Čest, jedná se mi o to, jestli má někdo zkušenosti z přesedláni z 850-tky na 900. Jestli jsou tam patrné nějaké rozdíly ve vlastnostech, nebo je to jenom faceliftovaná 850?
základní věci najdeš tady: http://www-tdm.cz/TDM/manualy/technicka-data
jinak základní rozdíly asi budou:
900 - je stříkačka
900 - má hliníkový rám (je to nejlehčí TDM)
900 - má 6 kvaltů
ve výkonu nijak zásadní rozdíl není, co bys taky čekal z 50ccm navíc. Myslim že to normálně ani nepoznáš.
tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.
No pokial ja viem tak 4TX nemá hliníkový rám. A rozdiel medzi 3VD,4TX,5PS je ten že sa zmenšovali svetlé výšky a pruženie prechádzalo viac na cestu ako na terén, 3VD má podstatne väčšie zdvihy
Pokud máš na 4tx hliníkový rám, tak máš asi nějakou stavbu.. Japonci to fakt na 4tx nikdy nedávali... Koukni se na sváry, takhle by se hliník nikdy nevařil a hlavně by nereznul, když ho někde prodřeš
Aha, no zas vím něco nového
Ahoj,
na motorkáři.cz je pěkná recenze devítistovky, na závěr je tam i nějaké srovnání. Koukni na to.
900 má brzdiče z R1.
Kouknu, dík.
ten článek je tady: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-tdm-900-abs-...
K tomuto tématu bych měl jen jedno malé povdechnutí: doufám, že Japončíci udělají co nevidět TDM1200...když už maj ten motor...a nejlíp s kardanem...nebo řemenem;-)
tak něco málo je tady http://www-tdm.cz/TDM/forum/vseobecne/o-cemkoli/studie-tdm
Jezdím s kamarádem co má V-Stroma 1000 takže můžu porovnávat.
TDM 900 má lepší brzdy, v mém případě s ABS, lepší jízdní vlastnosti na silnici, sportovnější vzhled a jízdní profil.
V-Strom má vyšší, širší a možná i pohodlnější sedlo a sedíš víc spřímeně. Rozdíl výkonu 74kw oproti 68kw není zas tak moc znát. Pod 3tis.ot./min se nedá jet ani s jednou motorkou. přijde mi, že V-strom možná nevybruje do stupaček a pak do sedla tak jako TDM 900. V Rakousku jsem měl cca o 0,7-1litr/100km nižší spotřebu. To bylo možná dáno tím, že já s mladou vážím tak o 30kg míň než kamarád s přítelkyní
Mladá říkala, že na TDM je víc místa na místě spolujezdce a níž stupačky než na V-stromu.
V-strom mi přijde, že se trochu líp sbírá s nišších otáček, to je možná daný rozdílem krouťáku 86 vz 100Nm
Kdyby jsi byl někdy v okolí východních čech, tak dej vědět a můžeš porovnat obě motorky.
Příloha | Velikost |
---|---|
093.jpg | 139.29 KB |
Zajímavé, díky.
Tak bohužel to už si moc nepamatuji,jezdil jsem docela často na 3VD a na tu dobu super motorka,dnes mám 900 a není to taky špatné už jen to že to je stříkačka mluví za své,jinak se tam asi těch věcí najde víc a hlavně si myslím že je pohodlnější a o trochu víc výkonu tam bude asi taky jinak opravdu nehohu už sloužit je to dlouho a mezi byli také jiné motorky.