TDM FORUM TDM FORUM
26-11-2024, 18:22:15 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: [1]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách  (Přečteno 4588 krát)
petula9
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM900
Jméno: Petr Vaneš
Bydliště: Nezvěstice
Příspěvků: 3


« kdy: 18-06-2015, 12:20:39 »

Ahoj všem, rád bych se jen podělil o zkušenost.
TDM mám letos druhou sezonu a zatím jsem nadšený. Jediná vada na kráse byla, že od zakoupení měla nižší výkon do 3000 otáček a kolem 2000 poškubávala. V té době jsem si říkal, že to bude možná svíčkama.
Po výměně všech běžných součástí jsem se s tímto stavem smířil. Vím. že se tady to to téma také řešilo ohledně egr ventilu.
Letos jsem dal motku ke kamarádovi na větší servis a nadhodil jsem i tento problém. On je to tak trošku šťoura a bádal. Přišel na to, že rozvodový řetěz je skočený o 3 zuby. Po správném nastavení je nyní TDM jako vyměněná. Táhne od spodu a neskutečně se zvýšil celkový výkon.  Grin

 
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #1 kdy: 18-06-2015, 12:36:55 »

petula9 > tos mel kliku, ze se ti to nepotkalo. Na ktery vacce to bylo skoceny?
Zaznamenáno
petula9
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM900
Jméno: Petr Vaneš
Bydliště: Nezvěstice
Příspěvků: 3


« Odpověď #2 kdy: 18-06-2015, 12:45:45 »

Ahoj. Bylo to skočený na sací vačce. Potkané to nebylo. Spíš mě to štve jako fakt, že to někdo takto prodával. I když to možná sám ten človíček také nevěděl.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #3 kdy: 18-06-2015, 12:58:46 »

petula9> no on mohl byt problem i v napinaku. Ja jsem si to kdysi vyzkousel na 850tce, vyndal jsem napinak, abych se podival jak moc je uz vytahnutej rozvodak a v tu chvili mi to na saci vacce popojelo o 2 zuby. Zjistil jsem to az kdyz motorka nestartovala, pak me napadlo se podivat pod ventildekl a bylo to jasny. Ja vul mel tenkrat kliku, ze se mi to taky nepotkalo...  Shocked
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #4 kdy: 20-06-2015, 19:57:03 »

Benzíňáky maj velký kompresní prostor,potkaj se málokdy.Ale 3zuby a furt to jede? To čučím  conf
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
petula9
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM900
Jméno: Petr Vaneš
Bydliště: Nezvěstice
Příspěvků: 3


« Odpověď #5 kdy: 25-06-2015, 10:44:23 »

Ahoj. Jelo to normálně celkem. Až na ty nízké otáčky ne. Předtím jsem neměl srovnání. Jezdil jsem Transalpa. Nyní je to o 100 % živější. Hlavně, že se na to přišlo a já mám zase pocit, že jsem si po roce koupil výkonější motku. Tak zdar a sílu a spousty km bez nehod chlapci.
Zaznamenáno
Géčko
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Daniel
Bydliště: Vidov
Příspěvků: 2



« Odpověď #6 kdy: 30-06-2015, 08:17:31 »

Prosim te kdo ti nastavoval ten rozvodak mam stejny problém a uz si nevim rady moto je super ale skube v niskych otáčkách a ulejva svicky dekuju za kazdou radu jinak tdm je super
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #7 kdy: 30-06-2015, 09:00:07 »

Géčko> tak to asi nebude rozvodakem, ale spatnyma nebo spatne nastavenyma karburatorama. Rozvodak si muzes skouknout i sam.
Velkym sroubovakem sundej 2 zaslepky z vika motoru na leve strane. Pod velkou bude sroub na otaceni golou a pod malou budou znacky. Sundej chladic, svicky, hadice vedouci do ventiloveho vika a sundej ventildekl. Pak golou otoc motorem proti smeru hodinovych rucicek, az v malym okynku uvidis znacku T - uprostred. Pak by obe vacky mely mit znacky vodorovne\zaroven s hlavou smerem k sobe. Viz obrazek:


* Nastaveni_rozvodu_TDM850_4TX.JPG (46.47 KB, 673x418 - prohlédnuto 357 krát.)
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #8 kdy: 30-06-2015, 09:55:04 »

jen doporučuju POŘÁDNĚ vyčistit okolí trubky chlazení co vstupuje do hlavy motoru. Jinak vám po sundání ventildeklu napadá do motoru písek a podobný bordel co se rád kolem tý trubky usazuje.

naposledy jsem to šůroval malým šroubováčkem a vyfoukával kompresorem, vypadalo to OK - ale i tak do hlavy spadlo trocha bordelu...
Zajímalo by mě jakej idiot tohle řešení vymyslel....
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Géčko
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Daniel
Bydliště: Vidov
Příspěvků: 2



« Odpověď #9 kdy: 30-06-2015, 16:54:41 »

Dekuji za tip myslim ze to bude ten rozvodak protoze karbce byli na stolici vycisteny a po namontovani kontrola podtlaku kdyz to nebude ten rozvodak tak uz nevim nemas tip na nejakyho dobryho mechanika koukal jsem ze jsi z Nových Hradů ja jsem z Českých budějovic dik
Zaznamenáno
mariuslenci
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Marius Lenci
Bydliště: Banska Bystrica
Příspěvků: 2


« Odpověď #10 kdy: 02-08-2015, 22:11:58 »

ahojte.
mam TDM 850 3VD a pravdepodobne podobny problem.
včera som to rozobral a vypada to na preskočenie zubov na kluke.
keď zrovnam vačky podla manualu tak kontrolna čiarka na kluke sa mi schova za okienko.
v priebehu buduceho týždňa to chcem opraviť a dám info či je to OK.
porucha sa mi prejavovala ako šklbanie a vynechavanie v nízkych otačkach a strielalo to to vyfuku a aj do sania zároveň.
Zaznamenáno
Fritz
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: jiná
Bydliště: Olbramovice
SPONZOR:
Příspěvků: 56



« Odpověď #11 kdy: 19-05-2017, 14:39:29 »

Tak tu taky přidam škubání od 1500 až po 3000 jízda v koloně nemožna a vysledek hadička podtlaku co jde od leveho vstřiku k podtlakovemu senzoru a na spatečku benzínu  se časem odporoučela a změkla tím padem se po zahřatem motoru scvrkla a zadny podtlak do senzoru nešel a nedalo se s tim pod 3000 jezdit. Někdo to řešil tím,že na CO1 bylo 37 a to sam0 na 2. Tak CO na 10 vymena hadiček a jede jak má TPS to nebyl....
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML