příspěvků:6 [Poslední]
Obrázek uživatele Begy
User offline. Last seen 8 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/01/2009
Příspěvků: 619

zatím nad tím moc neuvažuju, ale rád bych znal váš názor.

Obrázek uživatele Jacks
User offline. Last seen 14 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 07/07/2009
Příspěvků: 6

O tomhle byla diskuze na motorkářích, proč měnit fungující bezproblémové čerpadlo za to elektrické?

Obrázek uživatele joe30j1
User offline. Last seen 14 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 11/07/2009
Příspěvků: 133

kôli lepšiemu štartu, lepšej odozve na otočenie plynom, ked prepneš rezervu nemusíš čakat kým dotečie,

Obrázek uživatele Begy
User offline. Last seen 8 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/01/2009
Příspěvků: 619

souhlasím zhruba se vším krom odezvy na plyn. Ta nemá s čerpadlem nic společnýho.
Čerpadlo jen doplňuje hladinu v karburátoru, tady přínos opravdu nevidím.

osobně jsem ho měnil na bývalém XJ600, právě z důvodů že po delší době špatně chytala ale hlavně byl porod když došel benzín. Podtlakový čerpadlo funguje jen pokud běží motor, takže když ti došel benzín jsi musel točit startérem jako magor dokud jsi málem nevyflusal baterku.

z čeho jsi ho použil?

Obrázek uživatele joe30j1
User offline. Last seen 14 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 11/07/2009
Příspěvků: 133

nuž mne ide ochotnejšie za plynom odvtedy a presne pasuju hadice z yamahy R1, pozor R6 má menší priemer hadíc

Obrázek uživatele Begy
User offline. Last seen 8 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/01/2009
Příspěvků: 619

z čeho jsi tam tedy to čerpadlo použil? Moc v motorkách nevyznám, ale R1 tipuju je stříkačka, ty mají podstatně jiný čerpadla.

čerpadla pro karburátorový motyky fungují na principu bzučáku.
Je to membrána poháněná magnetem. (u podtlakovýho je memrána poháněna pulsama v sání)po dosažení tlaku v systému se membrána zatlumí a přestane kmitat - dávat palivo.
Tyhle pumpy nedávají prakicky žádný tlak, jen doplňují hladinu v karburátoru.

Pumpy pro stříkačky jsou tlakový. Běží stále a regulátor tlaku vrací přebytek paliva zpět do nádrže.

takže pokud bys použil pumpu pro stříkačku na karburátor, tak ho zničíš. Jehla v karburátoru nedokáže ten tlak zastavit a palivo se bude hrnout sáním přímo do motoru. Pokud jen mašinu uchlastáš tak to bude dobrý, ale pokud se tam toho paliva nahrne hodně tak můžeš lehce zlomit kliku nebo ojnici...

Obrázek uživatele joe30j1
User offline. Last seen 14 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 11/07/2009
Příspěvků: 133

je to bzučák staré R1 maly karbce, funguje to presne ako si napísal zapneš zapalovanie a natuká sa párkrát a hotovo,