když jsem nasazoval moje hefty, tak jsem měl na straně spojky heft hoooodně navolno, bez problémů s ním šlo lehce otáčet.
Napadlo mě namotat na trubku řidítek normální plastovou izolačku, ale problém je že když se hefty rozehřejí tak se to začne stejně protáčet. To teplo z heftů rozehřeje lepidlo na izolačce a ta povolí.
na trošku volný hefty se prý používá normální vteřinový lepidlo, nebo někdo doporučuje chemopren.
ale co s velkou vůlí netuším.... nějaký nápady?
tak na to drátkování teda valim oči
asi skusim ten heft sundat, pořádně to očistit od toho rozpatlanýho lepidla z izolačky a fouknu tam teda chemopren.
Jen jsem zvědavej jak chemopren protlačim injekční jehnlou a jak se budu modlit abych netrefil topnej drátek v tom heftu.
blbý je, že ten heft má asi o 1-1,5mm větší průměr než řidítka a vnitřní strana je plastová, takže nejde ani "přimáčknout"
mě to přijde prostě že jsem si koupil šmejd...
tyhle: http://www-tdm.cz/TDM/forum/upravy-vylepseni/elektronika-elektrika/vyhri...
Taky jsem teď nad tím přemejšlel jak to nalepit,jestli by nebylo nejlepší použít třeba silikon nebo něco takovýho.Mám Saito II,tak uvidím jaká tam bude vůle mezi gripem a řidítkem.
Taky mám saito II a na straně plynu jsou na trubce volné, a na straně spojky to jde dost na těsno. Dej si pozor jestli máš na řidítku u spojky takové ty protiskluzové zářezy, protože při natloukání má rukojeť snahu se otáčet. Ale každý máme jiné řidítka a je možné že ti to půjde v pohodě. Hodně štěstí.
zdravím dal jsem taky vyhřívaný hefty vule žadna přilepil jsem je na chemopren a ted bych potřeboval radu kam je připojit aby byli přes klíček. Někdo mi radil dat to na světla ale to se mi zdá trošku prasarna. Poradte prosím
udělej si odbočku za hlavní pojistkou (u 3VD je to 30A)
z týhle odbočky pak napájím veškerý další spotřebiče. (navigaci, hefty atd.)
má to výhodu v tom, že pokud se stane průšvih a vyletí pojistka vypadnou jen zbytečnosti (jako ty hefty, navigace...) ale motorka jede pořád dál. Navíc pokud se napojíš za hlavní pojistku nemůžeš přetížit regulátor a altík (jinak by ta 30A pojistka vyletěla)
já věděl že se mám radi podívat
nevim přesně jak to má 4TX ale u mý je baterka - 30A pojistka - spínačka - pak se to vrací do pojistkovýho pouzdra a napájí všechny pojistky. Tak na tohle se napoj
večer ještě na server nahraju elektrický schemata na všechny verze TDM
nahrál jsem na server elektrický schémata snad pro všechny typy TDM. Najdeš to v sekci Download:
Begy díky moc rano se na to podívám ted jsem přijel z lyží a jdu spinkat a moooooc děkuji šikula
tak jsem se na to večer podíval do schématu, 4TX to má trochu jinak. Asi bych si udělal odbočku z hlavní napájecí větve, což by měl být podle schématu hnědo/modrý drát.
hm člověče schema dobry ale nejsem elektrikář tak v tom trochu plavu. Budu to dělat za 14 dní těd zase začína robota tak musím makat a na víkend už něco mam a v garaži je cca -5 takže nic moc pořeším topení a musím ladit at je to pořadně připraveny loni jsem měl výlet na ležato tak že jsem delal kapotu a bok to mi ještě nestříkali prej tenhle tyden tak jsem zvědav a pak se na to vrhnu nafotím a dam určitě vědět. Jinak děkuji za radu ale určitě se ještě ozvu
Tak jsem dnes vyzkoušel ty vyhřívaný hefty Saito II,vůle na plynu žádná ale je to posuvný uložení tak bude stačit jenom trochu podmáznout silikonem nebo něčím podobným,na druhý straně je to na fest,ale pro jistotu to taky podmáznu.Jenom musím najít optimální polohu kudy vést kabely aby se moc neohýbaly a aby zase nikde nepřekážely.
Ahoj už jsi je dopojil mam je taky nandany a nejím kam je připojit begy mi tu poradilCo ty kam jsi je píchnul maš je za klíčkem nebo na přímo
Psalo se o tom v CMN