TDM FORUM TDM FORUM
23-11-2024, 19:08:03 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: [1]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...  (Přečteno 3188 krát)
lenoch
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: --- asi trakař
Jméno: Stanislav Rott
Bydliště: Plzeň
Příspěvků: 8


« kdy: 17-02-2013, 19:55:18 »

Ahojte. Rád bych si zakoupil tento motocykl TDM 850. Jen bych rád dopředu věděl, jaké jsou rozdíly mezi starším modelem 4TX s analogovým počítadlem ujetých kilometrů a mezi novějším modelem - s digitálem. A kdy se to vlastně lámalo? V roce 1999?
Zrcátka jsou jiná. Zmíněné budíky jsou jiné - tím odpadá nevzhledný bowden náhonu tachometru... Zaslechl jsem, že ten novější model má snad i elektrické palivové čerpadlo - to ten starší model 4TX nemá? A je hodně složizé předělat staré mechanické budíky s bowdenem na nové - s digitálem? Odkud se bere informace o rychlosti? Stále z levé šavle? Je tam nějaké čidlo? Šavle je stejná, když už to nemá bowden? Jsou ještě nějaké rozdíly?
Děkuji moc za případnou pomoc.
Standa
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #1 kdy: 17-02-2013, 21:18:37 »

jj novější 850 má elektrické čarpadlo - ale jen podávací. Vpodstatě je to výhodnější po delším stání nebo když pozdě přepneš na rezervu.
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #2 kdy: 17-02-2013, 21:25:47 »

Ahojte. Rád bych si zakoupil tento motocykl TDM 850. Jen bych rád dopředu věděl, jaké jsou rozdíly mezi starším modelem 4TX s analogovým počítadlem ujetých kilometrů a mezi novějším modelem - s digitálem. A kdy se to vlastně lámalo? V roce 1999?
Zrcátka jsou jiná. Zmíněné budíky jsou jiné - tím odpadá nevzhledný bowden náhonu tachometru... Zaslechl jsem, že ten novější model má snad i elektrické palivové čerpadlo - to ten starší model 4TX nemá? A je hodně složizé předělat staré mechanické budíky s bowdenem na nové - s digitálem? Odkud se bere informace o rychlosti? Stále z levé šavle? Je tam nějaké čidlo? Šavle je stejná, když už to nemá bowden? Jsou ještě nějaké rozdíly?
Děkuji moc za případnou pomoc.
Standa
V zasade jde o rozdily ktere jsou podle meho soudu nepodstatne a na funkci nemaji vliv. V zasade jde jen o budiky a el.cerpadylko na benzin starsi model ma podtlakove,membranove. Elektronickej tachometr a palivomer misto teplomeru. Tezko rict jaka je slozitost predelani,ale pokud vim,tak to nikdo nedelal,v podstate nebyl duvod.Jen kvuli bowdenu se to asi nevyplati. Jinak zmena neskyta zadny vyhody.
Zaznamenáno
Boban
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM900
Příspěvků: 30



« Odpověď #3 kdy: 18-02-2013, 13:08:09 »

Novější 4TX nemají přepínaní na rezervu a mají palivoměr a starší mají teploměr
Zaznamenáno
langenau
Děd vševěd
*****

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Jméno: Michal
Bydliště: Lánov u Vrchlabí 189
SPONZOR:
Příspěvků: 204


« Odpověď #4 kdy: 18-02-2013, 21:52:41 »

Starší má sytič u budíků a novější myslím na řidítkách(u spojky)
Zaznamenáno
kus
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 25
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Martin Suk
Bydliště: Červený Kostelec,Olešnice 366
SPONZOR:
Příspěvků: 536




« Odpověď #5 kdy: 18-02-2013, 22:07:25 »

Myslím že žádnej ten rozdíl není rozhodující při výběru,jsou to maličkosti co nemají vliv na jízdní vlastnosti.Takže je to o tom jaká se ti líbí a né co to je za rok výroby,ale záleží na celkovém stavu motorky.
Zaznamenáno
machyn
Větší znalec
***

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Pavel Macháček
Bydliště: Přílepy 146
SPONZOR:
Příspěvků: 110


« Odpověď #6 kdy: 18-02-2013, 22:25:15 »

Nejlepší bude když si je prohlídneš v nějakým motobazaru na vlastní oči a uvidíš sám co se ti bude hodit nebo líbit.Jesti s analogovým nebo digitálním počítačem tak to si musíš rozhodnout sám.Kluci ti už tady něco o tom  napsali tak záleží jen a jen na tvé volbě smile_
Zaznamenáno
Tomáš
Děd vševěd
*****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237



« Odpověď #7 kdy: 18-02-2013, 22:32:11 »

Já jsem vybíral právě podle té přístrojovky s palivoměrem. Líbí se mi víc, než ta s teploměrem, přijde mi taková modernější Smiley. Jinak je to jak už tu bylo napsáno, zásadní rozdíly tam nejsou. Ale chce to vybírat hlavně podle stavu, radši pěknou starší, než novější "zmrzačenou" Smiley
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #8 kdy: 18-02-2013, 22:37:36 »

Ja vidim vyhodu novejší 4TX v tom palivoměru je to s nim dost pohodlnejsi,za to teploměr jaksi na TDM nevyuzijes...
Zaznamenáno
Bizi
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 17
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zbyněk Smolík
Bydliště: Ostrava-Poruba
SPONZOR:
Příspěvků: 596



« Odpověď #9 kdy: 19-02-2013, 12:10:41 »

Starší má sytič u budíků a novější myslím na řidítkách(u spojky)
Pravda.U spojky.
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #10 kdy: 19-02-2013, 18:58:54 »

Od rv 98 máš ještě jiné karburátory,konektor s přípravou na alarm a jiný převodový poměr.
O budíkách jste to už probrali,jen připomenu že ty digi maj více praktický palivomer a v menu tacho-hodiny-dvě denní počítadla kilometrů. (supr věc třeba na měření dojezdu nádrže/spotřeby a celkové vzdálenostli třeba dovolené.)

Záměna budíků starší a novější je nesmysl,musel bys hodně předělávat elektriku a je i jiný ten černý plast okolo budíků (nesehnatelný)
 Smiley
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Stran: [1]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML