VÝMĚNA OLEJE

Obrázek uživatele Begy

Dnes jsem chtěl vyměnit olej a byl jsem lehce v šoku. Do lavorku mě vyteklo jenom cca 1,5l oleje. Nato že ho tam má být skoro 4 litry žádná sláva.
Trochu jsem popídil net a našel pár rad i na tuhle triviální akci.

Takže zleva pod motorem je výpustný šroub, tudy ale vyteče vpodstatě jen vyrovnávací nádržka, tedy oněch +-1,5l


potom povol šroub co drží filtr a vyteče zbytek oleje



celkem hezký videonávod je i zde:

Obrázek uživatele Driver toys

Není tam podstatná věc - když

Není tam podstatná věc - když leješ olej do 850, tak po nalití asi 2,5 litrů musíš odvzdušnit šroubkem na levé hlavě válců... Ten vyšroubuješ, natočíš motku a až to bude stříkat ven, tak to zašroubuješ a chcípneš motor. Pak doleješ zbytek.. Jednou rukou to ale asi neuděláš...

-

vůdce MOTO DEBILS

Obrázek uživatele Begy

jo tohle jsem taky kdesi

jo tohle jsem taky kdesi četl, ale zatím jsem studoval jen manuál k mý 3VD a o ničem takovým se nezmiňuje.

Obrázek uživatele Driver toys

Nojoooo, tak to pak jo. Děláš

Nojoooo, tak to pak jo. Děláš tu návod na výměnu oleje u 850, video je na 900 a my máme i 4TX...to je pak zmatek

-

vůdce MOTO DEBILS

Obrázek uživatele Begy

zítra až si budu hrát s tou

zítra až si budu hrát s tou mojí to doplním

Obrázek uživatele Driver toys

Už ani nejni co... Po dolití

Už ani nejni co... Po dolití to jen zasejc nastartneš a trochu necháš pobublat... Na začátku celého procesu by měl být motor taky trochu teplý, aby toho vyteklo co nejvíce. Myslím že jsme už na nic nezapomněli Možná jen vizuální kontrola, jestli když dolíváš, někde nechybí šroub a neteče wolej na zem...

-

vůdce MOTO DEBILS

Obrázek uživatele Begy

někde bude asi zrada protože

někde bude asi zrada protože jsem dnes odpojil hadičku mezi nádržkou a motorem a vytekly další skoro dva litry.
Po dolití se tam věšlo 4,5 litru.

takže příště odpojuju i tu hadičku.

Obrázek uživatele Driver toys

4TX žádnou hadičku nemá, asi

4TX žádnou hadičku nemá, asi se soudruzi poučili a na dalších modelech se toho vyvarovali. Fajn že to tu píšeš, mě by ani nenapadlo, že se modely v tomto liší a takhle budou kolegové na 3VDéčkách chytřejší!

-

vůdce MOTO DEBILS

Obrázek uživatele Begy

ta hadička je vidět na

ta hadička je vidět na prostředním obrázku (ta nad brzdou)

Obrázek uživatele STANI

Driver toys píše:Už ani nejni

Driver toys píše:
Už ani nejni co... Po dolití to jen zasejc nastartneš a trochu necháš pobublat... Na začátku celého procesu by měl být motor taky trochu teplý, aby toho vyteklo co nejvíce. Myslím že jsme už na nic nezapomněli Možná jen vizuální kontrola, jestli když dolíváš, někde nechybí šroub a neteče wolej na zem...

Ahoj mam jen otázečku. Mam 4TX 850 a na videu je 900 a tam jeje 4litry dolejvacím šroubem je to tak i u tý mojí?Před tdmkou sem měl pegaso a tam se lilo část do nádobky a zbytek rovnou do motoru a ovzdušňovala se tak se raději ptam.

Obrázek uživatele Driver toys

U 900 i 4tx se to leje do

U 900 i 4tx se to leje do hrdla. Nikde nic jiného nedělej, vše podle návodu a je to v pohodě. Kdyby vyteklo málo, oddělej sponu na hadici co vede k tělesu filtru, pak někomu vytekl zbytek. Jinak fakt na tom nic není, video je pěkně natočené a zbytek je tu popsán..

-

vůdce MOTO DEBILS

Obrázek uživatele STANI

Driver toys píše:U 900 i 4tx

Driver toys píše:
U 900 i 4tx se to leje do hrdla. Nikde nic jiného nedělej, vše podle návodu a je to v pohodě. Kdyby vyteklo málo, oddělej sponu na hadici co vede k tělesu filtru, pak někomu vytekl zbytek. Jinak fakt na tom nic není, video je pěkně natočené a zbytek je tu popsán..

Tak jo díky moc.