TDM FORUM TDM FORUM
24-11-2024, 21:27:53 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: [1] 2   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Sekundární kolečko  (Přečteno 3263 krát)
Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« kdy: 19-05-2015, 13:30:13 »

Asi většina zde už viděla jak mám krásně připevněno sekundární kolečko. conf Pokud ne tak přidám foto. Po pár pokusech zjistit PROČ je to tak, že jsem dostal vždy stejnou odpověď, že asi bývalý majitel. Ten kdo ví, i já jsem viděl fotky uzná že je to lež. evil Ale to je jedno. Koupil jsem jí jako nepojízdný vrak na díly a jsem šťastnej, že funguje a jezdí jak má. laugh Jelikož jsem idiot tak chci aby vše bylo jak má být a tak chci tento svár odstranit a vrátit to do původního stavu. Pokud půjdu po variantě nepůlit motor a neměnit celou hřídel napadají mě dvě verze.
První: obrousit svár a vyříznout na hřídel opět závit jak má být. Pak by se použila origo matice.
Druhá: odstranit svár aby zůstalo použitelné drážkování hřídele a zkusit jí navrtat. Do tohoto otvoru vyříznout závit a na za jištění použít šroub s velkou podložkou s osazením. Samozřejmě včetně lepidla do závitu.
Chci se tedy zeptat zda je druhá možnost přípustná kvůli pevnosti hřídele. Přijde mi to snažší verze. Nebo jsem si všiml,že to zde již někdo fotil takovouhle úpravu tak se zeptat dotyčného jak to odstranil. uaau
Za názory či poznatky předem děkuju


* 11119635_1597908487115848_2275110134370835709_n.jpg (79.76 KB, 960x540 - prohlédnuto 293 krát.)
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #1 kdy: 19-05-2015, 15:15:53 »

neco málo je zde  ODKAZ
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« Odpověď #2 kdy: 19-05-2015, 16:02:27 »

Díky za odkaz. Kdyby tam aspoň byla ta matka tak by to bylo jednoduchý. Tady bohužel matka není a je to natvrdo přivařený na hřídel. Větší prasárnu jsem v životě neviděl.
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #3 kdy: 19-05-2015, 17:18:13 »

Jen se bojím, že ta hřídel bude dost tvrdá a vrtání a řezání závitu bude dost řehole.  Huh?
Zaznamenáno
Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« Odpověď #4 kdy: 19-05-2015, 18:06:32 »

Řehole to bude urcite,ale furt lepší než jezdit s tímhle.  Jen to vědomí toho co tam je mě neskutecne nasira. Na variantu B bych použít pevnostní imbus M8. Zkusím nejdřív variantu A aby to bylo jak to má být a pokud to nepujde přejdu na variantu B. Jinak dekuju za názory.
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #5 kdy: 19-05-2015, 18:21:32 »

je to hnus, když ji casio koupil, tak to byla motorka do sbírky, a ted  cvok
Hodně zdaru, věřím, že ji dáš zase zpátky do formy.  supr
Zkus to opatrně obrousit, třeba to byl stejnej ňouma i při sváření, nebude to extra provařený a půjde s tím něco udělat.
Zaznamenáno
Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« Odpověď #6 kdy: 19-05-2015, 18:25:52 »

To je děs čist jaka to byla Krásná mašina a ted to byl vrak na díly.  Vynasnazim se ji doladit do perfektního stavu. Budu postupně doplňovat fotografie z postupu.
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
ganmiki
Děd vševěd
*****

DÍK 13
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Jindřich Miki Mikoláš
Bydliště: Hradištko
SPONZOR:
Příspěvků: 545



« Odpověď #7 kdy: 19-05-2015, 18:41:20 »

Držím všechny palce  supr
Zaznamenáno
Flatron
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Martin Lechner
Bydliště: Morkovice
Příspěvků: 38



« Odpověď #8 kdy: 19-05-2015, 18:44:38 »

Čau...Soustrast a to upřimnou.Když jsem dneska čistil řetěz,vzpomněl jsem si na tvoje téma  a mrkl jak to mám já.Naštěstí matka+zajišťovací podložka (tím tě nechci nasrat):-) U druhé možnosti pevnost nevím jestli narušíš ale i tak nejlepší možnost je to uvést do orig stavu.Už jen pro ten pocit. Svár vypadá jako kdybych ho dělal já,takže všude kolem a ve spoju minimum:-)
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Online Online

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #9 kdy: 19-05-2015, 20:11:03 »

Jen se bojím, že ta hřídel bude dost tvrdá a vrtání a řezání závitu bude dost řehole.  Huh?
To mě také napadlo co píše Mirek. No dej vědět jak to dopadlo.
Zaznamenáno

Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« Odpověď #10 kdy: 19-05-2015, 21:22:38 »

Pokud bude o víkendu hnusně tak se na to vrhnu. Jen mě desi ještě jedna skutečnost. Jezdím na ni teprv třetí den ale už několikrát se mi stalo že když za ni trochu vemu na trojku tak nejdřív kolem 3500 a pak u 4500 trhne. Bud zlobi indukcka nebo je v prdeli trojkovy  kolecko a te převodovce se nevyhnu. Stalo se to někdy někomu?
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
Pekelný dědek
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: René Havlík
SPONZOR:
Příspěvků: 313



« Odpověď #11 kdy: 20-05-2015, 22:44:10 »

Lidská blbost dosáhla maximálního stupně - chce se mi blejt z toho obrázku.
 
Dle mého názoru do osky primárního kolečka závit normálním závitníkem neuděláš.Myslím si že je po vyrobení upravena její tvrdost.
Pokud by se ti podařilo speciálním závitníkem přeci jenom závit udělat,zeslabíš tím materiál osky,což by asi nebylo moc vhodné,protože radiální namáhání osky je dost velké a mohla by se klidně sřihnout.

Pokud bych tento paskvil měl opravit nejlevnější a nejjednodušší formou tak - flexou odstranit svár po obvodu tak abych ubral osky co nejméně,ale tolik abych mohl sundat to kolečko dolu.Pak udělat tenkou podložku(její tloušťka závisí na tom kolik milimetrů ti zůstane od kolečka směrem ven a na její tvrdosti čím tvrdší tím tenčí) která bude držet nové kolečko proti axiálnímu posunutí.A podle toho kam až ti vyjde ta podložka bych vyvrtal díru oskou(za předpokladu že půjde provrtat a budeš li tam mít ještě nějaký materiál).A tam použij také nějaký tvrdý kov na zajištění již zmíněného axiálního posunutí jak podložky tak i primárního kolečka.Axiální síla působící na kolečko je dle mého názoru zenadbatelná,takže by se takto dalo v pohodě jezdit.

Bohužel když vidím svár někde na motorce,tak už nemám moc důvěry k tomuto stroji,protože jak je známo tak elektrický obvod prochází cestou nejmenšího odporu a je mu úplně šum a fuk jestli projde přes jedno ložisko nebo přes deset.

Nejlepší by bylo svařený díl vyměnit.

A nejjednodušší sehnat jiný motor - na 3VD to bude za pár kaček a ještě ti zůstane spousta náhradních dílu.
                                      Tak hodně štěstí s tém pertinaxem.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #12 kdy: 21-05-2015, 06:44:34 »

Pekelný dědek> zdravej motor do 850ky? Neexistuje... Nebo takhle, za posledni rok se v inzerci objevila jedna bouracka s motorem. Mozna jeste tak prevodovka.
Osobne bych s tim zajel nekam k zamecnikovi, ten si sice zanadava, ale opravit by to mozna dokazal.. S tim varenim bych to tak nehrotil, zaprve to mohlo byt tigem a zadruhe i oblouk s motorem nic neudela. Maximalne poskodi CDI. Jinak ta matice tam ma jen zajistovaci funkci, na nekterych strojich byly kolecka zajisteny jen 2ma 6kama sroubama a pliskem. Kolecko melo na hrideli lehkou vuli.
Zaznamenáno
Mickey
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Míla Krejčík
Bydliště: Radonice
Příspěvků: 31



« Odpověď #13 kdy: 21-05-2015, 08:19:32 »

Tak dobrej nápad s tou zajišťovací oskou. To mě nenapadlo a jeví se to jako jednoduchý a zároveň funkční. supr
Tento paskvil jsem již pár kilometry otestoval a drží a funguje bez potíží tak jeho odstranění na chvíli odložím. Pokud řetězovka vydrží (a vypadá že by mohla) budu to řešit asi až v zimě. Co taky dělat za studených nocí?  smile_ Musím ještě dořešit první mašinu a ta spolkne pár peněz a pak se vrhnu do víru TDM. Prozatím budu jen uživatel  Sad
Jak jsem se ptal na to škubnutí na trojku, stalo se to někomu nebo je ta chudinka opravdu bývalým majitelem zmrzačená? Já jen zda jí mám operovat nebo jí objednat invalidní důchod  uaau blll
Zaznamenáno

Ne že nejde, ale asi se nechce.
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #14 kdy: 21-05-2015, 08:53:16 »

Mickey> to skubani pri opotrebovanych kamenech na kolecku nebo kulise razeni je takovy typicky, u FJcek to delalo na dvojku. Proste v plnym tahu ve strednich otackach to nekolikrat po sobe vyrazne skubne (jakoby se na desetinu vteriny zvysi otacky na neutral a pak tam padne zpet) a vzdy jen na tu konkretni rychlost. Kdyby to byla palivova pumpa, nestihajici dodavat palivo, tak to bude delat hlavne ve vysokych otackach na plnej plyn a na vsechny kvalty a otacky se zvysovat nebudou.
Zaznamenáno
Stran: [1] 2   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML