23-11-2024, 18:31:38
Vítej,
Host
. Prosím
přihlaš se
nebo
se zaregistruj
.
1 hodina
1 den
1 týden
1 měsíc
napořád
Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky
:
Pravidla etiky na Fóru
Domů
FORUM
CHAT
Mapa
Vyhledávání
Kalendář
Uživatelé
Přihlásit
Registrovat
Odkazy
Download
GALERIE
TDM FORUM
»
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
»
Technické parametry, vlastnosti
»
Rozdíl mezi 850 a 900
Stran: [
1
]
2
Dolů
Tisk
Autor
Téma: Rozdíl mezi 850 a 900 (Přečteno 6527 krát)
Jája
Velký znalec
DÍK -1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 143
Rozdíl mezi 850 a 900
«
kdy:
11-06-2010, 10:46:37 »
Čest, jedná se mi o to, jestli má někdo zkušenosti z přesedláni z 850-tky na 900. Jestli jsou tam patrné nějaké rozdíly ve vlastnostech, nebo je to jenom faceliftovaná 850?
Zaznamenáno
Cesta je cíl...
Ales.77
Kořen
Děd vševěd
DÍK 2
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Aleš Navrátil
Bydliště: Dolní Nětčice 75
SPONZOR:
Příspěvků: 434
Tak bohužel to už si moc
«
Odpověď #1 kdy:
12-06-2010, 19:34:14 »
Tak bohužel to už si moc nepamatuji,jezdil jsem docela často na 3VD a na tu dobu super motorka,dnes mám 900 a není to taky špatné už jen to že to je stříkačka mluví za své,jinak se tam asi těch věcí najde víc a hlavně si myslím že je pohodlnější a o trochu víc výkonu tam bude asi taky
jinak opravdu nehohu už sloužit je to dlouho a mezi byli také jiné motorky.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
základní věci najdeš tady:
«
Odpověď #2 kdy:
12-06-2010, 20:07:06 »
základní věci najdeš tady:
http://www-tdm.cz/TDM/manualy/technicka-data
jinak základní rozdíly asi budou:
900 - je stříkačka
900 - má hliníkový rám (je to nejlehčí TDM)
900 - má 6 kvaltů
ve výkonu nijak zásadní rozdíl není, co bys taky čekal z 50ccm navíc. Myslim že to normálně ani nepoznáš.
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Jája
Velký znalec
DÍK -1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 143
tak 850 4TX má taky hliníkový
«
Odpověď #3 kdy:
13-06-2010, 16:26:39 »
tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.
Zaznamenáno
Cesta je cíl...
joe30j1
Velký znalec
DÍK 3
Offline
Příspěvků: 163
No pokial ja viem tak 4TX
«
Odpověď #4 kdy:
13-06-2010, 18:00:28 »
No pokial ja viem tak 4TX nemá hliníkový rám. A rozdiel medzi 3VD,4TX,5PS je ten že sa zmenšovali svetlé výšky a pruženie prechádzalo viac na cestu ako na terén, 3VD má podstatne väčšie zdvihy
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
DÍK 20
Offline
Pohlaví:
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905
Jája píše:tak 850 4TX má taky
«
Odpověď #5 kdy:
13-06-2010, 19:19:00 »
Citace: Jája
tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.
Pokud máš na 4tx hliníkový rám, tak máš asi nějakou stavbu.. Japonci to fakt na 4tx nikdy nedávali... :nene: Koukni se na sváry, takhle by se hliník nikdy nevařil a hlavně by nereznul, když ho někde prodřeš
Zaznamenáno
Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
Jája
Velký znalec
DÍK -1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 143
Aha, no zas vím něco nového
«
Odpověď #6 kdy:
14-06-2010, 07:12:32 »
Aha, no zas vím něco nového
Zaznamenáno
Cesta je cíl...
Kajmann
Znalec
DÍK 0
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Petr Neumann
SPONZOR:
Příspěvků: 22
Ahoj, na motorkáři.cz je
«
Odpověď #7 kdy:
14-06-2010, 07:40:37 »
Ahoj,
na motorkáři.cz je pěkná recenze devítistovky, na závěr je tam i nějaké srovnání. Koukni na to.
Zaznamenáno
Kalibor
Kořen
Děd vševěd
DÍK 9
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Dalibor
Bydliště: Ochoz u Brna
SPONZOR:
Příspěvků: 273
900 má brzdiče z R1.
«
Odpověď #8 kdy:
14-06-2010, 15:15:46 »
900 má brzdiče z R1.
Zaznamenáno
Mít tak křídla, byla by dokonalá.
Jája
Velký znalec
DÍK -1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 143
Kouknu, dík.
«
Odpověď #9 kdy:
14-06-2010, 16:30:52 »
Kouknu, dík.
Zaznamenáno
Cesta je cíl...
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
ten článek je tady:
«
Odpověď #10 kdy:
14-06-2010, 18:28:27 »
ten článek je tady:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-tdm-900-abs-3349.html
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Matylda
Znalec
DÍK -1
Offline
Příspěvků: 36
K tomuto tématu bych měl jen
«
Odpověď #11 kdy:
15-06-2010, 14:12:51 »
K tomuto tématu bych měl jen jedno malé povdechnutí: doufám, že Japončíci udělají co nevidět TDM1200...když už maj ten motor...a nejlíp s kardanem...nebo řemenem;-)
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
tak něco málo je tady
«
Odpověď #12 kdy:
15-06-2010, 16:49:59 »
tak něco málo je tady
http://www-tdm.cz/TDM/forum/vseobecne/o-cemkoli/studie-tdm
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
DÍK 30
Offline
Pohlaví:
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684
Jezdím s kamarádem co má
«
Odpověď #13 kdy:
05-08-2010, 07:04:27 »
Jezdím s kamarádem co má V-Stroma 1000 takže můžu porovnávat.
TDM 900 má lepší brzdy, v mém případě s ABS, lepší jízdní vlastnosti na silnici, sportovnější vzhled a jízdní profil.
V-Strom má vyšší, širší a možná i pohodlnější sedlo a sedíš víc spřímeně. Rozdíl výkonu 74kw oproti 68kw není zas tak moc znát. Pod 3tis.ot./min se nedá jet ani s jednou motorkou. přijde mi, že V-strom možná nevybruje do stupaček a pak do sedla tak jako TDM 900. V Rakousku jsem měl cca o 0,7-1litr/100km nižší spotřebu. To bylo možná dáno tím, že já s mladou vážím tak o 30kg míň než kamarád s přítelkyní :bigsmile:
Mladá říkala, že na TDM je víc místa na místě spolujezdce a níž stupačky než na V-stromu.
V-strom mi přijde, že se trochu líp sbírá s nišších otáček, to je možná daný rozdílem krouťáku 86 vz 100Nm
Kdyby jsi byl někdy v okolí východních čech, tak dej vědět a můžeš porovnat obě motorky.
Zaznamenáno
Jája
Velký znalec
DÍK -1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 143
Zajímavé, díky.
«
Odpověď #14 kdy:
11-08-2010, 05:13:39 »
Zajímavé, díky.
Zaznamenáno
Cesta je cíl...
Stran: [
1
]
2
Nahoru
Tisk
Skočit na:
Prosím vyber cíl:
-----------------------------
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
-----------------------------
=> Motor
=> Elektrika
=> Podvozek
=> Gumy
=> Technické parametry, vlastnosti
=> Vzhled
-----------------------------
AKCE
-----------------------------
=> Videa z akcí
=> Cestopisy
=> Neklubové akce
=> Zajímavá místa
-----------------------------
VÝBAVA
-----------------------------
=> Oblečení
=> Chrániče
=> Kufry, nosiče, padáky
=> GPS - Interkom - Kamera
-----------------------------
VŠEOBECNĚ
-----------------------------
=> Administrativa, zákony, vyhlášky
=> Batůžci
=> Zajímavé odkazy
=> Videa
=> O čemkoli
=> Volná zábava
=> ADWENTŮŮŮŮRE
-----------------------------
MANUÁLY - NÁVODY
-----------------------------
=> Postupy na opravy, úpravy, seřízení atd...
=> Jak to funguje
=> Články, recenze
-----------------------------
BAZAR
-----------------------------
=> Koupím
=> Prodám
-----------------------------
BLOG
-----------------------------
=> Blogy členů
-----------------------------
WEB - provoz
-----------------------------
=> Všeobecně
Nahrávám...