příspěvků:14 [Poslední]
User offline. Last seen 14 let 2 týdny ago. Offline
Registrace: 11/12/2009
Příspěvků: 63

Čest, jedná se mi o to, jestli má někdo zkušenosti z přesedláni z 850-tky na 900. Jestli jsou tam patrné nějaké rozdíly ve vlastnostech, nebo je to jenom faceliftovaná 850?

Obrázek uživatele Ales.77
User offline. Last seen 14 let 7 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/23/2009
Příspěvků: 57

Tak bohužel to už si moc nepamatuji,jezdil jsem docela často na 3VD a na tu dobu super motorka,dnes mám 900 a není to taky špatné už jen to že to je stříkačka mluví za své,jinak se tam asi těch věcí najde víc a hlavně si myslím že je pohodlnější a o trochu víc výkonu tam bude asi taky jinak opravdu nehohu už sloužit je to dlouho a mezi byli také jiné motorky.

Obrázek uživatele Begy
User offline. Last seen 8 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/01/2009
Příspěvků: 619

základní věci najdeš tady: http://www-tdm.cz/TDM/manualy/technicka-data

jinak základní rozdíly asi budou:
900 - je stříkačka
900 - má hliníkový rám (je to nejlehčí TDM)
900 - má 6 kvaltů

ve výkonu nijak zásadní rozdíl není, co bys taky čekal z 50ccm navíc. Myslim že to normálně ani nepoznáš.

User offline. Last seen 14 let 2 týdny ago. Offline
Registrace: 11/12/2009
Příspěvků: 63

tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.

Obrázek uživatele joe30j1
User offline. Last seen 14 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 11/07/2009
Příspěvků: 133

No pokial ja viem tak 4TX nemá hliníkový rám. A rozdiel medzi 3VD,4TX,5PS je ten že sa zmenšovali svetlé výšky a pruženie prechádzalo viac na cestu ako na terén, 3VD má podstatne väčšie zdvihy

Obrázek uživatele Driver toys
User offline. Last seen 14 let 3 týdny ago. Offline
Registrace: 10/23/2009
Příspěvků: 355

Jája píše:
tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.

Pokud máš na 4tx hliníkový rám, tak máš asi nějakou stavbu.. Japonci to fakt na 4tx nikdy nedávali... Koukni se na sváry, takhle by se hliník nikdy nevařil a hlavně by nereznul, když ho někde prodřeš

vůdce MOTO DEBILS

User offline. Last seen 14 let 2 týdny ago. Offline
Registrace: 11/12/2009
Příspěvků: 63

Aha, no zas vím něco nového

Obrázek uživatele Kajmann
User offline. Last seen 14 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/08/2010
Příspěvků: 26

Ahoj,
na motorkáři.cz je pěkná recenze devítistovky, na závěr je tam i nějaké srovnání. Koukni na to.

Obrázek uživatele Kalibor
User offline. Last seen 14 let 10 týdnů ago. Offline
Registrace: 12/27/2009
Příspěvků: 21

900 má brzdiče z R1.

User offline. Last seen 14 let 2 týdny ago. Offline
Registrace: 11/12/2009
Příspěvků: 63

Kouknu, dík.

Obrázek uživatele Begy
User offline. Last seen 8 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/01/2009
Příspěvků: 619
Obrázek uživatele Matylda
User offline. Last seen 14 let 7 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/11/2010
Příspěvků: 32

K tomuto tématu bych měl jen jedno malé povdechnutí: doufám, že Japončíci udělají co nevidět TDM1200...když už maj ten motor...a nejlíp s kardanem...nebo řemenem;-)

Obrázek uživatele Begy
User offline. Last seen 8 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/01/2009
Příspěvků: 619
Obrázek uživatele Roman ST1
User offline. Last seen 14 let 7 týdnů ago. Offline
Registrace: 08/02/2010
Příspěvků: 19

Jezdím s kamarádem co má V-Stroma 1000 takže můžu porovnávat.
TDM 900 má lepší brzdy, v mém případě s ABS, lepší jízdní vlastnosti na silnici, sportovnější vzhled a jízdní profil.
V-Strom má vyšší, širší a možná i pohodlnější sedlo a sedíš víc spřímeně. Rozdíl výkonu 74kw oproti 68kw není zas tak moc znát. Pod 3tis.ot./min se nedá jet ani s jednou motorkou. přijde mi, že V-strom možná nevybruje do stupaček a pak do sedla tak jako TDM 900. V Rakousku jsem měl cca o 0,7-1litr/100km nižší spotřebu. To bylo možná dáno tím, že já s mladou vážím tak o 30kg míň než kamarád s přítelkyní
Mladá říkala, že na TDM je víc místa na místě spolujezdce a níž stupačky než na V-stromu.
V-strom mi přijde, že se trochu líp sbírá s nišších otáček, to je možná daný rozdílem krouťáku 86 vz 100Nm
Kdyby jsi byl někdy v okolí východních čech, tak dej vědět a můžeš porovnat obě motorky.

PřílohaVelikost
093.jpg 139.29 KB

Yamaha TDM 900A, Jičín

User offline. Last seen 14 let 2 týdny ago. Offline
Registrace: 11/12/2009
Příspěvků: 63

Zajímavé, díky.