TDM FORUM TDM FORUM
21-11-2024, 23:44:54 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 ... 7 8 [9] 10   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Padáky na TDM 900  (Přečteno 34211 krát)
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #120 kdy: 18-12-2013, 22:32:24 »

Díkec za info. Začal jsem pravou str. ,protože je širší od osy motky. Trubky jsou přesazený oproti krytúm motoru, pokud promítnu odklon od kol směrem k řídítkům, tak je motor v poho , měl by to padák zachytit. Jelikož je pod plastem, určitě to půjde do řídítek v každým případě, to podle foto i ty z RD moto i když jsou výš. Snažím se spodkem moc nevyčnívat, to by byl průser při náklonu tak i při pádu i když za jízdy spadnout je průser pro motku i pro nás v každém případě, to padáky moc nepomůžou, motor ochráníme, ale zrušíme zas jiný věci. Pak leda obehnat celou motku rámem, ale na to se 900 moc nehodí (to je můj názor  Smiley ) ta je víc na silnici. Snažil jse motku kopírovat, aby to moc nestrašilo, bylo by lepší jít výš, ale nechtěl jsem kvůli demontáži plastů. Až to víc poheftuji tak to zkusím položit, to bude nejlepší zkouška. Snad to nebudu muset rozebírat  Smiley . Ještě jednou dík.
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #121 kdy: 19-12-2013, 17:21:39 »

 Super je už to, že ses do výroby rámů pustil. Pokaždé padne motka na řidítka, bo jsou nejširší - musel bys mít extra úzký což je blbost, takže to neřeš, ale ochranu motoru a plastů. Podle písmen máš vše vymyšlené, takže určitě fungovat bude a lepší než nic  evil! Druhá strana je větší piplačka - první si uděláš jak chceš, ale druhá musí být co nejpodobnější a s tím si chce vyhrát.
 Vybočení dole u motoru samosebou nesmí být extrémní, ale koukni na můj poslední počin a abych na oblouk lehnul při jízdě, to už nemaj šanci udržet gumy. Rám při pádu pracuje - měl by se hnout a pohltit tak energii, takže i s tím musíš počítat. Jen píšu co vím, nechci zbytečně mudrovat..jak již jsem psal - konečně někdo něco dělá a jen nekecá  supr!
 Ať se daří v pokračování a jen tak mimochodem.. hehe garantuju Ti, že rok či dva (pokud ještě tuhle mašinu budeš mít..) se pustíš do jiného rámu  hehe, pár lidí by mohlo vyprávět  naugh.
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #122 kdy: 19-12-2013, 17:58:55 »

Ty padáky spoj za svody mezi sebou a zapomeň na to uchycení do bloku motoru pod pumpou. V případě pádu ti to ten deržák vylomí a máš po motoru. Jinak chválím přístup a chuť k vlastní konstrukci.  Wink
Zaznamenáno
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #123 kdy: 19-12-2013, 19:32:11 »

To jsem si taky říkal, ale pak jsem mezi spodní oka dal rozpěrku z trubičky ve které mám navařený matky pro přišroubování z boku. Doufám, že případný náraz se rozloží mezi obě oka a obě str. padáků. NEBO NE ?
Zaznamenáno
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #124 kdy: 19-12-2013, 20:00:13 »

Čus. Libore, dnes jsem motku položil abych zkusil padáky,místa všude dost, sedlo si to na hor. č. -motka se houpala, trefil jsem těžiště a sedalo si to na řiditka, jináč OK- vše ochráněno. Stejně mě to nedalo, rozdělal jsem to, natáhl víc do strany, horní oblouk prodloužil postavil a vychýlil od motky  tak aby šli oddělat plasty a výsledek uvidíš na fotkách. Teď váhám s těmi oky aby se neutrhly... ? Jo a zkusil jsem podle tebe otočit hor. oblouk-nebylo to špatný, ale nebezpečně moc blízko u noh. CHLAPI, NA ČÍM MÁTE UCHYCENÝ ORIGO PADÁK LEVÁ STR. ( NA POLICAJTOVI NEBO AŽ NA RÁMU NA TOM DLOUHÝM ŠROUBU KE KTERÝMU JE UCH. PR. STR. ?
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #125 kdy: 19-12-2013, 20:23:03 »

Jestli myslíme to samé tak ten jak píšeš dlouhý šroub jsem měl při montáži vyndaný a dokonce jsem musel dát delší. Byl součástí koupeného vrchního padáku od RD-mota (protože dvě pásoviny na sobě origo šroub už délkově nedal  Wink )
Zaznamenáno

Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #126 kdy: 19-12-2013, 20:24:09 »

Já to mám uchycené na tom zadním  dlouhém šroubu

Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #127 kdy: 19-12-2013, 20:53:30 »

Tak jsem utíkal do garage  Wink levá strana vepředu spojené před motorem. Spodek na šroubu bočáku. Vršek na tom dlouhém šroubu a další na rámu. Mám GIVI a vrch od RD
Jooo a pod chladičem stejně jako Roman  smile_ ODKAZ
Zaznamenáno

zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #128 kdy: 19-12-2013, 21:10:57 »

Kluci díky, myslel jsem jinej  šroub schovanej pod řetěz. kol.- ještě že to není on  Smiley . Naštěstí to bude asi ten na bočáku  supr. A co ty spodní oka ? Jo mám problém nejdoumi stáhnout fotky. Nemúžu je upravit-změnit velikost, píše to něco o sdílení.
Zaznamenáno
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #129 kdy: 19-12-2013, 21:22:12 »

f


* PC190381.JPG (263.44 KB, 1000x750 - prohlédnuto 205 krát.)

* PC190382.JPG (414.81 KB, 1000x1333 - prohlédnuto 203 krát.)
Zaznamenáno
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #130 kdy: 19-12-2013, 22:54:28 »

f


* PC190378.JPG (299.97 KB, 1000x750 - prohlédnuto 247 krát.)

* PC190375.JPG (270.75 KB, 1000x750 - prohlédnuto 262 krát.)
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #131 kdy: 20-12-2013, 18:50:55 »

 Draku o horním oblouku jsem nepsal.. hehe, nýbrž o spodním a měl jsem pravdu - podle fotky položený motorky nemáš moc chráněnou páku brzdy. Mysli na to, že jsi ji jen položil, až spadne, tak se to ohne a pak by mohla prasknout  ojee. Jinak dobrý  smile_!
 Ohledně spojovačky - koukal jsem na ní už poprvé a docela se mi ten nápad líbí, využil jsi prázdné otvory. Pokud tam nebudeš mít žádnou vůli, tak by to prasknout nemělo. Ještě bys to mohl prokonzultovat s Tomášem Drašnarem (RD-moto, on rámy dělá).
 Neboj se vyhnutí dole, ale zas abys nebyl moc a nehoupala se..musíš laborovat, ale děláš to dobře a máš u mě veliké významné +  naugh supr hehe!
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #132 kdy: 20-12-2013, 22:35:58 »

Na tu páčku brzdy jsem se díval, když jsem motku pokládal, mírně se prohla- něco s tím budu muset udělat, nejlepší by bylo ještě zabezpečit výfuky (to je teď místo úrazu), to by vyřešilo vše . Co se týče spodních ok ,myslím si ,že to bude OK ,ale nebudu to riskovat a zkusím to na  spojovačku ,jak je to u GIVI. Co ty na to?
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #133 kdy: 21-12-2013, 17:13:50 »

 U spojovačky se mi líbí, že jsi využil prázdné otvory, ale je pravdou, že při větší ráně bych měl strach. Taky jsem padáky spojil, aby byly pevnější a při pádu na jednu stranu pomohly i ty na druhé a hnutí co nejvíce eliminovaly. Tohle je sic pěkné, ale kdyby se rám v místě posunul, mohlo by hliníkové oko (možná i obě) prasknout. Pro větší klid v duši to předělej, ale vymysli jak využít ty prázdné díry  hehe.

 Pakliže ti už teď leží motka na páčce, musíš rám uzpůsobit tak, aby tam byla minimálně 2 cm mezera! Výfuky mám pojištěny obloukama uchycenýma na zadních stupačkách. Když se pohrabeš na stránkách, jistě to najdeš  naugh.

 Malá nápověda..http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?action=media;sa=album;in=85
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #134 kdy: 21-12-2013, 21:28:29 »

Pěkné milenky supr. Koukám, že jsou ochranný rámi  tvoje záliba Smiley . Ten 2 opěrnej bod na kyvce není špatnej (jsi šikula). Já mám origo výfuky, tak nevím jak by to vypadalo. Já mám obě str. padáků snad hotovy, malinko jsem to překopal, vyměnil trubičky za větší ,kvůli páčkám (při položení na nich bude motka ležet), jináč ohnul, dole odehnul od motky, ale moc ne páč mě to moc nepustí-  při náklonu tak, že když se výfuk začíná dotýkat země, je tam 1 cm fuky. Při položení na zem mají páčky min. vůli. m Myslím, že to trubičky vydrží bez nějaké větší deformace používám průměr 21 z topení  Wink . Dál už nechci jít -jednou jsem viděl foto v nějakém článku kde při jízdě škrtal výfukem o asfalt.
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 7 8 [9] 10   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML