global Moderator
Děd vševěd
DÍK 20
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Ondra Skalický
Bydliště: Dolní Dobrouč
SPONZOR:
Příspěvků: 616
Re: Střílení do výfuku
«
Odpověď #14 kdy:
10-09-2016, 15:10:03 »
Citace: Slavek-TDM 09-09-2016, 09:18:16
Pak to jsou vybehany emulsion tubes v karburatorech. Plive to tam benzin i pri uplne zavrenym plynu a nespalena smes pak hori ve vyfuku. Navic to ma tu nemilou vlastnost, ze se tim zvysuje spotreba jak benzinu, tak oleje.
Tady je navod, jak je vyndat. Sice nevim presne jak je zmerit, ale u mne bylo videt pouhym okem, jak jsou vymackany do ovalu:
http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=4806
Tak spotřeby nepozoruju. Stále stejné
Zaznamenáno
Yamaha TDM 850 4TX
Stran: [
1
]
2
Nahoru
Tisk
Skočit na:
Prosím vyber cíl:
-----------------------------
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
-----------------------------
=> Motor
=> Elektrika
=> Podvozek
=> Gumy
=> Technické parametry, vlastnosti
=> Vzhled
-----------------------------
AKCE
-----------------------------
=> Videa z akcí
=> Cestopisy
=> Neklubové akce
=> Zajímavá místa
-----------------------------
VÝBAVA
-----------------------------
=> Oblečení
=> Chrániče
=> Kufry, nosiče, padáky
=> GPS - Interkom - Kamera
-----------------------------
VŠEOBECNĚ
-----------------------------
=> Administrativa, zákony, vyhlášky
=> Batůžci
=> Zajímavé odkazy
=> Videa
=> O čemkoli
=> Volná zábava
=> ADWENTŮŮŮŮRE
-----------------------------
MANUÁLY - NÁVODY
-----------------------------
=> Postupy na opravy, úpravy, seřízení atd...
=> Jak to funguje
=> Články, recenze
-----------------------------
BAZAR
-----------------------------
=> Koupím
=> Prodám
-----------------------------
BLOG
-----------------------------
=> Blogy členů
-----------------------------
WEB - provoz
-----------------------------
=> Všeobecně
Nahrávám...