Gapa
Kořen
Větší znalec
DÍK 3
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119
|
|
« kdy: 04-02-2013, 14:22:47 » |
|
Potřeboval bych poradit. Nevíte někdo co je to za šroubek dole v té trubičce vedle hadičky? V manuálu píšou Pilot screw (turns out): 2.0 - což jsem si volně přeložil jako - pilotní(hlavní) šroubek který má být povolen o 2 otáčky. Já ho totiž zkoušel utáhnout a po 4té otáčce jsem ještě nebyl na konci. Tak mi to vrtá hlavou.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
|
|
« Odpověď #1 kdy: 04-02-2013, 15:31:40 » |
|
O ktery sroubek se jedna? Muzes k nemu udelat v malovani nejakou znacku? Hacicek tam je.....
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
DÍK 40
Offline
Pohlaví:
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009
|
|
« Odpověď #2 kdy: 04-02-2013, 16:55:04 » |
|
Příteli Gapo. Mám tušení, že tem šroubek máš lehce dotáhnout na doraz a o dvě otočky povolit.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Gapa
Kořen
Větší znalec
DÍK 3
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119
|
|
« Odpověď #3 kdy: 05-02-2013, 14:21:38 » |
|
Je to tenhle. Taky jsem si myslel že má být povolený o dvě otáčky a zarazilo mě že ho utáhnu o čtyry otáčky a nejsem na konci. No a nejlepší je že jsem to dělal v práci a když jsem zkoušel ten na druhym karburátoru tak nám houkli výjezd a než jsem se vrátil tak jsem zapoměl o kolik ho vrátit. Tak teď jsem zvědavý co to bude dělat až to sestavím. Tak zjišťuji jestli někdo neví k čemu tam je a jak má být nastavený.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
|
|
« Odpověď #4 kdy: 05-02-2013, 14:33:40 » |
|
Sroub bohatosti smesi. Jak pise Mira. Zasroubovat na doraz a povolit o dve cele otacky.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Gapa
Kořen
Větší znalec
DÍK 3
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119
|
|
« Odpověď #5 kdy: 05-02-2013, 15:15:00 » |
|
Sroub bohatosti smesi. Jak pise Mira. Zasroubovat na doraz a povolit o dve cele otacky.
No taky si to myslím. Jen je mi divné že je mám tak povolený. Spotřebu jsem měl tak 6 až 6,5l tak možná když je dotáhnu tak klesne.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
|
|
« Odpověď #6 kdy: 05-02-2013, 18:20:04 » |
|
nechi moc rýpat, ale co si pamatuju tak jezdíš spíš piánko a kochačky. Pak je spotřeba 6,5 žádná sláva... - za tolik jezdim když se jdu honit se sportama na Dubou
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
kus
Global Moderator
Děd vševěd
DÍK 25
Offline
Pohlaví:
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Martin Suk
Bydliště: Červený Kostelec,Olešnice 366
SPONZOR:
Příspěvků: 536
|
|
« Odpověď #7 kdy: 05-02-2013, 18:31:26 » |
|
Tak to mám asi taky rozštelovaný když mě to žere podobně
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
|
|
« Odpověď #8 kdy: 05-02-2013, 18:37:23 » |
|
Tak to taky posteluj......
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
|
|
« Odpověď #9 kdy: 05-02-2013, 20:15:47 » |
|
No taky si to myslím. Jen je mi divné že je mám tak povolený. Spotřebu jsem měl tak 6 až 6,5l tak možná když je dotáhnu tak klesne.
Ale to je šroub bohatosti volnoběhu.To se spotřebou nemá vliv. Základní nastavení jsou ty 2otáčky. Při montáží laďáků kdy ti to při brždění motorem střílí se to má o určitýpočet otáček vyšroubovat.Já jsem na taky na 4
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
Gapa
Kořen
Větší znalec
DÍK 3
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119
|
|
« Odpověď #10 kdy: 08-02-2013, 10:16:13 » |
|
Kluci děkuji za rady. Zatím jsem všechno nechal tak jak je. Musím někde zjistit proč ten šroub někdo tak povolil. Taky jsem zjistil že mám mírnou ovalitu komínků a jehly jsou na špičkách taky zploštělý. Tak přemýšlím jestli to koupit nové a pak nechat někde seřídit. Co ale vlastně budou na karburátoru všechno seřizovat když to někam dám? Máte s tím někdo zkušenost? Včera jsem vyzkoušel synchronizaci pomocí toho udělátka - olej v hadičce. Na volnoběh byla hladina stejná a když začnu přidávat plyn tak do první asi třetiny plynu jde nahoru pravá strana a pak se to obrátí. A na volnoběh se zase srovnají. Jak říkám nevím jestli je to dobře nebo špatně a jestli to řešit nebo nechat. Tak jestli se vám chce tak napište váš názor nebo radu. Dík.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
|
|
« Odpověď #11 kdy: 08-02-2013, 10:39:50 » |
|
Udelel jsem jen synchronizaci a ta se dela opravdu jen na volnobech.Takze to mereni v otackach je celkem zbytecny,jen muzes zjistit,ze se ti to lisi jen nepatrne. Dalsi serizeni bych resil az po zjisteni spotreby. Muzu jen dodat,ze me tim pretesnenim klesla na cca 5litru.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
DÍK 30
Offline
Pohlaví:
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684
|
|
« Odpověď #12 kdy: 08-02-2013, 10:48:30 » |
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Gapa
Kořen
Větší znalec
DÍK 3
Offline
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Luboš Martínek
Bydliště: Poříčany
SPONZOR:
Příspěvků: 119
|
|
« Odpověď #13 kdy: 10-02-2013, 17:25:55 » |
|
Taky jsem na to koukal. Při cenách za jehlu a komínek na Parts depot si myslím že by to byla dobrá volba. Teď po rozborce počkám co spotřeba udělá když píše Aca že mu trochu klesla a budu zjišťovat možnosti co s tím. No a pak uvidím.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Luko
Kořen
Děd vševěd
DÍK 22
Offline
Pohlaví:
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388
|
|
« Odpověď #14 kdy: 10-02-2013, 17:32:12 » |
|
Jenže v té sadě Dynojetu komínek není
|
|
|
Zaznamenáno
|
Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
|
|
|
|