TDM FORUM TDM FORUM
25-11-2024, 14:32:28 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 ... 3 4 [5]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Trhanie od 2000 do 4000ot.  (Přečteno 14365 krát)
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #60 kdy: 09-04-2017, 07:11:46 »

No asi míň než ty. Já na převodu vpředu zoubek ubral a vzadu dva přidal. Ale zato se v Alpách nestačili divit střelci na podstatně silnějších strojích.
A tobě bych bez jakékoliv ironie a posměchu rád poradil. Než se vrtat v něčem, čemu nerozumím a nechávat si na dálku radit, je lepší ten čas strávit třeba přesčasy, nebo brigádou a za vydělané mince dát mašinu seřídit někomu, kdo tomu rozumí. Věř mi, vyplatí se to.
Ahoj dekuji ti za radu neberu to zle, ale me to bavi opravovat si moto a kde se mam co o tom dozvedet nez tady kdyz nejsem opravar. Kdyby to kazdy daval do servisu, tak upada vyznam tohoto fora ne ? Nebo aspon teto sekce
Zaznamenáno
Jirka
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 26
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Ducati
Jméno: Jiří Svoboda
Bydliště: Poděbrady
SPONZOR:
Příspěvků: 432



WWW
« Odpověď #61 kdy: 09-04-2017, 07:43:15 »

To máš pravdu, ale v tomto případě ti Slávek, který o tom zřejmě něco ví, jasně říká, že to může být to, nebo tohle a nebo tamto. To je přeci nesmysl, abys tohle řešil sám, byť s přítelem na telefonu.
Zaznamenáno

I kdyby si svini vsadil zlaté zuby, stejně bude smrdět hnojem !
Gapa
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119



« Odpověď #62 kdy: 21-01-2018, 15:17:22 »

Tak zase otevřu tohle vlákno. prostě mi ta potvora zase škube. Ne že by dala od toho roku 2015 pokoj, sem tam si poškubla, ale loni v Květnu kde jinde než v Rumunsku se rozhodla, že se rozškube zas pořádně. Vůbec se nedalo jet pod 3000 ot. Po rozdělání pravá svíce úplně černá, vyměnil jsem ji ale vydrželo to sotva 50km a svíce zase černá a bez jiskry. Kdo někdy scháněl motosvíčku v Rumunsku ví co je to za problém. Ale povedlo se. Večer jsem to rozdělal a byly spadlý karbce z motoru. Myslel jsem že se vyrazily po přejetí nějaké díry. Nasadil jsem je, dal nové svíčky a těšil se že bude pokoj. Jenže druhý den asi po20km zase škub, jeden válec a přestala jet. Krásný les a ticho.
Sehnal jsem číslo na pana Ulricha, zavolal mu a vylíčil problém. Rada - ucpaný volnoběžný trysky a tím jak se ucpaly sestřelily karbce z motoru. Komplet rozborka a jak jen to na místě šlo vyčištění karbců. Velké zlepšení a domů jsem dojel. Doma pořádné vyčištění a TDM 200 km jela super bez škubání. Pak zase začala. Teď jsem ji měl v servisu, vyčistili karbce ultrazvukem a - nebudu napínat pomohlo to jen na 60km a ŠKUBE ZAS!!!
 Tak se ptám - KURVA VYŘEŠIL TENTO PROBLÉM NATRVALO?
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #63 kdy: 21-01-2018, 16:06:13 »

v první řadě bych oddělil problém v elektrice a ve směsi.
Jseš si jistý že elektrika je OK? - tedy čidlo klapky, indučky atd?
Neblbne třeba plovák?

V jakém stavu jsou:
- membrány?
- příruby na karburátorech?
- jehly a komínky?
- šoupátka?

možná by nebylo od věci i změřit kompresi - jestli je na obou válcích stejná. Přesná hodnota komprese není zase tak důležitá.
 
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Gapa
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119



« Odpověď #64 kdy: 22-01-2018, 12:39:46 »

Elektrika by měla být v pořádku. Kontroloval jsem snad všechny spoje, měnil zapalování, cívky,kontroloval snímač u alternátoru, TPS šteloval.
Karburátor - nové membrány, nové vrchní příruby, spodní jsou dobré, prohození jehel ( i pak zlobý vždy pravý válec) , kontrola komínků, šoupátek - přišly mi dobré. Teď to vyčištění ultrazvukem a seštelování karburátorů v servisu. Nic nepomohlo.
Ve středu ji tam povezu zas. Jsme domluvení na kontrole ventilových vůlí, rozvodu, přesazení jehel do původní polohy, znovu kontrola seřízení karburátoru, TPS, výměna svíček NGK za jiného výrobce.
No a jestli i pak bude zlobit tak už fakt nevím.
Zaznamenáno
norv
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Milan Novák
Bydliště: Milevsko
Příspěvků: 79



« Odpověď #65 kdy: 22-01-2018, 13:09:58 »

Ahoj to je tedy divný, mě bere olej taky víc pravý válec a jak jsem psal u mě to dělala ta svíčka ( zalepovala se olejem a nadávala jiskru) vyřeší to v brusírně Cheesy, taky jsem mel vylezlý střeva ze sytiče, ale jestli jsi to měl v servisu, tak by tomu měli rozumět.
A nepřisává přes hadici podtlaku ?
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #66 kdy: 22-01-2018, 14:48:06 »

mě to střílelo díky nezaslepené hadičce co tam je pro kontrolu podtlaků. Myslím tu co vede z přírub od karburátorů. Nemáš ji nějákou starou a děravou?
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 3 4 [5]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML