TDM FORUM TDM FORUM
24-11-2024, 13:51:01 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 [2] 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Karburátor 4TX rv2000  (Přečteno 6956 krát)
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #15 kdy: 29-01-2013, 17:52:18 »

Takže opět malinko pokročeno.
Zjištěn typ- BDSR 38 typ 4tx4.
Poslední model karbců na TDM 850.

Pak zjištěna další nemilá skutečnost.
A to že u karbců od rv 99 (palivoměr) nejdou vyměnit komínky jehly.
Jsou natvrdo nalisované v karbci,tudíž neměnné.
Takže tady jsme šli vývojem krok zpět (pokud nejsou z takového materiálu že se neopotřebí,ale o tom dost pochybuju)

A dobrá zpráva je že aspoň inženýři vymysleli uložení jehly tak,že podložky jehly nepotřebuju.
Jehla je krasopisně rovně. Téma najdu.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #16 kdy: 29-01-2013, 18:01:15 »

Ještě mne napadají kotouče já mněl třeba i nepravidelně sjeté desky(prisuzoval jsem to zadreným pístkom) Az se dostanu do garaze(az mi rozmrznů kolena  LOL ) tak skusim zmerit kotuč(dle manualu), jestli se "nevlní" za jízdy a nebo není křivý,popřípadně nevím jestli se dá zjistit zda nejsu v háji ty nýtky co dorží kotouč,vím že trochu vůle by mněli mít(proto je to plavoucí kotouč) ale nevím kolik....že by to jakoby "pribrzdovalo" a proto se nám zdál úbytek výkonu...možná jsem ted napsal uplnů blbost tak mně neukamenujte  blll

edit:minimální tloušťka kotouče 3,5mm ,vule kotouče 0,2mm což asi nezměrím..
Zaznamenáno
jenik
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: XTZ750
Jméno: Jenik
Příspěvků: 29


« Odpověď #17 kdy: 30-01-2013, 11:10:09 »

Takže opět malinko pokročeno.
Zjištěn typ- BDSR 38 typ 4tx4.
Poslední model karbců na TDM 850.

Pak zjištěna další nemilá skutečnost.
A to že u karbců od rv 99 (palivoměr) nejdou vyměnit komínky jehly.
Jsou natvrdo nalisované v karbci,tudíž neměnné.
Takže tady jsme šli vývojem krok zpět (pokud nejsou z takového materiálu že se neopotřebí,ale o tom dost pochybuju)

A dobrá zpráva je že aspoň inženýři vymysleli uložení jehly tak,že podložky jehly nepotřebuju.
Jehla je krasopisně rovně. Téma najdu.

nekde jsem kdysi mel presne rozmery jehel, takze mikrometrem by jsis ji mohl zmerit a zjistit zda je v poradku
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #18 kdy: 30-01-2013, 17:13:13 »

Karbec osazen Dynojetem-trysky,jehly.
Tak jehly snad OK
 Smiley
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
zdenál
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 12
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
Bydliště: Pod Kostelem 304, Bořitov
SPONZOR:
Příspěvků: 714



« Odpověď #19 kdy: 02-06-2013, 13:12:44 »

Ahojte přátelé  smile_. Potřebuji poradit  ojee. Po krátké rozborce karbců jsem zjistil, že mám u pravého šoupěte ulemenou jistou část ve které drží jakýsi předmět (vyobrazen s O kroužkem) a ten pod pružinou drží jehlu Cry. Díky té ulomené části ten předmět nedrží tam kde by měl a tudíž nedrží ani jehlu na svém místě. Zajímá mě tedy, jestli mám toto přecházet(motorka doteď funguje), nebo mám u PartsDepot objednat nová šoupata(cena po slevě je 3175kč za obě cvok), nebo jestli někdo nemáte na prodej karbce z r.v.2000. Děkuji všem za oduševnělé rady a případné nabídky k prodeji. smile_


* Snímek 002.jpg (218.95 KB, 1024x768 - prohlédnuto 147 krát.)

* Snímek 004.jpg (181.78 KB, 1024x768 - prohlédnuto 163 krát.)
Zaznamenáno
Diver
Kořen
Velký znalec
*****

DÍK 10
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Petr Janík
Bydliště: Morkovice 373
SPONZOR:
Příspěvků: 160



« Odpověď #20 kdy: 02-06-2013, 19:09:25 »

Zdenále, já měnil minulý rok šoupátka i s membránami a origoš by stál majlant a na netu jsem našel o polovičku levnější a jen to nemělo nápis yamaha. doporučuji jen si dát práci pohledat.
Zaznamenáno
kodl1
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Karel Otýpka
Bydliště: Brno
Příspěvků: 107



« Odpověď #21 kdy: 02-06-2013, 19:54:58 »

Myslím že http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?action=profile;u=243 má na prodej.
Zaznamenáno
zdenál
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 12
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
Bydliště: Pod Kostelem 304, Bořitov
SPONZOR:
Příspěvků: 714



« Odpověď #22 kdy: 05-06-2013, 20:16:18 »

Je možné dát do TDM rv. 2000 karbce z rv. 1996 nebo 97? Díky za reakce. smile_
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #23 kdy: 05-06-2013, 20:19:42 »

Je možné dát do TDM rv. 2000 karbce z rv. 1996 nebo 97? Díky za reakce. smile_
Ne,od 99 (palivoměr) maj jiné karbce  Wink
Jinak si jde třeba v PD porovnat čísla dílů jestli jsou shodná.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #24 kdy: 05-06-2013, 20:22:29 »

Jinak jsem svůj problém asi vyřešil.
Obohatil jsem směs na jehlách i volnoběžnou a dal origo filtr.
 :)Cukání a houpání přestalo.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
zdenál
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 12
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
Bydliště: Pod Kostelem 304, Bořitov
SPONZOR:
Příspěvků: 714



« Odpověď #25 kdy: 05-06-2013, 20:27:41 »

Ne,od 99 (palivoměr) maj jiné karbce  Wink
Jinak si jde třeba v PD porovnat čísla dílů jestli jsou shodná.
Díky supr. Asi to dopadne tak, že objednám u PD nová šoupata a buder pokoj. Lítám po netu deno denně dlouho do noci a žádné byť i neoriginální nebo starší jsem nenašel. Nabídky karbců pouze rv. 96,97 a starší.  Cry
Zaznamenáno
kus
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 25
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Martin Suk
Bydliště: Červený Kostelec,Olešnice 366
SPONZOR:
Příspěvků: 536




« Odpověď #26 kdy: 05-06-2013, 20:34:16 »

Ahoj.
Myslíte že by to s těma staršíma karbcema nejelo? Já myslím že ten palivoměr je snímanej z nádrže a né z karbců.Možná se mýlím,ale pokud by se vyměnily celý karbce tak by neměl být žádný problém.
Zaznamenáno
zdenál
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 12
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
Bydliště: Pod Kostelem 304, Bořitov
SPONZOR:
Příspěvků: 714



« Odpověď #27 kdy: 05-06-2013, 20:43:08 »

Mě jde jen o to, jestli ten starší typ bude pasovat do novějšího motoru. Jestli starší typ má všechny vstupy a výstupy stejné. Rozdíl má pokud zatím vím v uchycení jehel v šoupatech. Palivoměr je v nádrži.
Zaznamenáno
kus
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 25
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Martin Suk
Bydliště: Červený Kostelec,Olešnice 366
SPONZOR:
Příspěvků: 536




« Odpověď #28 kdy: 05-06-2013, 20:47:31 »

no myslím že v tom velkej(nepřekonatelnej)rozdíl nebude,možná nějaká hadička a pod,ale s tím by neměl být problém

Zaznamenáno
zdenál
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 12
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
Bydliště: Pod Kostelem 304, Bořitov
SPONZOR:
Příspěvků: 714



« Odpověď #29 kdy: 05-06-2013, 20:53:55 »

Zkusím se domluvit s někým kdo má onen ročník 96-99 a s ním u rozdělané motky to skonzultovat... uaau
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML