Na Fichtlách bylo taky něco podobného.To si děláš srandu,že.
Předpokládám že máš ročník 1999 a výš s elektronickým tachometrem.
Při otočení klíčku (u mojí) motorky začne stoupat ručička palivoměru (a to jen v závislosti na stavu financí
),jinak je vše na nule,ne jak je to u novějších modelů motorek i jiných značek.
Takže pokud ti dělá přístrojovka to co popisuješ,tak bych viděl problém v ní.
Mimochodem čidlo rychloměru máš v pořádku?
A pod spojkovou páčkou nejsou dva konektory nýbrž jen jeden ve kterém jsou dva piny,na který je připojený spínač spojky.Ten by měl být zapojen do vazby s bočním stojanem,aby jsi se nerozjel se stojanem dole.Bohužel teď nemám po ruce schéma zapojení takže to ber s rezervou,ale rozhodně to nemá žádnou spojitost s otáčkoměrem potažmo rychloměrem.