TDM FORUM TDM FORUM
04-12-2024, 20:51:42 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 2 [3] 4 5   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Re: 4TX - žere olej prosím o rady  (Přečteno 10932 krát)
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #30 kdy: 02-06-2016, 05:20:02 »

jo, ptal jsem mě servisák na čem jsem to přijel, že to zní jako litr a půlkovej chopper hehe
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #31 kdy: 14-06-2016, 09:03:21 »

tak dnes namontovány novější svody, jsou OK tak jen čekáme až přijde těsnění, který na těch starých už skoro nebylo..., seřízeny karbce, komprese změřeny, prý OK a v normě (hodnoty z hlavy nevím) a byly tam sice nové, ale za to hodnotou úplně jiné svíčky - je možné, že to pálilo jinak než mělo a proto ten čoud a nespálený benzín? kompletovat by se holka měla v pátek, tak jsem na to zvědavej...
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #32 kdy: 14-06-2016, 09:30:12 »

ToMiNo222> nemyslim si, ze jiny svicky jsou duvodem pro koureni, spis si myslim, ze bejvalymu majiteli se stale uchcavaly z duvodu bohaty smesi a tak laboroval se svicema. Ja to mel taky tak, byly tam nejaky Bosche...
Zaznamenáno
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #33 kdy: 14-06-2016, 11:18:30 »

a ta bohatost směsi se seřizuje pouze nastavením karbeců nebo se to dá ještě jinak?
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #34 kdy: 14-06-2016, 12:12:08 »

ToMiNo222> no turbo tam nemas, filtr uz hodlas zmenit za KN, tak jinou moznost nez karburatory nevidim  Grin Jak uz jsem psal uplne na zacaku - pokud mas i po zmenseni trysky o dveapul setiny a snizeni jehly nadoraz furt bohatou smes, bude problem nejpravdepodobneji ve vychozenych emulznich trubkach - komincich jehel. Nebo mas extremne vysokou hladinu v karbci, ale tos myslim psal, ze jsi kontroloval.
Zaznamenáno
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #35 kdy: 06-07-2016, 13:07:50 »

tak mám za sebou cca 300km po servisu, kde proběhlo: výměna svíček za správný typ, vyčištění karburátorů, nastavení výšky hladin a bohatosti směsi, kontrola membrán, dále výměna vzduchového filtru a vyčištění airboxu, synchronizace tps senzoru, změření komprese-OK, výměna a přetěsnění uhnilých svodů... no můj pocit je takovej, že pozoruji o cca 20% klidnější a lépe táhnoucí motorku, střílení do výfuků zmizelo úplně... při studeném startu bez sytiče chcípne, sytič shazuji po cca 15-20s na 30% a po minutě úplně... prý malinko propouští gufera ventilů, olej po těch km zatím neubyl (ale ta kontrola okénkem to je na vyliž p*del)... musím zaklepat ať neubývá i dál... no, dle servisáka má motorka moc pěkný chod a jede prý slušně..
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #36 kdy: 06-07-2016, 22:02:27 »

černý kouř znamená nespálený benzín. Kdesi jsem na tohle téma četl článek, ale nechce semi ho teď hledat.
Na druhou stranu si uvědom, že máš karburátor a nemáš kat - že to semtam zakouří je prostě dáno technologií  Smiley

Ano projev dvouválu a čtyřválu je ohromný. Dvouválec má prakticky pořád nějaký vibrace - ale ten zvuk prostě miluju.
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #37 kdy: 07-07-2016, 05:09:23 »

Begy dík, však už to taky neřeším a jezdím, od toho ji mám Smiley a máš pravdu, ten zvuk je parádní!
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #38 kdy: 07-07-2016, 05:14:31 »

Tdm pod tři tisíce jí nesedí. Lépe se cítí ve vyžších otáčkách . Není to vysokootáčkový motor ale také to není diesel aby bral dva tisíce. To cítíš kdy bere nebo se podtáčí.
Zaznamenáno

Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #39 kdy: 07-07-2016, 05:27:41 »

A to je dokonce velký rozdíl mezi TDM850 a TDM900.
V případech kdy nechci být skoro slyšet  Grin... točím klidně 1600 a v podstatě jentak převaluju motorem. Nebo při motání po alpských stoupání jedu prakticky od volnoběhu - o tom se devítkářům může jen zdát
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #40 kdy: 07-07-2016, 05:53:33 »

Milda-mě bere nejlíp od 3800cca do nějakých 5,5 tisíc, což je pro mě zatím dost malý rozsah, ale zvykám si,
Begy-tak to ti závidím, že ti vezme takový otáčky, protože třeba právě v serpentýnách se můžu uřadit... (nebo popojíždění v koloně, tam je to hodně o práci se spojkou, abych nebyl jak na koni při klusu...)
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #41 kdy: 07-07-2016, 08:45:35 »

Nevim, me 4TXo pod 3 tisice moc plynule jet nechtelo. Zato 3VDecko co mam ted muzu jet na petku sedesat a po pridani plynu se plynule rozjede  supr Ale to je tim, ze jsem si karburatory udalal sam.
Zaznamenáno
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #42 kdy: 07-07-2016, 09:13:54 »

co si pod tím "Ale to je tim, ze jsem si karburatory udalal sam." mám představit? Smiley
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #43 kdy: 07-07-2016, 09:15:31 »

ToMiNo222> rozborka, prehazeni trysek a kominu, kontrola membran, sborka, serizeni na ucho a na oko  Grin
Zaznamenáno
ToMiNo222
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Dašice
SPONZOR:
Příspěvků: 83


« Odpověď #44 kdy: 07-07-2016, 09:22:19 »

a u 4TX jsi to měl taky udělané? Cheesy
Zaznamenáno

Motorka je jen věc, ale sakra dobrá věc!
Stran: 1 2 [3] 4 5   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML