Zdar pánové, prosím o konzultaci. Napodzim jsem pořídil 4TX (r.v. 97), přes zimu výměna všech provozních kapalin, filtrů a svíček. Teprve minulý týden jsem na ní začal jezdit do práce, mám najeto asi 200 km. Byl jsem připraven na možnost, že bude žrát olej, ale mě v okýnku olej přibyl!
Odhadem tak jedna decka. Trochu sem ho upustil a zdá se mi, že je malinko cítit po benzínu (ale možná se pletu). Nemáte někdo zkušenost?
Vygůglil jsem jen že by nemělo být možný, aby šel benzín do válce z karburátoru. Že prý je na něm přepad, který přebytečný benzín do válce nepustí - co je na tom pravdy?
Chtěl jsem jít cestou nejmenšího zla a karbec zkusit odkalit. ...Ehm, jak se ta Témeř Dokonalá Motorka odkaluje? Nemusím kvůli tomu sundávat nádrž, že ne?
Jak se na ten šroub dostat?
Podle kolegů v práci se benzín z oleje odpaří, stačí zavírat kohout a bude po problému. Co si o tom myslíte vy? Když nechám otevřený kohout, proteče vůbec benzín sám přes čerpadlo až do karburátoru, aby ho mohl přelejt? Tzn. nebude problém jinde než v karburátoru?
A ještě perlička na závěr: Chcípáte klíčkem, nebo chcípákem? Například Dr. Big je nejlepší chcípat dekompresorem, aby netrpěla volnoběžka. Není u TDM taky něco, kvůli čemu by bylo lepší to či ono?