TDM FORUM TDM FORUM
01-11-2024, 20:37:12 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: [1] 2   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Skrutka-vzduch dotaz  (Přečteno 2770 krát)
Crossbiker
Host
« kdy: 23-06-2010, 12:15:09 »

Mám dotaz. Keď doťahujem skrutky vzdušníkov tak je zmes bohatšia na benzín a chudobnejšia na vzduch? A keď povolujem tak naopak? Napr. mám zasadzené sviečky a vzdušníky nastavené na 3 otáčky tak mám skúsiť povoliť o otáčku alebo dotiahnuť aby bola zmes bohatšia na vzduch? Díky
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #1 kdy: 23-06-2010, 12:55:24 »

Jak jsem přetyskovával trysky na Dynojet tak bylo v manuálu napsáno že základní nastavení je 2 otáčky,a já musel nastavit na 3,5 otáčky.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Crossbiker
Host
« Odpověď #2 kdy: 23-06-2010, 13:03:15 »

Begy zas píše že základné nastavenie je 3 otáčky:

Principem je, že šroubkem se nastavuje přívod vzduchu, množství benzínu je dáno tryskou napevno.
Tedy pokud se ubírá vzduch - obohacuje se směs a obráceně.
Nejdřív šroubky utáhněte (raději si zapamatujte o kolik otáček)a pak je vytočte o 3 otáčky (základní poloha)
Pro doladění zahřejte motor a pomalu otáčejte šroubkem a počítejte otáčky, jak otáčky začnou klesat točte na druhou stranu dokud nezačnou znovu klesat. Pak nastavte střed a je to.
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #3 kdy: 23-06-2010, 15:31:45 »

Jenže on má 3VD a já 4TX rv 2000.V 98 byla prej inovace karbců.Mám pocit že v TDM 850 je min.3 druhy karbců.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Crossbiker
Host
« Odpověď #4 kdy: 23-06-2010, 19:44:20 »

Tak to je dobrá haluz ja mám ročník 98 ale dosť možné že bola vyrobená v 97 a predaná v 98 tak ako zistím ktorý karbec tam mám a kolko otáčok je na ňom zákl.nastavenie
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #5 kdy: 23-06-2010, 20:27:30 »

Tvoje starosti na moji hlavu. Přijeď na sraz a karbecy si můžeš prohlídnout.
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #6 kdy: 23-06-2010, 20:32:25 »

Však do Senca bych prišiel keď sa to bude konať.
Zaznamenáno
Jindra-tdm
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jindřich Rambousek
Bydliště: Hevlín 433
SPONZOR:
Příspěvků: 562



« Odpověď #7 kdy: 23-06-2010, 20:34:32 »

Citace: Crossbiker
Tak to je dobrá haluz ja mám ročník 98 ale dosť možné že bola vyrobená v 97 a predaná v 98 tak ako zistím ktorý karbec tam mám a kolko otáčok je na ňom zákl.nastavenie


Rok výroby naješ v odkazu Download pod názvem Evoluce TDM
a nastavení karbce v manuálu.
Zaznamenáno

Není důležitý dorazit včas, ale v pořádku!!!
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #8 kdy: 23-06-2010, 20:40:50 »

Citace: Mirek
Tvoje starosti na moji hlavu. Přijeď na sraz a karbecy si můžeš prohlídnout.

Tyjo,ty budeš dělat rozborku??By se mi nechtělo  Wink  :bigsmile:  :bigsmile:
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #9 kdy: 24-06-2010, 10:19:19 »

jen chci podotknout že nastavení otáček toho šroubu je tovární nastavení. U staršího motoru se to může celkem dost změnit.
Osobně bych to bral jako "odrazový můstek" prostě bod od kterýho bych se to pokusil nastavit tak jak motor vyžaduje.

Skusil bych oročit o půl otáčky, seřídt volnoběh a projet. Takhle pořád dokola až bych našel stav kdy to jede nejlíp. Zezačátku bych asi spíš škrtil, podle toho co píšeš tak to máš moc bohatý, takže bych škrtil Smiley
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Crossbiker
Host
« Odpověď #10 kdy: 25-06-2010, 13:00:01 »

Takže povolovať?
Zaznamenáno
Matylda
Znalec
**

DÍK -1
Offline Offline

Příspěvků: 36



« Odpověď #11 kdy: 15-07-2010, 14:20:06 »

Podle tohoto obrázku když utahuješ=ochuzuješ...jestli se nepletu...a taky tam vpravo píšou cosi o "ideálním továrním nastavení"...ale to možná platí u nového motoru, bez laďáků, s origo filtrem apod.
Když jsem měl Világro, byli na něm hrooozně moc otevřený vejfucky a dost to střílelo, dal jsem to do Brandejsa do Yamahy a protože to stálo pár kaček, tak s odstupem času hádám, že hejbli jen se šroubkama bohatosti...podle obrázku tipuju doleva...
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #12 kdy: 16-07-2010, 05:48:43 »

Takže doťahovaním je v zmesi viac vzduchu a menej benzínu? A je to určite tak? Mne zas tvrdil mechanik, že povolovaním sa zvýši prietok vzduchu a zmes je chudobnejšia. Už fakt neviem...
Zaznamenáno
Matylda
Znalec
**

DÍK -1
Offline Offline

Příspěvků: 36



« Odpověď #13 kdy: 16-07-2010, 06:13:01 »

Jestli to tvrdil mechanik od motorek, co jich už pár seřídil, věřme raději jemu, já v tomhle zkušenosti nemám, hádám jen z toho obrázeku;-)
Zaznamenáno
joe30j1
Velký znalec
****

DÍK 3
Offline Offline

Příspěvků: 163



« Odpověď #14 kdy: 16-07-2010, 08:09:57 »

povolovaním sa zmes ochudobní
Zaznamenáno
Stran: [1] 2   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML