TDM FORUM TDM FORUM
04-12-2024, 20:35:22 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 [2] 3 4   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Vzduchovy filtr  (Přečteno 11083 krát)
najkmajk
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Jméno: michal
Bydliště: praha
Příspěvků: 45


« Odpověď #15 kdy: 08-04-2012, 16:43:20 »

chlapy pořád nejsem rozhodnutej.když dám k§n tak bych měl i poladit karbeci do toho se mi moc nechce motory jsou pro mě tabu,ještě tak nějaký upravy, lakováni to jo.Když jsem pročítal rozborku sborku ;Dtak jsem obdivoval jak to muže dát dohromady supr
Zaznamenáno
Kukačka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Jméno: Jaroslav Zmeškal
Bydliště: Bílovice nad Svitavou,,,,, Teperova 485 66401
SPONZOR:
Příspěvků: 504


Kuku


« Odpověď #16 kdy: 08-04-2012, 16:58:38 »

mám vobyč filtr jeden ladák a taky jezdím ojee
Zaznamenáno

ku ku
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #17 kdy: 08-04-2012, 17:03:53 »

No to se divim a taky.  cvok  A predstav si,ze to i jezdi......  uaau Tedy zatim....    Ale v tomhle ohledu je tezko radit. Kdyz das normalni fitr,tak tim nic nezkazis. Kdyz das KaN tak taky nic nezkazis. A jak bylo receno,je pratelnej,takze vydrzi a treba se do toho pristi zimu pustis,tak budes mit filtr uz poresenej.Vsechno zalezi jen a jen na tobe.....Ty poneses naklady a ty na tom pak budes jezdit. Jediny co nedoporucuju,jsou jakykoliv nahrazky a provizoria.To se nevyplaci......
Zaznamenáno
najkmajk
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Jméno: michal
Bydliště: praha
Příspěvků: 45


« Odpověď #18 kdy: 08-04-2012, 17:10:39 »

žádný nahražky,z toho jsemuž vyrostl ale asi dám obyč a přidám na gumy ty už se taky ozývaj.chlapy diky za příspěvky supr ale k§n ještě leží v hlavě ojee
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #19 kdy: 08-04-2012, 17:33:22 »

Jak píše Kukačka, taky jsem jezdil na origoši a žádný rozdíl sem nepoznal. Teď po zimě sem dal i jiný převod na řetězovce a tak nemůžu posoudit.. Jede to o moc líp, ale jestli i K&N tomu přispěl? Určitě joooooooooo  evil hehe
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #20 kdy: 08-04-2012, 18:30:41 »

To je právě to. Většinou výměnu filtru spojíme i s něčím jiným. Vyměníme svíčky, vyčistíme co se dá (i nedá), nalijeme po zimě i více oktanů, ... Ideální by bylo dát to na brzdu jak s "normálním" tak s K&N.  coo  Stejně to bude asi +- něco málo. Grin
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #21 kdy: 08-04-2012, 19:53:45 »

Taky si myslím, že K&N není zbytečný. Představ si sání jako nos motoru..když budeš mít u nosu něco, přez co budeš dýchat lehčeji, dáš tam i přez to něco čím se ti bude dýchat hůře? Dokonce pobere větší množství prachu než obyčejný (proto asi bude tak drahý..). Je doživotní pokud se o něj budeš starat a tak si myslím že se investice vrátí. Tedy pokud nejsi prase a nenecháváš tam původní třeba několik desítek tisíc km... A kdo řekl, že příští rok nebudeš mít laďáky  blll?? Filtr vyměníš úplně stejně jak obyčejnej, nic nikde nemusíš pasovat, upravovat ani se s ničím rvát, dává se do airboxu místo origoše. A na závěr - objednej si k němu hned i čištění  mrk, ať to máš po kupě..
Já koupil filtr za 1 400,- Kč a čištění za 360,- Kč.


No tak ted nevim, pises prase a nekolik desitek tisic km,ale v manualu na devitku je vymena vzduchace psana po 40tis.km a myslim, ze vyrobce vi co rika, takze ted co?Staci opravdu po 40tis.km nebo se vam to zda moc.Ja osobne myslim, ze je to dost a asi ho vymenim ve 20tis., ale na druhou stranu si rikam, zda to neni mrhani penezi a jestli je nedat radsi na neco jineho.Co si o tech intervalech myslite??
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #22 kdy: 08-04-2012, 20:02:58 »

výměna po 40tis je možná, ale určitě by se měl mezi tím semtam vyčistit (vyfoukat)  Wink - i když ho vyfoukáš tak se jeho propustnost stejně snižuje. Proto ta výměna po 40tis


i když... pokaždý když jsem filtr u mých motorek kdy vyndal vždy byl krásně čistý.
Ono asi bude hodně záležet v jakých podmínkách jezdíš. Pokud čistě po asfaltu tak se filtr asi moc nezasviní. Pokud budeš lítat po šotolině nebo jinak v terénu asi dostane filtr zabrat víc
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
najkmajk
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Jméno: michal
Bydliště: praha
Příspěvků: 45


« Odpověď #23 kdy: 08-04-2012, 20:05:52 »

begy co máš za filtr?
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #24 kdy: 08-04-2012, 20:07:02 »

já mám normální. Nikdy jsem na motku ani žádnej nekupoval
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
najkmajk
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Jméno: michal
Bydliště: praha
Příspěvků: 45


« Odpověď #25 kdy: 08-04-2012, 20:12:18 »

já pravě taky ne tak uvažuji o výměně nevím jestli bývalej majitel ho měnil
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #26 kdy: 08-04-2012, 20:31:53 »

blažin : já jsem filtr měnil ve 30ti a zdál se v pohodě, jinak každých 10-15tis. se snažím jej vyfoukat vzduchem. To mě tak napadá, že bych to měl zase udělat. Grin
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #27 kdy: 09-04-2012, 06:28:18 »

Ok, to jsem v zime udelal, mel jsem to rozebrane(to sundavani tech plastu aby sla zvednout nadrz je vopruz Smiley ) filtr vyndal a v praci ho pekne profoukal.Presne ja pisete-vypadal naprosto v pohode, takze prave proto mi prijde vyhazovani penez za novy pred limitem(jen abych mel dobry pocit)-jezdim asfalt a podle stavu masiny tak cinil i predchozi majitel.
Ted trochu odbocim-kdyz budu chtit menit svicky-staci kdyz spustim chladic dolu a nebo musim absolvovat zvednuti nadrze?Co jsem na to koukal, tak by to mohlo jit jen spustenim chladice na hadicich a pak bych se tam mohl dostat??(pres chladic se delali i na bejvalce Suzuki SV u CBF1000 musela dolu nadrz Sad ).Diky za info Wink
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #28 kdy: 09-04-2012, 08:01:33 »

Po spuštění chladiče se ke svíčkám dostaneš, bohužel musíš odpustit trochu vody.
Tady najdeš pár fotek jak s přístupem po sundání nádrže a filtru, tak po spuštění chladiče
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #29 kdy: 09-04-2012, 11:25:52 »

Romane diky a jak na to koukam, tak zvolim variantu pres chladic-prijde mi to nejjednodusi zpusob Wink
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML