TDM FORUM TDM FORUM
02-11-2024, 04:24:32 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 2 [3] 4   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Trhá pri pomalej jazde  (Přečteno 11209 krát)
Crossbiker
Host
« Odpověď #30 kdy: 07-07-2010, 20:26:51 »

To ako tam môže vzniknúť menšia vôla? To si tie ventile sadnú hlbšie do osadenia?
Zaznamenáno
joe30j1
Velký znalec
****

DÍK 3
Offline Offline

Příspěvků: 163



« Odpověď #31 kdy: 07-07-2010, 21:34:26 »

Presne tak ventil si vic sadá na výfukové a sacie hrdlá ventilov. Preto je nutné dt nižšiu podložku čo spôsobí väčšiu vôlu. Poprípade aj skontrolovať či tesnia ventile. Naleje sa do nich benzín či nepretekajú. Ked áno tak prebrúsenie sediel a hrdiel. Ja som si to dal robit. Možem potom dať kontakt. Je to profík
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #32 kdy: 08-07-2010, 06:32:38 »

Ok tak zhodím karburátory a pri zavretých ventiloch zhora vstreknem striekačkou benzín. Len zas niečo sa z neho odparí, tak neviem či budem schopný posúdiť či sa časť odparila alebo pretiekla. Alebo keď sú podpálené tak to hneď pretečie? Na podpálenie sú ktoré náchylnejšie sacie alebo výfukové?
Zaznamenáno
joe30j1
Velký znalec
****

DÍK 3
Offline Offline

Příspěvků: 163



« Odpověď #33 kdy: 08-07-2010, 07:43:33 »

No neviem či to tak zistíš ale skús. Ja som to testoval ked som mal vybratú hlavu von takže to bolo jednoduché. A čo sa týka podpálenia tak je to jedno lebo ked nebude dosť velká vôla tak sa nedostatočne zavrú a plamen obtečie cez ventil a tak ho bude poškodzovať
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #34 kdy: 28-07-2010, 19:02:53 »

Chtěl jsem se dnes pustit do přesazení jehel, ale po promluvě se Zdendou, který je snížil až dolů a teď mu motka bere 5,5 - 6 litrů, sem se na to vyprdnul. Mi bere se třemi plnými kufry a výbavou na stanování a ve dvou 5,1 l/100 km, takže je mám určitě dole. Každý kdo s tím hejbe to dělá kvůli tomu, aby je dolů dal.. Ale aspoň sem sundal nádrž, odkalil karbce a vyfoukal vzducháč. Jen tak zběžně jsem sundal airbox, abych se podíval kolik místa je na to seřizování jehel a pak už sem to zpět na karbce nenasadil.. Jednak na víku u filtru mám TDM 3 VD a nevím jestli to mají i ostaní 4tx a pak na příruby karburátorů to prostě s celou pixlou nešlo..tváří se jako nasezený, ale nejsou! Musel sem ty gumový kolena vyndat, nahřát je horkovzduškou, hezky nasadit, počkat až vystydnou a přidělal jsem je sponami na vodu. Pak jsem měl jistotu, že krásně sedí a držely jak přibité! Airbox byl trochu porod nasadit, ale gumová kolena si nechají dost líbit a při troše zručnosti  :evil:  se mi to povedlo.
Celé to píši z jednoho důvodu - hodně z vás má problémy s cukáním. Dáváte motorky do servisů a oni vám řeknou, že jste ty kolena měli styřelé, nebo něco podobného. U toho eště že máte kdo ví co špatného a přitom si myslím, že z 85% to budou právě špatně nasazený gumový kolena.. Wink  Zkuste si to nejdříve přejít, než ji odvezete do servisu a zaplatíte spoustu peněz...
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
Crossbiker
Host
« Odpověď #35 kdy: 30-07-2010, 20:06:00 »

To som kontroloval medzi prvým a je to nasadené. Keby prisávalo falošný vzduch tak by sviečka nebola zasadzená ale svetlá kôli veľa vzduchu. Teraz čakám kým mi dôjde merač tlaku vo válcoch. Možno v ľavom válci je malý tlak-buď kôli podpálenému ventilu, krúžkom alebo žraním oleja cez simeringy. Iný dôvod zasadzenia sviečky pri nastavených karburátoroch ma nenapadá.
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #36 kdy: 03-08-2010, 19:49:19 »

Meral som tlaky vo válcoch a pravý mal 10,8bar a ľavý-ten čo zle spaloval mal 8,6bar. Limit je od 12 do 10bar. Takže uniká tlak. Tak som dnes odniesol hlavu frézarovi na zabrúsenie sediel ventilov a ventilov+výmena všetkých simeringov na ventiloch. Taktiež zmerá válec či nie je vybehaný a keby bol tak prekrúžkujem. Snáď už to potom bude ok...
Zaznamenáno
Matylda
Znalec
**

DÍK -1
Offline Offline

Příspěvků: 36



« Odpověď #37 kdy: 10-08-2010, 14:23:41 »

Ahoj Crossbikere,
když jsi měřil tlaky ve válcích, tak jsi měl tu vůli na sacích vlevo od 0,07 do 0,12 a vpravo 0,12mm? Pravděpodobně tedy vlevo je podpálený ten sací s vůlí 0,07 a vpravo je všechno v rychtiku? Mám na jednou ventilu na pravém válci malou vůli, pravda, ale když trochu zaberu, tak tam měrku 0,15 dostanu, chtěl jsem to dát do servisu na seřízení, ale teď to asi přehodnotim a sezonu dojezdím.
Zaznamenáno
Matylda
Znalec
**

DÍK -1
Offline Offline

Příspěvků: 36



« Odpověď #38 kdy: 10-08-2010, 14:25:44 »

Ještě bych dodal, že měrka 0,13mm tam jde volně, tak nějak akorát...na ten jeden sací vpravo.
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #39 kdy: 14-08-2010, 22:37:24 »

Na lavom jednom sacom bolo 0,07 ostatné 0,12mm. Teraz som už zgenerálkoval hlavu aj výbrus na válce tak uvidíme len to ešte nemam poskladane
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #40 kdy: 18-08-2010, 07:07:25 »

Takže už je po výbruse a zložená. Prvá jazda - a stále zahádže sviečku v ľavom válci  :bleee: ma jebne z tejto motorky... Už ostali na rade iba riadiaca jednotka alebo karburátor no ten som už 100x kontroloval.
Zaznamenáno
kus
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 25
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Martin Suk
Bydliště: Červený Kostelec,Olešnice 366
SPONZOR:
Příspěvků: 536




« Odpověď #41 kdy: 18-08-2010, 12:18:16 »

Nazdarek.
Hele ještě mě napadá,kamaráda taky zlobilo
Tdm a po výměně dobíjecí elektroniky(relátka) to přestalo.Jinak jsem mluvil s kamarádem co opravuje motošky že to máš dovést a on to opraví.Poradí si s kde čím a to nekecám.Problém je asi v tom že je to k nám přes 300km.
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #42 kdy: 18-08-2010, 13:03:47 »

No dik ale je to dosť ďaleko to by tam ani s tou závadou nedošlo. Dobíjanie mám myslím dobré lebo aj keď zapnem všetky 4 svetlá čo tam mám tak stíha dobíjať. Dnes si idem požičať od jedného chalana riadiacu jednotku z jeho TDM-ky a uvidím či to bude robiť. Ak ano tak ešte skúsim znova prečistiť karburátory a prehodím medzi nimi ihly aj s vodítkami a uvidím.
Zaznamenáno
Gapa
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119



« Odpověď #43 kdy: 24-08-2010, 10:02:25 »

Vracím se k tomu co psal Driver. Mám 4TX a na airboxu mám taky 3WD, ale to mám i na výfukách. Myslím že začali dělat nový typ, ale na skladě měli věci z 3WD tak je tam dávali. Já když ji koupil tak měla správně chraplavý zvuk a pak jsem přišel na to že byl airbox svlečený z karbců a sála na přímo. Nasadit se mi vůbec nepovedl tak jsem ty příruby prodloužil( umělá lahev od brzdové kapaliny tam přesně pásne). Motorka ztichla a drží to dodnes. Ale motorka mi neškubala ani když tam ten airbox nebyl nasazený.
Zaznamenáno
Crossbiker
Host
« Odpověď #44 kdy: 25-08-2010, 07:05:02 »

Príruby na airbox som nahrial fénom a zaistil vodárenskými sťahovacími páskami. Drží to ako pribité mohol by som za to zdvihnúť motorku. S druhou riadiacou jednotkou zahadzovalo ľavú sviečku naďalej. Ale keď som prehodil ihly s komínkami medzi karburátormi tak zrazu začalo zahadzovať opačnú-pravú sviečku a ľavá išla. Tak som objednal nové ihly a komínky.
Zaznamenáno
Stran: 1 2 [3] 4   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML