TDM FORUM TDM FORUM
26-11-2024, 00:47:40 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: [1] 2   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Střílení po zavření plynu  (Přečteno 6157 krát)
Venca.
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Václav Bošek
Bydliště: Plzeň-město
Příspěvků: 78



« kdy: 28-06-2015, 20:16:52 »

Ahoj kluci,

po montáži laďáku na mojí TDM 850 r.v.99 se ještě více zvýraznilo střílení po zavření plynu. Vždycky když uberu plyn, tak to po pár sekundách začně střílet. Pokud malinko zapnu sytič, střílení zmizí, předpokládám, že je teda chudá směs. Dneska jsem měl sundanou nádrž a filtrbox, ale bohužel nikde na karburátorech nevidím šroub na nastavení bohatosti směsi.

Poradíte někdo jak to seřídit?

Díky Wink
Zaznamenáno
Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« Odpověď #1 kdy: 29-06-2015, 05:56:41 »

Zespodu karbce co je vanička plováku je malinkej šroubek. Pokud se nepletu je před vaničkou. Tudíž jakoby blíž k motoru. Zkus to o čtvrt otáčky.
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
Venca.
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Václav Bošek
Bydliště: Plzeň-město
Příspěvků: 78



« Odpověď #2 kdy: 29-06-2015, 20:00:11 »

Už jsem to asi našel, je to tento šroubek?



* DSC_092222.JPG (93.42 KB, 1024x678 - prohlédnuto 2520 krát.)
Zaznamenáno
Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« Odpověď #3 kdy: 30-06-2015, 06:09:00 »

To  neni ono. Za chvíli půjdu do garáže tak ti to vyfotím.
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #4 kdy: 30-06-2015, 07:12:29 »

Je to blbe videt, je to malej sroubek uprostred na spodni hrane karburatoru. Na teto fotce je to videt (fuel screw), ale je to vzhuru nohama:

Tovarni nastaveni jsou 2 otacky.
Zaznamenáno
Venca.
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Václav Bošek
Bydliště: Plzeň-město
Příspěvků: 78



« Odpověď #5 kdy: 30-06-2015, 16:16:39 »

Díky za fotku, mrknu na to. Z jakého typu tdm je ta fotka? Mylím totiž, že 4tx r.v.99 má už jiné karburátory....
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #6 kdy: 30-06-2015, 16:28:39 »

Venca.> 99ka ma urcite jiny karburatory. Kdyztak se vecer podivam do mikrofishu.
Zaznamenáno
Venca.
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Václav Bošek
Bydliště: Plzeň-město
Příspěvků: 78



« Odpověď #7 kdy: 30-06-2015, 20:01:55 »

Slavek - prosím podívej se, díky. Co to je mikrofish?
Zaznamenáno
350
Větší znalec
***

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Martin Č
Bydliště: Stod u Plzně
SPONZOR:
Příspěvků: 72


« Odpověď #8 kdy: 30-06-2015, 22:07:51 »

Něco jako pdf z doby, kdy nebyly počítače. Miniatura vytistena nejspíš na fólií. Dřív se tak archivovaly třeba noviny.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #9 kdy: 01-07-2015, 07:18:37 »

Mikrofishe rikam rozkresum, je to presne tak jak pise 350. Byly to folie a davaly se na neco jako Meotar, zarizeni kterej ji zobrazil na obrazovce a dokazal zvetsit detail.
Nicmene na nich toho moc nevidim, ale podle vybrani vicka bych si tipnul, ze umisteni sroubku volnobezny smesi bude stejny jako u starych karbcu - tedy dole, uprostred.
Zaznamenáno
Lukáš
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Lukáš Radvan
Bydliště: Rakovník
Příspěvků: 18



« Odpověď #10 kdy: 01-07-2015, 18:19:15 »

Jaké máš nastavené volnoběžné otáčky?
Zaznamenáno
Venca.
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Václav Bošek
Bydliště: Plzeň-město
Příspěvků: 78



« Odpověď #11 kdy: 05-07-2015, 20:30:12 »

Tak šroub na nastavení jsem našel a to byla možná chyba. Ať s nimi točím na jakoukoliv stranu, nedaří se to nastavit. Pak jsem udělal i několikrát základní nastavení(2 otáčky od utažení), zkouším utahovat i povolovat a stejně to nefunguje jak má. Teď jsem to nastavil na řekněme co možná nejlepší variantu, kdy mezi 4,5 - 6 tis to jede ok, ale dole se tomu nechce a nahoře už taky ne a dost to střílí když uberu Embarrassed

Než sem se v tom vrtal, tak to jelo dobře, jenom to střílelo když jsem ubral.

Nevíte na co se zaměřit, co ještě zkusit? Nebo někoho šikovnýho kolem Plzně kdo by to seřídil? Bohužel mám ve čtvrtek ject na dovču, což to dost komplikuje...
Zaznamenáno
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #12 kdy: 07-09-2015, 21:09:17 »

Mám takovej asi blbej dotaz. Včera jsem motorce fakt nakládal a nějakej čas se držel těsně před červeným polem a pak jsem celou cestu domů slyšel i když jsem se už krotil střelbu z výfuku - jako kulomet (zítra dám video). Dokonce i nerez truby před tlumiči se zbarvily do duhova tím žárem. Jako asi jsem nic nezničil - jen mě zajímá jestli když se to fakt hodně drtí vám to dělá taky.

Jo a pak ještě takovej postřeh - Když jsem v těch tropech jel a byla taková ta vlna horkýho vzduchu tak motorka přestala táhnout a jako by "tradovala" - Víte co byslím? Zato když jsem na ní sedl ještě ten den večer nebo ráno v chladným vzduchu tak tahala jako bejk.....................co to? Seřízení karburátorů?

Jo svíčky mám asi tři měsíce starý  Undecided NGK DPR8EA-9 Jestli zkusit i jiný?

Děkuju za nápady
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #13 kdy: 08-09-2015, 05:14:08 »

A delalo to i pred tim nez jsi dal ladaky?
Zaznamenáno

Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #14 kdy: 08-09-2015, 06:52:45 »

Venca.> sorry, tvuj prispevek jsem prehlidl. Pokud to nejede ani nahore ani dole, tak nebude problem jen ve volnobezny smesi. Jestlize ani na 2 otacky z uplnyho pritazeni neni vykon tak do 3 tisic dobrej, o 1/4 otacky jeste pritahni (obohat). Ale pokud to nejede nahore, je to asi trochu chudy, nemas nahodou ladeny vyfuky nebo nejakej zasah do sani?

antoniogt> svicky mas spravny a jestli nejsou opaleny a jsou vymeneny, nema smysl je znova menit, maximalne vypalit nad horakem. Podle toho co pises (netahnuti v horku) to je priznak bohaty smesi, nicmene poznas to na barve svicek (pokud nemas nekoho, kdo ti zmeri vyfukovy plyny). Pokud jsou cerny, je to bohaty, pokud jsou do bela, je to chudy. Cihlove cervena je spravna barva. Ale to ze motorka jede za studena lip je celkem normalni, vzduch ma vetsi hmotnost a nasaje se ho vic na spaleni benzinu. Opacne nez kdyz vyjedes na hory, na Stelviu nad 2000m mi nekdo z motorky ukradl 20 koni  Grin Takze jsem musel hodne plynovat, abych se povozil.
Zaznamenáno
Stran: [1] 2   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML