zatím nad tím moc neuvažuju, ale rád bych znal váš názor.
kôli lepšiemu štartu, lepšej odozve na otočenie plynom, ked prepneš rezervu nemusíš čakat kým dotečie,
souhlasím zhruba se vším krom odezvy na plyn. Ta nemá s čerpadlem nic společnýho.
Čerpadlo jen doplňuje hladinu v karburátoru, tady přínos opravdu nevidím.
osobně jsem ho měnil na bývalém XJ600, právě z důvodů že po delší době špatně chytala ale hlavně byl porod když došel benzín. Podtlakový čerpadlo funguje jen pokud běží motor, takže když ti došel benzín jsi musel točit startérem jako magor dokud jsi málem nevyflusal baterku.
z čeho jsi ho použil?
nuž mne ide ochotnejšie za plynom odvtedy a presne pasuju hadice z yamahy R1, pozor R6 má menší priemer hadíc
z čeho jsi tam tedy to čerpadlo použil? Moc v motorkách nevyznám, ale R1 tipuju je stříkačka, ty mají podstatně jiný čerpadla.
čerpadla pro karburátorový motyky fungují na principu bzučáku.
Je to membrána poháněná magnetem. (u podtlakovýho je memrána poháněna pulsama v sání)po dosažení tlaku v systému se membrána zatlumí a přestane kmitat - dávat palivo.
Tyhle pumpy nedávají prakicky žádný tlak, jen doplňují hladinu v karburátoru.
Pumpy pro stříkačky jsou tlakový. Běží stále a regulátor tlaku vrací přebytek paliva zpět do nádrže.
takže pokud bys použil pumpu pro stříkačku na karburátor, tak ho zničíš. Jehla v karburátoru nedokáže ten tlak zastavit a palivo se bude hrnout sáním přímo do motoru. Pokud jen mašinu uchlastáš tak to bude dobrý, ale pokud se tam toho paliva nahrne hodně tak můžeš lehce zlomit kliku nebo ojnici...
je to bzučák staré R1 maly karbce, funguje to presne ako si napísal zapneš zapalovanie a natuká sa párkrát a hotovo,
O tomhle byla diskuze na motorkářích, proč měnit fungující bezproblémové čerpadlo za to elektrické?