ZMĚNA PŘEVODU POMOCÍ ŘETĚZOVÝCH KOLEČEK

Obrázek uživatele Begy

na adrese http://www.retezy.info/
jsem se dozvěděl že je možné osadit motorku jinými řetězovými kolečky, tedy kolečky s jiným počtem zubů.
Dá se tím docílit buď větší síly nebo rychlejšího převodu.
Sice tím ztratíte něco na výkonu (TDM ho má stále dost), ale pokud je někdo spíš cestovatel ocení při cestovní rychlosti nižších otáček motoru a tím i úsporu paliva.

Konkrétně na mou 3VD:
http://www.retezy.info/produkty/search.xhtml?ps=1&chain_type=%25C5%2598e...

pokud bych nahradil standartní 14ti za 17ti zubé, pojede motorka místo 200km/h 240km/h.

14zub - 4000(100km/h) - 5000(120km/h) - 6000(150km/h) - 8000(200km/h)
17zub - 4000(102km/h) - 5000(140km/h) - 6000(180km/h) - 8000(240km/h)

nebo jinak řečeno. Na dálnici nebudete muset točit při 130 5200 ale 4300

Pokud bych sáhnul ještě do zadní rozety budou se dít velké divy

Navíc výhoda je, že tachometr snímá od předního kola, takže nebude ani proměřovat.