byl jsem v garáži a nedalo mi to a natočil tuberáka. Je tady cca -10°C a moc se jí teda nechtělo. Na plný sytič se to hádalo pod 1000ot/min
jak jste na tom vy?
no já si právě říkám jak to vypadá když se jede třeba Elefantentreffen nebo grosgnocker či jak se ta akce jmenuje.
ale 18°C je slušná provokace to bych na motce dělal jako divej.
No já bych dělal, ale už mám všechno hotovo.
Ty voe 18° nad nulou...to je jako zimní start? Tady je -20, tak to zejtra zkusím...
Sem se tak těšil, že sem úplně zapomněl na vyšroubovaný průtokáč na olej.. 2x sem ji zkoušel asi po 3 vteřinách protočit, pak koukám na kaluž pod ní...to sem č...k sem se tytuloval... . No po našroubování chytla na druhé otočení motorem, ale jen na jeden válec, po 4 vteřinách si maličko ustřelila a už šla pěkně.. Podotýkám že v garáži bylo -7°C a stojí tam už měsíc bez protočení.. Tak si myslím že docela dobrý.. Kdybych vyndal svíčky, dal je na chvíli do tepla a hned zadělal ten šroub, tak by chytla jistě líp..
nejsem si jistej že by ti ohřátý svíce pomohly.
Čím větší zima tím víc kondenzuje benzín ze směsi na studených plochách (stěnách sání) a kurevsky se tak ochuzuje směs. Proto se používá u studenýho motoru sytič.
Nemyslel sem nějak moc ohřátý.. Vždy po zimě sem je vindal, očistil a dal domů do pokojové teploty, zatím sundal nádrž, tu vylil, odkalil karbce a protočil bez svíček... No a pak sem to dal do kupy a to bys koukal jak chytala..
Taky bych to šel vyzkoušet,ale vrčela před 14 dny.
Šroub mám taky venku jako Driver,tak to vyzkouším,až ho tam přišroubuju,doufám že už s čidlem.
mě ani tak nešlo jestli to vůbec chytí. Mě se totiž přijde že do takovýhle zimy je sytič "krátký" že nedokáže dostatečně obohatit směs.
Speciálně by mě zajímal joe301 s jeho chudšíma jehlama, ale ten má motyku rozebranou
No mne to celkom fajn štartuje aspon pri 5-6 stupnoch inak neviem povedat lebo v zime som ju neštartoval, kedže mám motor na stoličke, ale dost pomáha to elektrické čerpadlo. Poväčšínou mi hned chytí samozrejme len na sitič a to aj v lete, jedine ked už je zohriata tak nemusím, proste chytí hned na 2 valce ale chvilku je motor ešte neochotný čokolvek robit proste 40sek musím čakat lebo zdochne
Tak mi to nedalo a šel jsem to taky zkusit. Na dílně 18° a chytla bez sytiče jak malina. Akorát tak líně točila jakoby alarm lehce vycucnul volty. Už je odpojený a bude klid.