Už delší dobu si pohrávám s myšlenkou zrušit slučovač vůfuků alias kamna.
Asi bych to uříznul těsně za sloučením před kamnama a rozvedl rovnou k tlumičům. Co jsem tak koukal má to takhle dělaný nová TDM900.
Vedou mě k tomu dvě okolnosti.
Zaprvé mám zřejmě někde v kamnech volnou příčku protože to tam rezonuje jako prase.
Zadruhé jsem uvažoval o pořízení laďáků. Na ty nejsou peníze tohle by byl takový předkrok nebo příprava.
koukal jsi do toho kotle? co v něm vůbec je?
sakra... byl jsem v AZvýfuky, Spei a u poncy ve zdibech. nikde nemaj čas mě ten kotel vyhodit a navařit 20cm trubky
Ja mam na motce taky ladaky, kotel je pryc a je me slyset hodne daleko. Kdyz na motce jedu a zatroubim, tak klakson neslysim.. neni to tim ze by byl rozbitej...
tak jsem ty kamna kuchnul. Je to jen prázdná díra
zprava je přívod ze svodů, za první přepážkou jsou z boku vývody k tlumičům.
Místo kamen jsem dal kus trubky, zvuk se prakticky nezměnil.
Ty jo, tak kamna ze vnitř sem eště neviděl...ale asi bych do nich nekuchal... Prý když se jede do Rakous, tak co není origo za to zabavujou mašinu a musíš ji nechat na místě, dokud to neopravíš, nebo tě pošlou zpátky.. Tak je mám na půdě schovaný.. Souhlasím s názorem, že jsou na mašině na h..., jen to tlumí výkon a ničí koníky co TDM má...je to škoda. Po sundání kamen sem si udělal vlastní svod z výfukových trubek na Favorita (pasuje i nasazením) a dal jeden laďák. Spotřeba se nezvedla, ale jde to líp od spodních otáček o zvuku ani nemluvím..ten je samo podle druhu laďáku.
pokud nevíš že tam mají být tak je hledat nebudeš.
Jinak pro tyhle příležitosti to mám právě udělaný přendavací.
Stačí abych vyndal šrouby co drží výfuky a můžu přehodit celý komplet origo - laďáky
Jasně, nic nerušit, jen pečlivě uschovat.... Nikdy nevíš.. A navíc, když bys ji prodával, je lepčí když originál díly sou k tomu, někdo si na tom zakládá...
mám pouze jeden laďák, mám udelanej svod přímo trubky bez čehokoliv rovnou ,souhlasím s tvým návrhem