TDM FORUM TDM FORUM
10-11-2024, 20:46:17 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 2 [3] 4   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Ventilátor  (Přečteno 4509 krát)
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #30 kdy: 08-06-2011, 19:35:59 »

jak jsem včara měřil na 101°C Bobo smrdí jako by za chvilku měl vzplanout.  evil
Zaznamenáno
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #31 kdy: 13-06-2011, 19:48:02 »

Spínač je v pr.... pokažený. Spíná při 168°C. O dalším vývoji vás budu informovat  Cry
Zaznamenáno
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #32 kdy: 27-06-2011, 22:59:13 »

Tak dnes jsem to opravil! Jak? Vzhledem k ceně originálního spínače (980 kč) jsem se rozhodl jít cestou alternativ/náhradích řešení. Zakoupil jsem spínač ze Škody Favorit (135kč), lze i levněji ale nechtělo se mi už nikam vracet. Spínací teplota je 97°C. Na starém originále bylo 105°C. Soustružník vyrobil redukci (100 kč). Spínač z automobilů je totiž většího průměru. Výsledek si můžete prohlédnout na krátkém videu. Že vám nedám žádné míry? Dejte celé tělo tělesa termostatu a spínač soustružníkovi, on si poradí. Věřte mi. Má redukce je z 30mm polotovaru, je to hodně a musela být upravena. Kdybych mu to dal hned... Tak a další pasti? Musel jsem se zbavit původního konektoru. Nějak tam byl špatný kontakt. Použitý materiál? Teflonová páska, 2 x klingeritové těsnění, smršťovačka na kabely. Výsledek si pro inspiraci můžete prohlédnout zde:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tth_B2OVcI8&amp;feature=channel_video_title" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=Tth_B2OVcI8&amp;feature=channel_video_title</a>

Spíná po 8 minutách. Pak po 1:30 ochladí a vypne. Vše volnoběh... Ještě to změřím teploměrem a doplním teplotu sepnutí.

 
Zaznamenáno
Starky
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Marián Kolcún
Bydliště: Bernoláková 17, 06503 Podolínec. Slovensko
SPONZOR:
Příspěvků: 483



« Odpověď #33 kdy: 28-06-2011, 10:06:49 »

Špičková alternatíva, perfektné spracovanie, skvelé zdokumentované... a video...? Profesionálne...! supr
Zaznamenáno

Na TDM a je jedno kam...!
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #34 kdy: 28-06-2011, 11:27:16 »

Velmi pěkně vymyšlené a zdokumentované  supr
Jenom otázečka-nešlo rovnou ubrat to čidlo?? Jestli je tam dost materiálu tak by to bylo jednodužšší.  Wink
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #35 kdy: 28-06-2011, 11:49:00 »

Ano, také mě to napadlo. Jen jsem nikde nesehnal nějaké "pokusné" a tak nevím kolik toho materiálu na čidle lze odebrat. Pokud někdo doma najde a rozřízne, pak budeme chytřejší.
Zaznamenáno
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #36 kdy: 28-06-2011, 15:18:37 »

Snažil jsem se změřit teplotu bezkontaktním teploměrem. Měřit jsem chtěl teplotu přímo na redukci... Byla přibližně o 10° nižší než na boku chladiče. S rostoucí teplotou se ale rozníl snižoval. Tak jsem zůstal u měření na boku chladiče. Ten plech je velice stabilní pro účely měření. Jakmile teplota dosáhla 102°C, okamžitě se spustil ventilátor. Teplotu na redukci, díky proudění vzduchu od ventilátoru, nebylo možno objektivně zaznamenat. Ventilátor se vypnul až teplota dosáhla 86°C. Tak nějak si myslím, že je to OK, nebo lepší než to bylo Grin
Zaznamenáno
Jindra-tdm
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jindřich Rambousek
Bydliště: Hevlín 433
SPONZOR:
Příspěvků: 562



« Odpověď #37 kdy: 28-06-2011, 20:32:40 »

Tak sem rád, že už to máš v cajku... Ale na podzim to chci vidět na vlastní oči...
Zaznamenáno

Není důležitý dorazit včas, ale v pořádku!!!
Ivan_TDM
Velký znalec
****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Ivan
Bydliště: ČESKÉ BUDĚJOVICE
SPONZOR:
Příspěvků: 124



« Odpověď #38 kdy: 28-09-2011, 10:34:30 »

Tak dnes jsem to opravil! Jak? Vzhledem k ceně originálního spínače (980 kč) jsem se rozhodl jít cestou alternativ/náhradích řešení. Zakoupil jsem spínač ze Škody Favorit (135kč), lze i levněji ale nechtělo se mi už nikam vracet. Spínací teplota je 97°C. Na starém originále bylo 105°C. Soustružník vyrobil redukci (100 kč). Spínač z automobilů je totiž většího průměru. Výsledek si můžete prohlédnout na krátkém videu. Že vám nedám žádné míry? Dejte celé tělo tělesa termostatu a spínač soustružníkovi, on si poradí. Věřte mi. Má redukce je z 30mm polotovaru, je to hodně a musela být upravena. Kdybych mu to dal hned... Tak a další pasti? Musel jsem se zbavit původního konektoru. Nějak tam byl špatný kontakt. Použitý materiál? Teflonová páska, 2 x klingeritové těsnění, smršťovačka na kabely. Výsledek si pro inspiraci můžete prohlédnout zde:
http://www.youtube.com/watch?v=Tth_B2OVcI8&feature=channel_video_title
Spíná po 8 minutách. Pak po 1:30 ochladí a vypne. Vše volnoběh... Ještě to změřím teploměrem a doplním teplotu sepnutí.

 



 supr To je majstrštyk  supr
Zaznamenáno
zdenál
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 12
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
Bydliště: Pod Kostelem 304, Bořitov
SPONZOR:
Příspěvků: 714



« Odpověď #39 kdy: 28-09-2011, 21:15:19 »

Mě se ventilátor za běžného provozu ještě nesepl, ale v garáži cca po dosažení  98st. . Kamarád to na Suzuki DR vyřešil nezávislým vypínačem.
Zaznamenáno
Haufik.L
Velký znalec
****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Lukáš Hauf
Bydliště: Lukavice 19 (47)
SPONZOR:
Příspěvků: 158



« Odpověď #40 kdy: 31-12-2011, 18:27:35 »

Já jsem letos řešil stejnej problém! Když jsme s liborem jeli na svatbu tak sem slyšel z jeho motiky zvuk kterej ta moje nikdy nevydávala! ventylátor fungoval ale čidlo ne tak jsem na bazaru sehnal nový čidlo z bouračky za 500 i s poštovným tak jsme to přehodily a od té doby už si v hradci na semaforech taky vrčím blll
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2277


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #41 kdy: 16-04-2012, 17:16:32 »

Včera na okruhu v Brně jsem slyšel ventilátor na té mojí holce a to hned několikrát  ojee...styl spojka rozjezd brzda X krát za sebou a to vše ještě na druhou  cvok grr   LOL TDMka to uchladily  Wink jen nějaký Ital tam vařil... z Ducati se borcovi hulilo jak mě kdysi ze Š120  LOL  mrk
Jinak Biziho řešení je super načisto šikula supr... už jsem to četl kdysi ale reaguji na to až nyní. Jak je to u devítky? Tam je to podobně? Nebo by se musel dát orygoš?
Zaznamenáno

Roman77
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Roman Ištok
Bydliště: Zastávka u Brna
SPONZOR:
Příspěvků: 301



« Odpověď #42 kdy: 16-04-2012, 17:53:46 »

Včera na okruhu v Brně jsem slyšel ventilátor na té mojí holce a to hned několikrát  ojee...styl spojka rozjezd brzda X krát za sebou a to vše ještě na druhou  cvok grr   LOL TDMka to uchladily  Wink jen nějaký Ital tam vařil... z Ducati se borcovi hulilo jak mě kdysi ze Š120  LOL  mrk
Jinak Biziho řešení je super načisto šikula supr... už jsem to četl kdysi ale reaguji na to až nyní. Jak je to u devítky? Tam je to podobně? Nebo by se musel dát orygoš?


Nj ta Ducati pěkně zadýmila hehe myslím že tam ty sahary spínaly všem  coo  nevím jestli sis toho všiml ale ten týpek s tou Ducati to točil místo toho aby to zdechl a odtlačil  cvok
Zaznamenáno

Pivo + víno + kořalka = Jihomoravský trojboj  ;-)
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2277


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #43 kdy: 16-04-2012, 18:09:05 »

Nj ta Ducati pěkně zadýmila hehe myslím že tam ty sahary spínaly všem  coo  nevím jestli sis toho všiml ale ten týpek s tou Ducati to točil místo toho aby to zdechl a odtlačil  cvok

Máš pravdu všiml jsem si toho ale nějak jsem to zazdil. Koukal nevěřícně pořád zleva do prava a tůroval  cvok...to taky mohla být pro toho Taliána poslední kapka...
Zaznamenáno

Ales.77
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Aleš Navrátil
Bydliště: Dolní Nětčice 75
SPONZOR:
Příspěvků: 434



« Odpověď #44 kdy: 16-04-2012, 18:49:51 »

Nj ta Ducati pěkně zadýmila hehe myslím že tam ty sahary spínaly všem  coo  nevím jestli sis toho všiml ale ten týpek s tou Ducati to točil místo toho aby to zdechl a odtlačil  cvok
A mě nic,teplota lehce nad půlkou a v pohodě  Cool
Zaznamenáno
Stran: 1 2 [3] 4   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML