TDM FORUM TDM FORUM
26-11-2024, 18:37:30 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 [2] 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Opět olej  (Přečteno 8403 krát)
ganmiki
Děd vševěd
*****

DÍK 13
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Jindřich Miki Mikoláš
Bydliště: Hradištko
SPONZOR:
Příspěvků: 545



« Odpověď #15 kdy: 09-08-2016, 22:57:13 »

Od výměny do výměny dolito 0 deci oleje Tongue
Mám to stejně, ale stálo to nějaký ty natištěný papírky aby to tak bylo  Wink
Zaznamenáno
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #16 kdy: 10-08-2016, 06:03:45 »

norv> kdyz tomu tak rikas...  Grin Do tehlech svejch starejch vran uz ho leju asi 80 tisic kilometru.

Čus já nemyslel konkrétně ty, že jezdíš kolem komína Cheesy
myslel jsem to obecně, že když se natočí 500 km měsíčně, tak to tak nepřijde jako na větším vejletě..
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #17 kdy: 10-08-2016, 07:20:54 »

norv> kdyz jsem jel na 4TX pred 13ti lety do Anglie, vezl jsem si s sebou 3 litry oleje a zpatky jsem neprivezl nic  Grin Na mym soucasnym 3VD jsem byl akorat v Italii a z litrovy flasky jsem privezl pul litru jen diky tomu, ze jsem kamaradovi doleval do jeho BMW  LOL Takze je spotreba oleje hrozne individualni, kus od kusu a ani nelze rict, ze starej a jetej stroj zere vic a zanovni min. Jako by se soudruhum pri vyrobe potkavaly tolerance.
Zaznamenáno
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #18 kdy: 12-08-2016, 13:48:51 »

No nevím co s tím podle mě to hustší olej nevyřeší, ale uvidím  Grin Pak mi budeš muset říct rady na Rumunsko, příští rok je taky v plánu Cheesy
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #19 kdy: 12-08-2016, 14:11:15 »

norv> v Rumunsku jsem na motorce jeste nebyl, tam se chystam v zari. Teda kdyz vsechno dopadne. Bude to asi dost narychlo...
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #20 kdy: 02-10-2016, 11:36:23 »

Pánové když měníte gufera jak stlačujete pružiny? máte na to přípravek nebo to jde i jinak?
Díky
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #21 kdy: 02-10-2016, 12:43:01 »

já to dělal normálně kleštěma
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #22 kdy: 03-10-2016, 08:07:17 »

Ja jsem si udelal pakovej pripravek, ale asi jsem ho uz vyhodil. A navic v mem pripade vymena gufer ve spotrebe oleje prakticky vubec nepomohla.
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #23 kdy: 03-10-2016, 21:02:13 »

no radějí začnu tímhle než výbrusem za desítku..
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #24 kdy: 03-10-2016, 23:13:07 »

pokud uděláš výbrus, tak počítej + nový písty a kroužky - což v celku rozhodně nebude za deset  evil
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #25 kdy: 04-10-2016, 08:02:53 »

Pokud jsou valce v toleranci ovality a prumeru a pisty taky, tak staci vymenit krouzky a znova nechat nahonovat valce. U toho je teda dobry hlavu komplet rozebrat, vycistit od karbonu a vymenit gufera na ventilech. Samozrejme hlavu srovnat (tolerance je tusim 0.03mm) a novy tesneni. Taky to chce rovnou repasovat karburatory - jinak motorka pobezi furt na bohatou smes a bude to za par tisic to samy. Kruhy stoji 1300Kc na jeden pist, gufera 80kc kus, tesneni pod hlavu a valec a ventildekl asi tak 2000Kc celkem. Plus srovnani hlavy a zabrouseni ventilu odhaduju tak na 1500Kc. Takze jen za toto je to 7000Kc. Olej a chladici kapalinu do toho nepocitam.
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #26 kdy: 04-10-2016, 15:53:20 »

no mám najeto ke 100tkm tak bych to dělal od podlahy. Jinak tu cenu cca 10 mám z Yamahy. Bohatá směs na to má vliv?
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #27 kdy: 05-10-2016, 07:53:12 »

Extremne bohata smes smyva olej ze sten valcu (teda spis jeho stopy co se nespali pri vybuchu) a navic se tim zanasi vnitrek karbonem. Vetsina TDMek startuje a bezi na studeno bez sytice, coz je spatne a indikuje to prave bohatou smes.
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #28 kdy: 05-10-2016, 15:58:07 »

ale extrémně bohatá směs se projevuje na spotřebě,ne?já jezdil dálky za cca 5.3 . I když mi říkali že je zamnou cítit benzín... i když toto přikládám špinvému vzduchovému filtru.. no uvidím až to kuchnu :-)
Zaznamenáno
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #29 kdy: 05-10-2016, 18:09:30 »

já mám směs bohatší i po seřízení (musely by se překuchat jehly... a motorka jezdí za 5,2l za posledních 4tis. km, za studena to zase ale bez sytiče nechytne, takže to nebude tak hrozný s tou směsí... olej dolévám necelé 4dcl na 1000km takže za letošní sezonu 4litry - 1000,- Kč navíc... jo, žere to no, ale dnes jsem mluvil se servisákem, že bych to přes zimu nechal udělat - samotné gufera na ventilech prý nemá cenu, takže + těsnění pod hlavou, srovnat hlavu, udělat pístní kroužky, dát to dohromady = cca 12 500,- bez záruky, že to ten olej přestane úplně brát... nebo ať to za 30 prodám a někdo si to za 20 dá dokupy... tak jsem se ptal, co se stane, když budu dolévat olej a jezdit dokud ta motorka časem neumře, prý se nestane vůbec nic... takže dám nové gumy, vyměním kapaliny, filtry, natankuju u benziny vervu 100 a na jaře hurá na silnice (nebo dřív? Smiley )
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Stran: 1 [2] 3   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML