26-11-2024, 19:34:37
Vítej,
Host
. Prosím
přihlaš se
nebo
se zaregistruj
.
1 hodina
1 den
1 týden
1 měsíc
napořád
Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky
:
Pravidla etiky na Fóru
Domů
FORUM
CHAT
Mapa
Vyhledávání
Kalendář
Uživatelé
Přihlásit
Registrovat
Odkazy
Download
GALERIE
TDM FORUM
»
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
»
Motor
»
Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
Stran: [
1
]
Dolů
Tisk
Autor
Téma: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne (Přečteno 901 krát)
tomik112
Větší znalec
DÍK 0
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš Němec
Bydliště: Jičín
Příspěvků: 100
Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
«
kdy:
27-05-2016, 20:19:02 »
Dobry vecer,
mel bych jeden dotaz.
Kdyz po stani v garazi chci dat jednicku, tak hodne kope. Pokud motorka uz pojezdila tak je kopnuti pouze nepatrne. Dale kdyz radim dvojku, musim tam rychlost celkem presne kopnout. Kdyz treba malo pohnu radickou, slysim zuby.
Je toto normalni? Co by mohlo zlobit?
Diky
Zaznamenáno
Tomáš
Děd vševěd
DÍK 3
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237
Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
«
Odpověď #1 kdy:
28-05-2016, 09:54:45 »
Jednička je hlučnější, když řadíš za studena, to mi dělá taky. A pokud řadičku jen lehce nadzvednu, tak taky počítám zuby, musíš prostě řadit důrazně, ne to jen lehtat. Případně si skus trochu přitáhnout spojku na lanku.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
DÍK 19
Offline
Pohlaví:
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357
Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
«
Odpověď #2 kdy:
28-05-2016, 11:53:57 »
Nebo rovnou vymen lanko i s bowdenem. Taky muzes laborovat s olejem a nebo se na to vyprdnout a jezdit...
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
DÍK 4
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136
Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
«
Odpověď #3 kdy:
28-05-2016, 17:52:49 »
Pokud tím "po stání" myslíš, že stála třeba týden a navíc máš třeba hustší olej 15Wxx, tak je to zcela normální, spojka se prostě udrží na oleji a pak to při prvním zařazení kopne. Stejně kopala i má minulá KLE500. Za tepla, nebo po kratším stání to nedělá..
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
«
Odpověď #4 kdy:
29-05-2016, 16:21:31 »
jo slepená spojka je normální, takže řazení jedničky znamená vždycky "kopanec".
Jinak dvojku řadím obvykle jakoby "nadvakrát", prostě z jedničky lehce nadzvednu až ucítím "cvaknout" neutrál a pak dořadím.
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Stran: [
1
]
Nahoru
Tisk
Skočit na:
Prosím vyber cíl:
-----------------------------
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
-----------------------------
=> Motor
=> Elektrika
=> Podvozek
=> Gumy
=> Technické parametry, vlastnosti
=> Vzhled
-----------------------------
AKCE
-----------------------------
=> Videa z akcí
=> Cestopisy
=> Neklubové akce
=> Zajímavá místa
-----------------------------
VÝBAVA
-----------------------------
=> Oblečení
=> Chrániče
=> Kufry, nosiče, padáky
=> GPS - Interkom - Kamera
-----------------------------
VŠEOBECNĚ
-----------------------------
=> Administrativa, zákony, vyhlášky
=> Batůžci
=> Zajímavé odkazy
=> Videa
=> O čemkoli
=> Volná zábava
=> ADWENTŮŮŮŮRE
-----------------------------
MANUÁLY - NÁVODY
-----------------------------
=> Postupy na opravy, úpravy, seřízení atd...
=> Jak to funguje
=> Články, recenze
-----------------------------
BAZAR
-----------------------------
=> Koupím
=> Prodám
-----------------------------
BLOG
-----------------------------
=> Blogy členů
-----------------------------
WEB - provoz
-----------------------------
=> Všeobecně
Nahrávám...