TDM FORUM TDM FORUM
25-11-2024, 17:34:49 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 2 [3] 4 5   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Trhanie od 2000 do 4000ot.  (Přečteno 14398 krát)
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #30 kdy: 26-06-2015, 13:03:23 »

Nedalo mi to a jeste jsem ted zkusil ruzny polohy plynu a otacek. Zjistil jsem, ze mi to presne ve 2 tisicich na ctvrt plynu taky vynechava, takze nastavim sroubek bohatosti volnobehu na puvodni 2 otacky. Teda az zitra...  Wink
Zaznamenáno
Gapa
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119



« Odpověď #31 kdy: 26-06-2015, 13:51:43 »

Kluci tak jsem se v tom pohrabal. Rozpojil jsem všechny kontakty a vše prostříkal, zkontroloval na elektrice snad co se dalo a žádnou chybu jsem nikde nenašel. Tak jsem si nechal pořádně přeložit z manuálu seřízení TPS (dcerušce platit školu se začíná vracet). Ukázalo mi to 1000ot. Tak jsem s tím pohnul aby to ukázalo 4000ot. Dal ji dohromady a jel projet. A výsledek? Úplně jiná motorka! Motor šel zlehka, žádné škubání, plynule zrychluje od 1800ot. prostě spokojenost. Ujel jsem sice jen asi 50km, na delší výlet se chystám příští týden. Tak snad ji to vydrží.
No a abych nějak uzavřel to štelování TPS. Dle překladu študované angličtinářky a manuálu na 4TX r.v. 1996  ( já mám r.v. 1997): Zapneme klíček, rozpojíme a spojíme kontakty TPS. Otáčkoměr přejde do diagnostiky TPS. Bez plynu má ukazovat 4000ot. Ukazuje li 1000ot. je úhel malý, ukazuje li 8000ot.  je úhel velký. Ukazuje li:1) 0 ot.-3 sec. 2)3000ot-2,5 sec. 3) present engine revolutions-3seconds jak jsem se na to minule ptal, je TPS porouchané. Ještě se dá dle manuálu změřít jeho odpor - krajní dráty 3,5 až 6,5 Kohmů a levý s prostředním píšou 0 až 5 plus mínus 1,5 Kohmů. Je to strana 6-7.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #32 kdy: 26-06-2015, 14:06:20 »

Gapa> tak super  supr Jeste ze na 3VD tahle ficura neni  Grin
Zaznamenáno
Gapa
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119



« Odpověď #33 kdy: 12-10-2015, 16:52:30 »

Tak doufám že se k tomuto tématu vracím naposled. Seřízení TPS pomohlo, ale jen na chvilku. Po týdnu se škubání vrátilo, i když ne takovou intenzitou. Bylo jemnější a méně často. Už jsem to vzdal a stavil se u Ulricha v servisu. Probral jsem s mechanikama co to dělá a co jsem s tím udělal a diagnóza od nich zněla - zalepený karburátor přísadami řepky přes zimu. Prý tam takhle pár motorek na jaře měli a musí se vyndat karburátor a vyčistit ultrazvukem. Tak jsem si řekl,že to naposled vyčistím a když tak to tam dám. Doma jsem karbec vyndal, znovu rozebral a konečně našel nějakou chybu - prasklinku na membráně! A po pořádném hledání i na druhé. Objednal jsem nové, nandal je a KONEČNĚ jela bez škubání. A zase se hádala na volnobeh. Tak zase ven karbec a nastavil jsem bohatost na dvě otáčky ( celou dobu byly na 4 ot. tak jsem to koupil a sedm let to jezdilo) a hádání pryč a spotřeba klesla z průměrných 6,3 na 5,8. Vyzkoušel jsem ji výletem do Polska a funguje.
A na konec chci potvrdit shodu membrán se Suzuki DR 650. Parts depot je má a Part no je 13507-07D01 a cena 800 kč.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #34 kdy: 12-10-2015, 19:38:12 »

Gapa> perfektni. Je dobre, ze lidi davaji do vlaken reseni.  supr
Jo jinak na zimu doporucuju do nadrze a do karburatoru Verva100 bez bioslozky.
Zaznamenáno
Vítek Plzeň-Jih
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Vít Lacina
Bydliště: Štáhlavice
Příspěvků: 3


« Odpověď #35 kdy: 16-01-2016, 18:23:54 »

Membrana za cca 600 kč  blll
www.wemoto.cz/bikes/yamaha/tdm_850_4tx/99/picture/carburettor_diaphragm/
Zaznamenáno
Reddo
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tibor Hrušecký
Bydliště: Kuřim
Příspěvků: 1


« Odpověď #36 kdy: 07-12-2016, 11:12:27 »

Ještě otevírám vlákno s mými zkušenostmi. Měl jsem stejný problém. Respektive ještě mám. Od 2 do 3tis škubání, nad 3tis klidná pohoda. Problém je nakonec ale ve dvou složkách. První byly původní membrány (moto z Německa) a ty byly jak ementál!! Jedna měla 8 děr po obvodu. Vyměnil jsem komplet i se šoupátky. Zlepšilo se to, ale ne úplně. Mechanik tvrdil, že to je způsobeno i jehlami. To mne čeká ještě na jaře před sezónou. Tak uvidíme no.
Zaznamenáno
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #37 kdy: 30-03-2017, 07:28:50 »

Čau,
tak jsem pročetl celé vlákno a jsem opravdu zvědav jestli to bude tím jelikož mi motorka děla úplně to samé mezi 3500-4000 vůbec netáhne Cheesy, podtlaky seřízený. Tak zkusím vyměnit membrány a TPS.

Nebo máte ještě jiné rady ?

Pod i nad tyto otáčky moto normálně jede. Přijde mi, že to děla jen ve větších rychlostí.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #38 kdy: 30-03-2017, 08:44:32 »

norv> TPS mas na tech karburatorech odemne, tak ho muzes zkusit vymenit. nezapomen ho pak podle navodu seridit. Manual, kapitola 6-5. V kratkosti:
1. zapni klicek na ON
2. odpoj konektor TPS senzoru
3. pripoj konektor TPS senzoru
4. kontroluj ukazatel otacek - spravna poloha je 4000. Pokud je 8000, je uhel moc sirokej, pokud 1000, je uhel moc ostrej.
5. nastav TPS pokud je potreba a pritahni sroubky momentem 4Nm.
Zaznamenáno
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #39 kdy: 30-03-2017, 08:56:44 »

Ok vše vyzkouším nejdříve tps a pak kdyžtak vyměním membrany z toho karbu od tebe Wink a když ani to tak vyměním i tps,
ale až za tyden, tak mě to bude pěkně dlouho hlodat Cheesy
Zaznamenáno
Jirka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 26
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Ducati
Jméno: Jiří Svoboda
Bydliště: Poděbrady
SPONZOR:
Příspěvků: 432



WWW
« Odpověď #40 kdy: 30-03-2017, 15:28:20 »

Čau,
tak jsem pročetl celé vlákno a jsem opravdu zvědav jestli to bude tím jelikož mi motorka děla úplně to samé mezi 3500-4000 vůbec netáhne Cheesy, podtlaky seřízený. Tak zkusím vyměnit membrány a TPS.

Nebo máte ještě jiné rady ?

Pod i nad tyto otáčky moto normálně jede. 

Jezdi nad 4.000 ot.  mrk
Zaznamenáno

I kdyby si svini vsadil zlaté zuby, stejně bude smrdět hnojem !
Kukačka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Jméno: Jaroslav Zmeškal
Bydliště: Bílovice nad Svitavou,,,,, Teperova 485 66401
SPONZOR:
Příspěvků: 504


Kuku


« Odpověď #41 kdy: 30-03-2017, 16:55:06 »

Jirka má recht když to točíš je stým větší sranda
Zaznamenáno

ku ku
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #42 kdy: 31-03-2017, 12:04:34 »

Jezdi nad 4.000 ot.  mrk

Cheesy díky za radu, já se ale bojím jezdit rychle  uaau
Zaznamenáno
Kukačka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Jméno: Jaroslav Zmeškal
Bydliště: Bílovice nad Svitavou,,,,, Teperova 485 66401
SPONZOR:
Příspěvků: 504


Kuku


« Odpověď #43 kdy: 02-04-2017, 06:50:00 »

nejde o rychlost jen to zbytečně nopodtáčet
Zaznamenáno

ku ku
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #44 kdy: 04-04-2017, 06:11:47 »

nejde o rychlost jen to zbytečně nopodtáčet

no nevím myslíš že 3500 ot je podtáčení ?
díky za odpověď
Zaznamenáno
Stran: 1 2 [3] 4 5   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML