Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« kdy: 14-10-2010, 22:09:24 » |
|
koupeno za 40tis motka byla padlá na pravý bok, původní majitel nechal vše velmi pěkně opravit. jinak největší rozdíl oproti babče je v motoru. 3VD v nízkých otáčkách dokázal celkem slušně rozvibrovat celou motku. Motor u 4TX má plynulejší chod, holt přesazení kliky je znát. S babčou se dalo jet od cca 2000ot ale jen lehce lechtat plynem, 4TX bez větších obtíží zrychluje a bez citelných vibrací. Rychlostní stupně jsou poměrně dost jinak odstupňovány a řekl bych že celkově víc do rychla. U babči jsem nadával že kontrolu o dolévání oleje musel vymyslet idiot, to samé si začínám říkat i u 4TX. Kontrola hladiny je konečně použitelná ale dolévání oleje... utopit nalévací hrdlo pod plasty... no prostě debilové... úpravy: - padací rámy
- laděné výfuky
- vyhřívané rukojeti
- namontována kotrolka mazání
- Wing rack
- přídavné LED světlomety
- zásuvka + držák GPS
- enduro stupačky
- zadní blatníček (lízátko)
- přešití sedla
- zadní světlo z LED diod
- nástavec řidítek (+1cm)
- přídavné poziční + brzdové světlo v topcasu
- vytažena zásuvka do topcasu
- xenony 5000K
- šusplech (kryt pod motor)
- blástry (kryty páček)
- závodní kovové ventilky (jsou ohnuté o 90° takže je na ně krásně přístup)
plánované úpravy:- vysoké turistické plexi + deflektor
- boční taštičky do padáků
- hodně uvažuju nad hliníkovýma kuframa
- trvalé podsvětlení blinkrů (cca něco na způsob amerických verzí)
- indikaci 5 převodu (kvalty si nepletu, ale pořád tam cpu neexistující šestku...)
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #1 kdy: 03-04-2011, 21:24:33 » |
|
tak úpravy postupují - namontováno čidlo mazání - viz: ODKAZ
- namontována autozásuvka
- wingrack - viz: ODKAZ
- držák navigace
momentálně pracuju na pár vychytávkách, nechte se překvapit
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #2 kdy: 18-04-2011, 21:54:26 » |
|
- konečně jsem dodělal přídavný světla - nová přední pneu MICHELIN PILOT ROAD 2
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #3 kdy: 29-05-2011, 18:21:26 » |
|
27.5.2011 nová zadní MICHELIN PILOT ROAD 2 ( 57 632km ) byl jsem to projet a motku nepoznávám Přestala být v zatáčkách tak paličatá a naklápí úplně sama Příště opravdu budu kupovat rovnou celou sadu jinak motka se konečně ve vyšších rychlostech (150 + ) přestala vlnit. Ale stejně se mi stále nezdají přední vidle. Ale to nechám asi na zimu.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #4 kdy: 31-05-2011, 20:55:22 » |
|
31.5.2011 KAPPA K21N jsou ti sice "jen" 21L kufry, ale jezdím zásadně sám takže mě osobně počítám budou bohatě stačit. Nejvíc se mě ale líbí, že mají plnění seshora. Takže při otevření se na vás nevysype obsah jako o obvyklých kufrů.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #5 kdy: 11-09-2011, 19:42:12 » |
|
12.7.2011 vyměněn olej v předních tlumičích. Konečně se mě potvrdilo podezření proč slyším takový divný zvuky při propérování a proč je motka ve vyšších rychlostech stále neklidná. V pravý vidlici chyběly 2/3 oleje... Jen nechápu proč. Gufera jsou OK a nikde nic nesákne. Každopádně jsem se přehmátnul ve výběru oleje, teď je to tvrdý jako prase. Takže mě to čeká znovu
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #6 kdy: 15-09-2011, 10:08:29 » |
|
Zadní blatíček z BMW650 tak jsem neodolal a pořídil si tu opičárnu taky
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #7 kdy: 27-09-2011, 17:19:15 » |
|
60977km 27.9.2011 konečně jsem se dokopal k tomu, namontovat stupačky od Miruliho. Po 3/4 roce... vostuda... Projel jsem se kolem baráku a stání ve stupačkách - to je úúúúplně jiná třída EDIT: tak jsem se projel pořádně a musim uznat že celkově se mě s nima jezdí líp. Noha se nemačká na prťavý úzký stupačce ale hoví si na ploše. Navíc nohy po stupačkách už nekloužou
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #8 kdy: 16-03-2012, 18:19:42 » |
|
61275km 16.3.2012 pořídil jsem zadní LED světlo vyměněn olej. Zkoušim MOTUL 10w40 uvidíme co to udělá se spotřebou oleje. Navíc se mi zdá že to takhle líp řadí jedničku - neudělá to takovou ránu. Ale to může být i tím, že je ten olej nový
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #9 kdy: 10-05-2012, 17:53:30 » |
|
nechal jsem si přešít u DDtuning sedlo. Po delších cestách mě z původního dost bolely třísla. Původní sedlo má profil lichoběžníku, takže jsem u novýho nechal udělat spíš takový plynulejší oblouk. Navíc pod místo řidiče přišla pěna GF100. Zatěžkávací zkouškou byl výlet na Grossglockner kdy jsme během 3 dnů najeli cca 1400km. Musím uznat že problémy s třísly jsou minulostí. Navíc poslední etapu 550km na zátah ustála prdelka v novém sedle bez úhony
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #10 kdy: 28-05-2012, 11:20:24 » |
|
64240km pořídil jsem v Bikerscrownu 1cm nástavce na řidítka. bral jsem to jako "pokus" protože chci jít do nástavců které řidítka i přiblíží. Předtím po chvíli jízdy (30-40km ) jsem míval problémy s rukama. Jakoby se odkrvily prsty - začaly mravnčit a ztratil jsem v nich naprosto cit. Po montáži těchle obyč nástavců tyhle problémy vpodstatě úplně přestaly Je to až k neuvěření, pouhopouhý centimetr a dokáže takovéhle divy
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #11 kdy: 02-06-2012, 17:47:13 » |
|
pořídil jsem konečně blástry, konkrétně Polisport Defender za 500 peněz paráda. Je to kombinace plast + guma. Je to tedy spíš jak často říkám ochrana před nepřízní počasí. Tyhle blástry jsou zřejmě konstruovaný pro motorky bez sekcí s přepínači světel atd... prostě držáky blástrů mají být asi těsně vedle rukojetí. Protože jinak chrániče nedosahují ani konce páček... takže jsem to musel pokusně nastavit 3cm plastovým špuntem (ten hnědý) Navíc spojková páčka pak naráží do vypínačů světel a spojka nejde pořádně vymáčknout. Takže jsem to musel celý trochu pokroutit a poštelovat Ale podle mého názoru na Vstromácký co má třeba Roman nebo Milda to nemá ani omylem. Ty jsou prostě bezchybný...
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #12 kdy: 02-06-2012, 17:50:04 » |
|
šusplech tak šusplech je vítězoslavně doma je už celkem olezlej - loupe se z něj barva. Takže v nejbližší době jde na opískování. Ještě nejsem, rozhodnutý jestli zůstane čistě hliníkový (přírodní) nebo půjde do stříbrnýho komaxitu PS: jak tak pozoruju seznam co je v prvním příspěvku tak už je vpodstatě vše hotovo. Teď už jen semtam vyměnit nějaký doplněk za lepší a jezdit a jezdit a jezdit
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #13 kdy: 28-07-2012, 09:19:55 » |
|
28.7.2012 68420km
Nová řetězovka
Cestou přes Dolomity dostal řetěz asi poslední kapku a je na čase ho vyměnit. Volba padla na zlatý ČZ. Navíc experimentuju se sekundárním převodem, zkouším menší kolečko - místo origo 17z jsem nasadil 16z. Motka je každopádně taková hravější a živější. Jen mě trochu zarazilo... očekával jsem že maximální otáčky na pětku půjdou díky lehčímu převodu nahoru. To se ale prakticky neděje, takže i maximálka šla díky tomu dolu. To mě ale zase nijak zvlášť netrápí, na maximálku osobně celkem prdim
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #14 kdy: 17-08-2012, 16:45:40 » |
|
nová (jiná) řidítka párkrát jsem se projel a zkoušel držet řidítka za úplné konce. V zatáčkách se mě to celkem líbilo, takže jsem začal pokukovat po jiných. Vyhovuje mě tvar těch origo, jen jsem chtěl delší. Nakonec zvítězily FEHLING 7060LN25 - jen mě na nich rozesmál nápis CRUISER Mají stejné zakřivení jen jsou o kousek vyšší a délka 80cm (tedy o 10cm víc než origo) Vyměnit je byl porod... plynová lanka jsou jentaktak a spojkový jsem musel natáhnout jinudy. Možná by to ještě chtělo je přesadit (přiblížit) barbuchovými nástavci ale to mě lanka nedovolí (to spojkový lanko teď vede debilně kolem nádrže)
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|