TDM FORUM TDM FORUM
23-11-2024, 15:53:10 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: [1] 2   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Škrcení výkonu TDM 850 4TX  (Přečteno 5203 krát)
Tomáš
Děd vševěd
*****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237



« kdy: 27-12-2012, 17:28:04 »

Zdravím vespolek,
prosím Vás, jak se u 4TX-ka omezuje výkon na 25kW? Co k tomu používaj? Jen nějakou restrikci v karburátorech, či ještě něco dalšího? A ještě by mne zajímalo, zda-li je nějaký rozdíl v škrcení staršího modelu 4TX (analog.počítadlo km) a novejším modelem (s digi displejem kilometrů)? Není již u toho novějšího třeba i nějaká jednotka?

Mockrát děkuji za cenné rady.
Zaznamenáno
Diver
Kořen
Velký znalec
*****

DÍK 10
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Petr Janík
Bydliště: Morkovice 373
SPONZOR:
Příspěvků: 160



« Odpověď #1 kdy: 27-12-2012, 18:00:54 »

Pokud vím na starší TDM 850 s karburátorem, se používá škrtící sada a i s prací to vyjde na 6 000.-kč. Vystaví Ti protokol o přiškrcení a je dána na karbec plomba. V Prostějově se postarali i o přidání údajů do techničáku a zapsání na úřadě když jsme škrtily Kawasaki Z750. Jak je to s TDM 900 nevím. Samožřejmě Ti to seštelují na tento výkon. A rozdíl mezi analogem a digitálem myslím není.
Zaznamenáno
Tomáš
Děd vševěd
*****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237



« Odpověď #2 kdy: 27-12-2012, 18:15:18 »

Jak je to u 900 mě nijak netrápí. Jde mi o ty dva modely 850 4TX (starší a novější). U toho staršího modelu s analogovým ukazatelem km to je vlastně asi jasný, tak je něco v karburátorech. Ale nevím jestli třeba u toho noějšího modelu s digi ukazatelem km neni ještě něco, třeba nějaká přidaná ŘJ  nebo jiný elektronický omezení.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #3 kdy: 27-12-2012, 19:44:47 »

TDM850 jsou všechny karburátorový. Ty musíš omezit dodávku paliva -takže jediná možnost jak jí přiškrtit je právě skrze karburátory. Jakákoli řídící jednotka v tomhle případě nemá smysl.
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #4 kdy: 28-12-2012, 08:25:56 »

Používá se jen restriktor v karburátoru, ale jak je to s legalizací nevím. Jirka z Poděbrad to nějak zjišťoval, ale moc nepochodil.
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #5 kdy: 28-12-2012, 11:42:46 »

Já mám škrcené TDM...udělali mi to ve Free-motu v Prostějově za 7tis(kupoval jsem od nich moto takze jsem mnel 1tis slevu),jen supli mezi karbece a valec takové "podložky s díru" aby zmenšily průměr difusoru.Az budu doma tak to nafotim Smiley,Mám 4TX 99
Zaznamenáno
Tomáš
Děd vševěd
*****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237



« Odpověď #6 kdy: 28-12-2012, 12:36:47 »

M.A.X: předpokládám, že máš ty podložky vyndaný  Smiley. Nevíš jak se k tomu pak stavěj, když to budeš chtít zas otevřít na plnej výkon? Na karbeci ti daj asi plombu jak sem pochopil. Aby pak nedělaly drahoty, když tam ta plomba nebude, nebo tam nebude vůbec celá ta sada  Grin.
Zaznamenáno
Diver
Kořen
Velký znalec
*****

DÍK 10
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Petr Janík
Bydliště: Morkovice 373
SPONZOR:
Příspěvků: 160



« Odpověď #7 kdy: 28-12-2012, 12:45:17 »

Jedná se jen o to aby ti to zapsaly do techničáku. Aby to bylo od někoho kdo na to má povoleni to dělat. Vyndáš si to pak i sám.Kamarád to vyndal a plombu sundal tak šikovně že ji tam vrátil kvůly policajtům.
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #8 kdy: 28-12-2012, 19:46:43 »

Já to chtěl po nich rovnou i odškrtit a nechtěli o tom ani čut(ani se jim nedivim-škrcení AlphaTechnik má licenci jen 8firem v ČR...).Probíhá to tak že to namontují nafotí,dají plombu nafotí,dají stítek nafotí,zajdu na urad a napisi ti to do TP...potom dojedes dom s 25kw(bacha je to dost znát mne skoro sejmulo auto v protismeru  LOL když jsem vystřelil predjíždět a naráz výkon nikde  LOL ,maximalka kolem 130ti..
No dojedes dom,opatrne odsroubujes plombu(mne ji dali jakoby ,že vrtli v šrubku hlavičku a tam protahli ten drat k plombe.Takže opatrne odšrubovat,sundat karbece,vytahnes "podlozky" a daš dokupy a máš zas 60kw.Potom si zajdeš na úřad pro nový malí TP s 25kw.
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #9 kdy: 28-12-2012, 22:26:17 »

Jen tak pro info, nemáte někdo fotku jak to vypadá , když je to zaplombovaný a jak vypadají ty "podložky" co je potřeba vyndat z karbců ?
Zaznamenáno
Tomáš
Děd vševěd
*****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237



« Odpověď #10 kdy: 28-12-2012, 22:28:28 »

Řekl bych, že to budou dvě plechový kolečka uprostřed s dírou.
Zaznamenáno
Pitr
Větší znalec
***

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr
Příspěvků: 91



« Odpověď #11 kdy: 28-12-2012, 22:34:24 »

Mrkni na motorkáře, druhů je více http://www.motorkari.cz/motobazar/doplnky/omezovaci-sady-25kw/  , vždy jde ale o změnu průměru difusoru + případně trysky....
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #12 kdy: 28-12-2012, 22:43:14 »

Jelikož mám TDM rozdělané tak můžu pomoct  supr takže:
1.Škrtící sada :
http://2i.cz/9bcab69c4f
2.Držení plomby:
http://2i.cz/45245872a1
3.Držení a vzhled plomby:
http://2i.cz/54354963b0

Škrtící sada je umístněna mezi karbecama a válcem.Tzn pro demontáž je potřeba zvednout karbece(tomu zabraňuje ta plomba...)
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #13 kdy: 28-12-2012, 23:05:25 »

Díky, to byl fofr :-), zajímalo mě to vzhledem k ceně tý srandy, za 6tKč jsem čekal něco výrobně pracnějšího než dvě podložky. Tak nějak nechápu co na tom stojí víc jak pětikilo  Tongue Naštěstí jsem dělal papíry hned v 17ti chvilku po revoluci na poctivé jawce 350 a nějaký omezení výkonu na 25kW se mě tedy netýká  Wink Tuhle pakárnu vám kluci fakt nezávidím..
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #14 kdy: 28-12-2012, 23:10:46 »

Jn  LOL taky jsem nad tou cenu přemýšlel ..ale víš jak ,v dnešní době to není o tom za kolik se to vyrobí ale kolik si toho lidi cení....
Zaznamenáno
Stran: [1] 2   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML