TDM FORUM TDM FORUM
26-11-2024, 05:43:48 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 2 3 [4]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Spotřeba oleje  (Přečteno 18379 krát)
ja
Host
« Odpověď #45 kdy: 12-07-2014, 21:00:32 »

Mně tak 0,3-0,5 na 1000km,podle jízdy.Výfuky mám origo,taže taky končí pod kuframa,ale po očouzení,nebo kapkách oleje ani památky.Občas to zakouřilo,když sem mněl rozhašený karbece,taky to žralo asi o 1l-1,5l víc a pod 2500toček se stím nedalo jet.Po seštelování opět pohoda.Kolik má motor najeto,ale nevím mám ho mněněnej.Právě proto si nechám v zimě ty gufera a kroužky vymněnit,tak doufám,že to pomůže a nebudou to jen vyhozený peníze.
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #46 kdy: 13-07-2014, 06:32:33 »

To by mě zajímalo co s tím ten bývalý majitel dělal, když jsem ji prodával tak jsem nedolíval od výměny do výměny ani deci. A to ani v extrémních podmínkách v Rumunsku a to jsem ji docela dával kapky.
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #47 kdy: 13-07-2014, 07:45:13 »

Neprelil "nekdo" toho oleje moc? To by odpovidalo popisovanemu problemu. Ono nekdy je lepsi mene nez vice pokud si dobre pamatuji! Kdyz je oleje moc zvisi se tlaky a nekam si ten olej cestu najde...a to je podle me zacatek pruseru.   ojee
Zaznamenáno

Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #48 kdy: 13-07-2014, 07:52:16 »

navíc jak bylo již několikrát psáno a sám jsem ti to i říkal. Ten olej mizí obvykle "nárazově" prostě najednou chybí třeba těch 3-4dcl a pak zase dlouho nic. Třeba jsi trefil zrovna to okýnko.
Ale je fakt že pokud máš kufry od oleje tak je to divný...

PS
vpomínám na cestu do Slovinska kdy jsme jeli já, Míra, Jindra a Aca - jediný kdo sebou olej vezl jsem byl já a Aca. Takže v tý době byla Mírova motka bezproblémová určitě. Ale je to zhruba přesně 3 roky zpět...
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
ganmiki
Děd vševěd
*****

DÍK 13
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Jindřich Miki Mikoláš
Bydliště: Hradištko
SPONZOR:
Příspěvků: 545



« Odpověď #49 kdy: 13-07-2014, 09:54:54 »

Mirku nevím, samozřejmě nemám důvod ti nevěřit ani jsem to nijak nenaznačoval, ale teď je to prostě fakt. Myslím, že to nelze vysvětlit ani nárazovým úbytkem, ani přeplnením oleje, prostě zadehtovanej výfuk, kouř a kapičky na kufrech hovoří poměrně jasně a co se týče množství pak jej udržuji o malinko víc jak v polovině mezi max a min na olejoznaku. Nedá se nic dělat, zavolám Ulrichovi a nechám to udělat, jak jsem pochopil tak o nic moc nejde. Snad.
Zaznamenáno
Uch
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Michal Pesek
Bydliště: Brno
Příspěvků: 48



« Odpověď #50 kdy: 13-07-2014, 11:23:12 »

Sorry,ja se nechtel chlubit, jen jsem myslel že tohle vlakno je vhodnejsi. To pred tim bylo spis o zpusobu dolevani oleje a tohle spis o te spotrebe....
Zaznamenáno
ganmiki
Děd vševěd
*****

DÍK 13
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Jindřich Miki Mikoláš
Bydliště: Hradištko
SPONZOR:
Příspěvků: 545



« Odpověď #51 kdy: 18-07-2014, 19:59:22 »

Takže dnešní druhé dolévání, najeto 240km, dolito 2dcl, budu pokračovat ve sledování, zatím se zdá, že to budu muset udělat.
Zaznamenáno
Jančuš
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: ján lenár
Bydliště: Banská Bystrica
Příspěvků: 41



« Odpověď #52 kdy: 28-01-2016, 15:32:28 »

najväčšia spotreba oleja je pri vysokých otáčkach a pri brzdení motorom  lebo piest vysáva olej cez ventilové semeringy ja jazdím  cca4500 ot spotreba  bez dolievania na 5000km  dávam  olej motul 20w -50W je hustejší lepšie tesní mám 3VD čko
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #53 kdy: 29-01-2016, 10:30:27 »

Tak sice je tohle vlakno 2 roky stary, takze je otazka, zda ozivovat mrtvolu, ale kdyz uz je tady, tak pridam svuj nazor. Osobne jsem na 4TX menil simeringy na ventilech (bez vyndani motoru a sundani hlavy - pakarna a uz bych to vickrat nedelal. Vyslednej efekt byl limitne se blizici nule. Zere to pres pistovou skupinu, hlavne pres krouzky. Jejich vymena pomuze - aktualne je mam ve 3VD asi 10 tisic kilometru a spotreba oleje je minimalni (za 4 tisice jsem nedolil vubec nic). Presto kontroluju olej kazdych 500 kilaku, protoze je mi jasny, ze prosta vymena kruhu nepomuze na dlouho...   Sad
Zaznamenáno
Tomáš
Děd vševěd
*****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237



« Odpověď #54 kdy: 30-01-2016, 10:34:24 »

Výmena kroužků pomůže na nějaký čas, aby to bylo stopro tak bys musel udělat výbrus, nový písty, kroužky a při té příležitosti už není od věci udělat i hlavu. Takže zabrousit případně vyměnit poškozený ventily, nový gufera, vodítka a jsi v tom za polovinu ceny motorky  Grin
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #55 kdy: 30-01-2016, 14:54:37 »

Tomáš> na to se muzu pekne vykakat  Grin Kruhy menil jeste minulej majitel - a nenechal pritom srovnat hlavu. Takze ja jsem delal rozborku znova, protoze fouklo tesneni pod hlavou. A az zacne zrat zase postupne olej, budu proste dolevat a hotovo... Nic vic s tim neplanuju delat.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #56 kdy: 31-01-2016, 09:12:15 »

těch kroužků je tam samozřejmě víc. Jak těsnící tak stírací. Jako taková "malá" sonda do jejich stavu je - když při nastartovaným motoru vyndáš nalévací zátku oleje. Jestli se odtamtud začne hrnout vzduch - jsou těsnící kroužky v háji a výměna je na místě.
Pokud jsou v háji těsnící, budou 100% blbý i stírací - ty obvykle totiž vydrží o něco míň.
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Jirka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 26
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Ducati
Jméno: Jiří Svoboda
Bydliště: Poděbrady
SPONZOR:
Příspěvků: 432



WWW
« Odpověď #57 kdy: 31-01-2016, 14:56:59 »

Tak taky k tomuto tématu něco přidám. Bavil jsem se na toto téma se servisákem Ulrichem ze Staré Boleslavi. Kdo ho zná tak ví, že je to člověk na správném místě a ten kupodivu nedává vinu kroužkům, ale pístům. Na trhu jsou od několika výrobců a liší se nejen cenově, ale hlavně kvalitově. Takže ani generálka motoru nedává jistotu toho, že se ztrácení oleje nebude po pár tisícovkách kilometrů opakovat.

A pozor, už nekope za Yamahu, jejíž zastoupení díky novým rychlokvašným manažérům ukončil, takže ho nelze podezřívat z toho, že se snaží prodávat jen origo předražené díly.
Zaznamenáno

I kdyby si svini vsadil zlaté zuby, stejně bude smrdět hnojem !
Stran: 1 2 3 [4]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML