že jednička znamená obvykle ránu jsem si u motorek taknějak zvyknul.
Jen mě docela u TDM zarazilo že dvojka je na tom prakticky stejně.
Co jsem zkoušel tak krásně jde zařadit když jedete krokem, vcelku dobře pak do nějakých cca 30km/h jakákoli vyšší rychlost znamená "počítání" zubů a vcelku slušnou ránu.
Otáčky motoru nemají žádný vliv, prostě čím vyšší rychlost tím to jde hůř
teď budu měnit olej tak uvidim třeba se to zlepší.
Dal jsem olej 20W50 a je to lepší. Není to s mojí hlavy někde jsem se to dočetl.
heh zrovna mám připravenej Motul 15W50.
Takže jsi měl podobný problémy?
Byli to rány že jsem čekal kdy se rozpůlí. Možná i kvůli toho hustšího oleje nemám žádnou spotřebu.
Taky jsem letos přešel na 20w50 a s kvaltama žádný problém
přidám do mlejna. Po výměne oleje MOTUL 15w50 rany ustaly a řazení se utišilo.
Souhlas, jednička na všech motkách asi stejný kopanec. Dvojka u TDM třeba na rozdíl od XJ 600 podstatně větší rána. Já řeším takto:
1) olej DENICOL 15/50
2) jízda pohoda = rozjezd krátká jedna, přes neutrál malá pauza (1/2 vteřiny) a dvojka bez kopnutí
3) spěchám nebo někdo chce na rozjezdu závodit = seru na něj nebo kopu dvojku bez ohledu na rány.
jsem se byl dnes projet a skusil jednu fintu co mě napadla.
Pokud řadim 1 a hned 2 tak to obvykle znamená ránu nebo počítání zubů.
Ale pokud zařadim jakoby v jednom tahu 1 - neutrál - 2 rychle za sebou (počítám cca 0,5-0,75sekundy) tak tam dvojka vpluje úúúplně sama.
po výměně oleje (z 15/40 na castrol 20/50) znatelný útlum a spotřeba oleje je taky jiná!!!!
A aký Castrol si dal? Snáď nie Actevo....
nuž rozbor motora ako som už vravel pred tým (