TDM FORUM TDM FORUM
25-11-2024, 18:40:19 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 [2] 3 4 5   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Trhanie od 2000 do 4000ot.  (Přečteno 14417 krát)
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #15 kdy: 22-03-2014, 21:16:51 »

To bude píčovina. Zkusíme to. Jaký máš čerpadlo?  Hladinu ovlivňuje jehlový ventil který je na plováku. Takovýhle příznaky by mohlo mít něco s elektrikou.
Zaznamenáno
faxo
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Bydliště: Bratislava
Příspěvků: 22


« Odpověď #16 kdy: 22-03-2014, 21:26:34 »

taketo- podlakove http://www.tipmoto.com/dily-moto/motory/vstriky/62823-podtlak-benzin-pumpa.html
ja som rozmyslal nad tou elektrikou, ale preco po pridani na plne gule- prevetrani, a nasledne znovu ustaleni na povodnu rychlost to ide opat normalne?a po case to zacne pomaly jemne potrhavat a stale sa to zhorsuje... ked uz to zacne trhat, je uz jedno na aku rychlost idem, alebo ci zastavim, motor ma aj na neutral jemne nepravidelny chod, dusi sa. a vytocenie na neutral prilis nepomoze, musim ju pretocit pod zatazou aby sa "unormalnila".
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #17 kdy: 22-03-2014, 21:34:09 »

Tak ho vyndej,a profoukni zpětnou cestou,ale pusou. Je tam membránka a kdybys to dělal kompresorem,tak ji zničíš.Jestli máš před čerpadlem filtr palivovej,tak ho vyndej. Později ho tam můžeš dát zpět. Pokud ho nemáš doporučiji ho tam dát,ale počítej s tím,že po zaneseni bude dělat něco podobného. Dále zkontrojuj kontakty na CDI (černá krabička) a zkontroluj konektory na dobíjecím relé. Oni některý spatný kntakty můžou taky jevit podobný příznaky. No a pokud je všechno v pohodě zaměřil bych se na hladiny a možná i jehly sytiče.
Zaznamenáno
faxo
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Bydliště: Bratislava
Příspěvků: 22


« Odpověď #18 kdy: 22-03-2014, 21:36:43 »

pozrem to ako hovoris, a ozvem sa. zatial diky
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #19 kdy: 22-03-2014, 21:44:59 »

Ucpané zavzdušnění nádrže.Zkus pootevřít víčko nádrže a projeď se  Wink
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
faxo
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Bydliště: Bratislava
Příspěvků: 22


« Odpověď #20 kdy: 23-03-2014, 02:02:56 »

toto by ma teda nenapadlo, ale skusim ci nahodou Grin
Zaznamenáno
hugo
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: rudo smolka
Bydliště: Skalité
Příspěvků: 2



« Odpověď #21 kdy: 25-03-2014, 20:53:47 »

alebo sa prevez ked ti to začne trhat zastav a otvor víčko nadrze ak ti to pri otvoreni nasaje vzduch tak potom budeš mať upchaty prívod vzduchu do nadrže kamoš mal podobny problem  s tymto prevdušnovanim  uaau  ale na inej mašine

Zaznamenáno
faxo
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM850 4TX
Bydliště: Bratislava
Příspěvků: 22


« Odpověď #22 kdy: 30-03-2014, 13:50:53 »

Skontroloval som podla navodu cidlo skrtiacej klapky, otackomer ukazal na 1000ot, posunul som to asi o 1mm, ukazal 4000tis. presiel som na tom asi 120km, isla krasne.  Tongue
Zaznamenáno
Gapa
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119



« Odpověď #23 kdy: 23-06-2015, 16:19:00 »

Tak po roce otevřu toto vlákno. Bohužel mě potkala stejná závada a je to na palici. Konzultoval jsem to s Faxem a ten mi napsal: nevím co to je , ale vím co to nejni a vyjmenoval spoustu věcí.
Takže: opakující se škubání při ustálené jízdě mezi 2000-4000ot. třeba 30-50km škube a pak zase 30-50 km jede normálně. Jedu li brzda - plyn,jede normálně furt.
Nejdřív jsem vypustil nádrž, vyměnil benzín, pak dvakrát vyčistil karburátory. Škubání zase přišlo. Z moto se při přidání plynu kouřílo jak z nafťáku tak jsem vyndal svíčky a jedna úplně černá. Vyměnil jsem ji a škubala zas. Znova svíčky ven. Jedna černá tak jsem vyměnil cívku a taky nic. Objednal jsem se do Ignitechu jestli to náhodou není zapalování. Celou cestu do Přelouče (60km) jela úplně v pohodě. Zkontrolovali mi ji a nic nenašli.Dali mi tip na snímač u alternátoru, že prý se stane že se do něj chytí šponka z motoru a zkratuje ho (doma kontrola a byl čistý). Cestou od nich začala zlobit. Vrátil jsem se ,půjčili mi nové zapalování, jel jsem to projet a zlobilo to i s ním. Tak to to taky nejni.
Zítra až přijdu domů, tak ji znovu rozeberu a projdu všechny spoje elektriky. Chcípák, zapalovací skříňku, kontakt bočního stojánku. Přijde mi to spíš elektrická závada když jsou svíčky mokré. Pak ještě zbývá to TPS. Ikdyž i to Faxo kontroloval a tím to u něj nebylo. Potíže s ním měli asi jen 900ky dle zde řešené výměnné akce.Ale zkontroloval bych ho kdybych věděl jak. Po pročtení našich stránek mám různé hodnoty co má ukazovat otáčkoměr. Má ukazovat 5000 nebo 4000ot? V manuálu dokonce píšou 3000ot ale je tam : 1) 0rpm-3 seconds  2)3000ot-2,5 seconds 3) present engine revolutions-3seconds. Z toho jsem jalový! Poradíte mi někdo jak na to? A jestli máte ještě nějaký nápad co zkontrolovat nebo čím by to mohlo být poraďte. Já už fak nevím co s ní. Nejhorší je že chvíli zlobí a chvíli ne.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #24 kdy: 23-06-2015, 16:37:38 »

Gapa> pokud je cerna svicka a motorka kouri, je moc bohata smes. Bud vysoky hladiny nebo trochu proteka jehlovej ventil, ale urcite jsou v haji kominky od jehel. Projevuje se to (necekane) jen kdyz je vetsi teplo nebo ve vyssich nadmorskych vyskach - kdyz je ve smesi mene kysliku. Moje motorka to pred generalkou mela tak daleko, ze jak se oteplilo a zahral se motor, tak pod 4 tisice prakticky nejela. A navic zrala jako prase. Vice na mem profilu na motorkarich... http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=100177
Zaznamenáno
Gapa
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 3
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119



« Odpověď #25 kdy: 23-06-2015, 18:27:08 »

Slávku dík za radu. Ikdyž jsem v karburátorech byl zítra se podívám znovu jestli jsem něco nepřehlídl. Ale asi ne. Abych upřesnil to kouření - kouří vždy když začne škubat a pak dám plný plyn tak se zní zakouří. Spíš mi to pripadá že nepálí a nahromaděný benzín pak zakouří. jinak když jede normálně tak nekouří a spotřeba je stálá okolo 6 litrů po celé roky co ji mám.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #26 kdy: 23-06-2015, 19:48:25 »

Tady se podivej, v cem je problem. Voditko jehly - v EN se to jmenuje Emulsion Tube:
http://www.factorypro.com/products/Jets,%20Mikuni,%20buy.htm#Mikuni_emulsion_tubes_/_needle_jets
U mne byly vybrouseny do uplnyho ovalu. Tenhle problem se objevuje na vsech starsich Mikuni karburatorech. Nedavno jsem cetl cestopis o klukach na XTZ, kde kvuli tomu jeden z nich malem zustal v pousti. Tady je: http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/kyrgyzstan/centralni-asie-2014-30289.html?kid=31795
A takhle to vypada:
Zaznamenáno
perudepk
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Juraj Ondrovič
Bydliště: Pezinok Slovensko
Příspěvků: 49



« Odpověď #27 kdy: 26-06-2015, 11:20:00 »

Ahoj chlapi mne to moja 4TX robí tiež už som skúšal možné nemožné motor je po GO karburátory vyčistené ihli sú mierne otlačené ale nič hrozné si myslím komínky sa mi nezdajú oválne vzdušník nastavený na dve otáčky keď som ho dal na dva a pol otáčky motorka bola taká lenivá zo spodu.Ale motorka trhá len pri 3000 otáčkach jedno na akej rýchlosti aj keď na neutrály pridávam po 3000 otáčiek ta tak vynecháva motor jeden chalan mi povedal že či to nemôže robiť riadiaca jednotka zapaľovania nemali ste stým niekto skúsenosť?
     
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #28 kdy: 26-06-2015, 12:07:36 »

perudepk> ridici jednotka bych nerekl. Mozna tak nastaveni TPS senzoru. Je to v manualu kapitola 6-6:
otočíme klíček do polohy ON (motor nestartujem), rozpojíme s opět spojíme konektor TPS. Otáčkoměr přejde do diagnostiky TPS a snímač natáčíme při plném plynu tak, aby nám otáčkoměr ukazoval 5000ot/min. Dále ukazuje 0 a 10000 ot/min což signalizuje špatnou polohu TPS. Nastartováním se otáčkoměr automaticky přepne zpět na otáčkoměr


V tehlech otackach a pri malem otevreni klapky ma jeste podstatnej vliv nastaveni bohatosti sroubkem. Ja ho mam teda taky na 2 a 1/4 otacky a vynechavani nepozoruju. Ale mam trochu prekopanej karburator - nektery trysky jsem dal ze 4TX, takze mam mensi hlavni trysku (140) a vetsi vzduchovou trysku (65) nez to melo 3VD.
Zaznamenáno
perudepk
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Juraj Ondrovič
Bydliště: Pezinok Slovensko
Příspěvků: 49



« Odpověď #29 kdy: 26-06-2015, 12:25:36 »

Ja som to nastavoval podla manualu a tam bolo písane myslím ze by mal ukazovať 4000ot/min.ale asi 3VD to má inak.rozmýšlal som nat tým dinojet stage jedna má stým niekto skúsenosť?
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 5   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML