TDM FORUM TDM FORUM
23-09-2024, 04:16:44 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: [1] 2   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: TDM 850 4tx padlá na levo  (Přečteno 2977 krát)
rauly
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 7


« kdy: 09-07-2014, 13:31:26 »

Zdravim hoši, nikdo mi není schopen poradit tak jdu za odborníky Smiley

K věci...kamarád prodává 4tx rv 2000 ale motorku cca ve 20 položil a nabízí jí k prodeji, byl sem se na ní podívat a nic hroznýho jí neni.
Je hnutý rámeček co je pod budíky a drží masku protože když se otočí řídítky doleva a zpět tak se o neco zachytí a neco tam cvakne, ulomený blinkr,zrcátko vysypané,vytržený levý plast z jednoho šroubku, ohlé řídítka,ulomená stupačka a ohnutý držák výfuku takže jde výfuk ke kolu a trochu ohnutý držák bočního kufru a prasklý přední blatník.

A mě by zajímalo hlavně jestli se dá ten rámeček srovnat nebo se musí koupit novej čumák a tak nějak celkově z toho mám strach aby nebylo špatnýho ještě něco jinýho.

Jinak motor je po rozvodech má cca 55 tkm.

A já bych chtěl znát váš názor...koupit nebo nekoupit motorka mu překáží a chce se jí za 15 zbavit.

Díky rauly
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #1 kdy: 09-07-2014, 14:16:08 »

Zdravím,tak ten rámeček je lešení a jde celkem snadno srovnat,je to jen o tom dát si tu práci a vychytat to tak aby všechno sedělo. Vejfuk taky není žádná katastrofa a v podstatě pokud není hnutá na krku řízení,což dá docela práci s tím hnout,tak to není nic neopravitelnýho. Trochu bych se pozastavil nad cenou,protože za 15 by mi asi začala blikat červená kontrolka "alarm" Když bys kupoval všechno co je na ní zbořenýho,tak by to vyšlo na cca 10.... +15 měl bys motorku za 25 a 4TX 2000 se pohybujou kolem 45.... Takže možná slyším trávu růst,ale byl bych hodně opatrnej,abys nespolknul hada.
Zaznamenáno
ja
Host
« Odpověď #2 kdy: 09-07-2014, 14:18:00 »

Tak se podívej,,co zaplatíš za starší díly,na netu je toho dost.Tím zjistíš co tě bude stát oprava,pak zjisti cenu nebouraný motorky a víš jestli se to vyplatí.Takhle bych to teda udělal já.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #3 kdy: 09-07-2014, 14:38:43 »

motorka se sklouzla nebo do něčeho narazila?
Pokud proběhl náraz rozhodně bych zkontroloval vidlice a jestli není koplý/křivý přední kolo. Jinak to "lupání" může být ložisko v krku
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
ganmiki
Děd vševěd
*****

DÍK 13
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Jindřich Miki Mikoláš
Bydliště: Hradištko
SPONZOR:
Příspěvků: 545



« Odpověď #4 kdy: 09-07-2014, 14:40:26 »

Tak píšeš, že je to kamarád, tak se snad dá předpokládat, že na tebe nechce udělat nějakou "oblož". V tom případě bych se toho za 15t. nebál, jak je psáno nejhůř za 25t. ( a i kdyby za 30t. ) máš slušnou motorku. Ta prodejní cena je i přes to poškození příznivá. Ale jestli to není kamarád, pak je "červená kontrolka" více než na místě.
Zaznamenáno
rauly
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 7


« Odpověď #5 kdy: 09-07-2014, 14:45:08 »

jen se sklouzla a čumáku není víceméně nic jen ten levý bok...o motorku se právě řádně staral ale zase těžko říct co všechno to mohlo být...ale asi dám na to že koupím radši hezký 4tx než se mordovat s tímhle a pak zjistit že je ještě něco špatně...každopádně se mi motorka hodne líbí a je hodně pohodlná...bohužel když jí koupím musím jí odvést zaškrtit...to mě trápí nejvíce :/
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #6 kdy: 09-07-2014, 16:03:23 »

To by člověk nevěřil co všechno se dá zničit, když ve dvaceti kilometrové rychlosti sklouzneš.  hehe To já s motorkou peru skoro každý víkend v daleko větších rychlostech a pořád nic. Kde se stala asi chyba!
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #7 kdy: 09-07-2014, 16:12:25 »

jestli chápu dobře tak byla bez padáků - pak by následky bez problémů odpovídaly
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
rauly
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 7


« Odpověď #8 kdy: 09-07-2014, 16:21:23 »

ano padáky neměla...bohužel...
Zaznamenáno
ja
Host
« Odpověď #9 kdy: 09-07-2014, 16:30:23 »

No hlavně,když budeš něco kupovat,tak bachachacha,at není po někom tady s fora o snahu o její upravu dle svého vkusu by si mohl být ukřižován. blll.To byl pokus o vtip už dlouho nikdo nedal žádnej kamenák.
Zaznamenáno
rauly
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 7


« Odpověď #10 kdy: 09-07-2014, 17:04:09 »

a když se zeptám rozdil mezi 3vd a 4tx kromě roku, ceny, světel a četl sem nějaké drobnůstky na motoru? chci to na delší cestování
Zaznamenáno
ja
Host
« Odpověď #11 kdy: 09-07-2014, 17:06:28 »

Begy ti to řekne,ten vlastil oba modely.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #12 kdy: 09-07-2014, 17:20:05 »

3VD má jinak přesazenou kliku, olejová nádrž není součástí motoru, má jinak poměr převodových stupňů

ve zkratce:
4TX má díky jinak přesazené klice oproti 3VD v zátahu od nižších otáček klidnější chod, ale nad cca 3000 už rozdíl nijak zvlášť nepoznáš.
U 3VD se blbě kontroluje hladina oleje - dobře dolévá, u 4TX se dobře kontroluje - debilně dolévá  Grin holt pokrok
Jinak odstupňovaná převodovka je asi věc názoru, me přišla u 4TX jakoby víc do rychla. Detaily jsem nestudoval

3VD se dělala asi se třema verzema světel (2xH4, 2x asymetrická a potom Italská verze s tuším 35W bludičkama) Tu italskou poznáš lehce, světlomety nejsou zkosený podle masky, ale jsou normálně placatý - vypadá to strašně a fakt si nejde nevšimnout.

Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
rauly
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 7


« Odpověď #13 kdy: 09-07-2014, 17:22:18 »

takže je to vlastně takřka jedno co koupím jestli 4tx nebo 3vd...protože s tim nehodlám jezdit 200 ale klasickou cestovní rychlosti max do 150 km/h Smiley
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #14 kdy: 09-07-2014, 17:27:44 »

asi tak

ono taky spousta dílů je mezi modely záměnných (na řadě dílů 4TX je vyznačeno 3VD  Grin ) Opravdu nejzásadnější rozdíl je v motoru (ale to je spíš o zvyku) a předních světlech (kdy u 3VD lze udělat aby svítily na tlumený i dálkový oba reflektory)

joo a mají jiný průměr přední vidlice 3VD (tušim 41mm) a 4TX (43mm) - ale za jízdy to nepoznáš
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Stran: [1] 2   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML