příspěvků:17 [Poslední]
Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

Mám dotaz. Keď doťahujem skrutky vzdušníkov tak je zmes bohatšia na benzín a chudobnejšia na vzduch? A keď povolujem tak naopak? Napr. mám zasadzené sviečky a vzdušníky nastavené na 3 otáčky tak mám skúsiť povoliť o otáčku alebo dotiahnuť aby bola zmes bohatšia na vzduch? Díky

ICQ 409218946

User offline. Last seen 14 let 10 týdnů ago. Offline
Registrace: 09/16/2009
Příspěvků: 158

Jak jsem přetyskovával trysky na Dynojet tak bylo v manuálu napsáno že základní nastavení je 2 otáčky,a já musel nastavit na 3,5 otáčky.

Lepší ztratit vteřinu v životě,než život ve vteřině.

Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

Begy zas píše že základné nastavenie je 3 otáčky:

Principem je, že šroubkem se nastavuje přívod vzduchu, množství benzínu je dáno tryskou napevno.
Tedy pokud se ubírá vzduch - obohacuje se směs a obráceně.
Nejdřív šroubky utáhněte (raději si zapamatujte o kolik otáček)a pak je vytočte o 3 otáčky (základní poloha)
Pro doladění zahřejte motor a pomalu otáčejte šroubkem a počítejte otáčky, jak otáčky začnou klesat točte na druhou stranu dokud nezačnou znovu klesat. Pak nastavte střed a je to.

ICQ 409218946

User offline. Last seen 14 let 10 týdnů ago. Offline
Registrace: 09/16/2009
Příspěvků: 158

Jenže on má 3VD a já 4TX rv 2000.V 98 byla prej inovace karbců.Mám pocit že v TDM 850 je min.3 druhy karbců.

Lepší ztratit vteřinu v životě,než život ve vteřině.

Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

Tak to je dobrá haluz ja mám ročník 98 ale dosť možné že bola vyrobená v 97 a predaná v 98 tak ako zistím ktorý karbec tam mám a kolko otáčok je na ňom zákl.nastavenie

ICQ 409218946

Obrázek uživatele Mirek
User offline. Last seen 14 let 4 týdny ago. Offline
Registrace: 11/01/2009
Příspěvků: 154

Tvoje starosti na moji hlavu. Přijeď na sraz a karbecy si můžeš prohlídnout.

Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

Však do Senca bych prišiel keď sa to bude konať.

ICQ 409218946

Obrázek uživatele Jindra-tdm
User offline. Last seen 14 let 4 týdny ago. Offline
Registrace: 11/09/2009
Příspěvků: 188

Crossbiker píše:
Tak to je dobrá haluz ja mám ročník 98 ale dosť možné že bola vyrobená v 97 a predaná v 98 tak ako zistím ktorý karbec tam mám a kolko otáčok je na ňom zákl.nastavenie

Rok výroby naješ v odkazu Download pod názvem Evoluce TDM
a nastavení karbce v manuálu.

User offline. Last seen 14 let 10 týdnů ago. Offline
Registrace: 09/16/2009
Příspěvků: 158

Mirek píše:
Tvoje starosti na moji hlavu. Přijeď na sraz a karbecy si můžeš prohlídnout.

Tyjo,ty budeš dělat rozborku??By se mi nechtělo

Lepší ztratit vteřinu v životě,než život ve vteřině.

Obrázek uživatele Begy
User offline. Last seen 8 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/01/2009
Příspěvků: 619

jen chci podotknout že nastavení otáček toho šroubu je tovární nastavení. U staršího motoru se to může celkem dost změnit.
Osobně bych to bral jako "odrazový můstek" prostě bod od kterýho bych se to pokusil nastavit tak jak motor vyžaduje.

Skusil bych oročit o půl otáčky, seřídt volnoběh a projet. Takhle pořád dokola až bych našel stav kdy to jede nejlíp. Zezačátku bych asi spíš škrtil, podle toho co píšeš tak to máš moc bohatý, takže bych škrtil

Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

Takže povolovať?

ICQ 409218946

Obrázek uživatele Matylda
User offline. Last seen 14 let 7 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/11/2010
Příspěvků: 32

Podle tohoto obrázku když utahuješ=ochuzuješ...jestli se nepletu...a taky tam vpravo píšou cosi o "ideálním továrním nastavení"...ale to možná platí u nového motoru, bez laďáků, s origo filtrem apod.
Když jsem měl Világro, byli na něm hrooozně moc otevřený vejfucky a dost to střílelo, dal jsem to do Brandejsa do Yamahy a protože to stálo pár kaček, tak s odstupem času hádám, že hejbli jen se šroubkama bohatosti...podle obrázku tipuju doleva...

PřílohaVelikost
Mikuni.jpg 58.31 KB
Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

Takže doťahovaním je v zmesi viac vzduchu a menej benzínu? A je to určite tak? Mne zas tvrdil mechanik, že povolovaním sa zvýši prietok vzduchu a zmes je chudobnejšia. Už fakt neviem...

ICQ 409218946

Obrázek uživatele Matylda
User offline. Last seen 14 let 7 týdnů ago. Offline
Registrace: 06/11/2010
Příspěvků: 32

Jestli to tvrdil mechanik od motorek, co jich už pár seřídil, věřme raději jemu, já v tomhle zkušenosti nemám, hádám jen z toho obrázeku;-)

Obrázek uživatele joe30j1
User offline. Last seen 14 let 11 týdnů ago. Offline
Registrace: 11/07/2009
Příspěvků: 133

povolovaním sa zmes ochudobní

Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

tak akoooooo??? už mám z toho haluzeeee

ICQ 409218946

User offline. Last seen 3 roky 47 týdnů ago. Offline
Registrace: 07/24/2010
Příspěvků: 3

Ked povoluješ (vyšrobovavaš von) srobik bohatosti zmesi tak ju ochudobnuješ lebo pridávaš vzduch. Takže maš viac vzduchu pri tom istom množstve benzínu. Ked pritahuješ uberáš vzduch ( zmes obohacuješ)stále pri tom istom množstve benzínu.

Obrázek uživatele Crossbiker
User offline. Last seen 14 let 5 týdnů ago. Offline
Registrace: 04/23/2010
Příspěvků: 78

A na koľko to máte nastavené na novšom type motora?

ICQ 409218946