TDM FORUM TDM FORUM
25-11-2024, 08:35:28 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: [1]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Samocistci schopnost motoru - svicky  (Přečteno 1204 krát)
jesterka
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 3VD
Jméno: rr
Bydliště: letonice
Příspěvků: 6



« kdy: 02-02-2014, 14:10:47 »

Prolez sem cely forum ale o tomhle jsem nenasel ani zminku.
Mam 850  3VD  najeto uz 114 tisic. Na stari a pocet najetych kilometru je motor jeste docela v kondici. Spotreba okolo 5 ti , olej nebere nebo jen v ty mire ze po vymene  kdyz je kontrolni riska na full , tak pred dalsi vymenou je na low. Tahne pekne , bez vetsich problemu.

Problem je ze pri urcitych situacich se zasiraj svicky a motor straci samocistici schopnosti. to znamena ze se na svickach zacne usazovat karbon a jinej heges a motorka prestava  jet.   Pokud jedu svim vlastnim tempem  trebas 80 - 120 , chvili pridam , sem tam uberu dle potreby,nemam problem.
Ovsem pokud chytnu kolonu,zacnu popojizdet , nebo jen stojm na volnobeh, nebo kdyz sem na srazu a vlecu se za ostatnime rychlosti 40 50 60 , a od motoru nepozaduji vykon,  zacnou se zasirat svicky , motor postupne ztraci tah az  chcipne uplne.Pak tedy musim zastavit vycistit svicky nebo dat nahradni. Jelikoz uz poznam kdy se tohle  zacina dit , vyjedu z kolony a motorku protahnu nez se to zasere uplne.
Zmacknout spojku a protocit motor naprozdno nepomaha , nez se motor vycisti , chvili to trva.
I v pripade ze nastartuji studenou motorku na volnobeh a necham ji bublat , za 10 minut se sama udusi.
Takhle to provozuji jiz nekolik let takze tipi , spatnej benzin , spatny svicky ,spatnej olej ,  to nebudou.
V 75 tisicich jsem delal rozvody , ventili mam tez serizene.V zapalovani bych chybu nehledal, motorka jezdi pekne

Ma nekdo v tomto smeru znalosti proc motor ztraci samocistici schopnoti ,   Dik Radek
Zaznamenáno
Roger
Velký znalec
****

DÍK 6
Offline Offline

Motorka: Kawasaki
Jméno: Milan
Bydliště: Brno
SPONZOR:
Příspěvků: 129



« Odpověď #1 kdy: 02-02-2014, 14:55:59 »

Z toho co pises, to vypada na studenou svicku, ale pises, ze svicky tam mas spravny, tak ze by spatny pomer vzduch benzin?
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #2 kdy: 02-02-2014, 15:00:33 »

Bych řek že se ti to uchlastává.
Problém bych hledal v karburátoru-vybité jehly,komínky=moc bohaté.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
jesterka
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM850 3VD
Jméno: rr
Bydliště: letonice
Příspěvků: 6



« Odpověď #3 kdy: 02-02-2014, 15:32:52 »

Svicky kupuju co maj bejt,dle oznaceni. jednou za 2 az 3 roky menim. vetsinou davam NGK ale mel sem i brisk ale bez rozdilu.

V nastaveni karburatotu se nevyznam , uchlastani vyloucit nemohu ale nevim jak zjistit jestli neni pricinou tohle.
Uz sem cet tady na foru i jinde , posunout jehli max dolu , snizi se spotreba , bude chudsi smes , vymaze to vykonovou diru v mensich otackach, tak jsem to uz kdysi proved, ikdyz pro mne chovani motorky bezezmeny.
Pokud se stane ze se svicky zaserou , vetsinou jsou cerny , od sazi ci karbonu (presny slozeni neznam) byvaj i vlhke sem tam i mokre.
Takze ocelak ocistit , a jede se dal.  Pokud je ale od motoru zadan vykon , ci pri normalni cestovni rychlosti , tohle se nikdy nestane a svicky sou cihlovi jak maj bejt.
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML