příspěvků: 2 [Poslední]
User offline. Last seen 14 let 10 týdnů ago. Offline
Registrace: 08/27/2010
Příspěvků: 6

Zdar páni. Mám model z roku 2000 a tam už nieje budík na teplotu motora. Je tam len kontrolka, keby sa to prehrievalo. Tak by ma zaujímalo, že ako funguje prevádzková teplota na vašich strojoch, kde tento budík na teplotu máte. Ja osobne nerád zaťažujem studený motor. U auta nieje o čom diskutovať. Ale keď tam nemám budík, tak by som sa rád dozvedel, že ako je to vlastne s týmto motorom. Predpokladám, že je tam nejaký termostat, lebo chladič to má ako výkladnú skriňu. Tak reku ako by som zistil, či mám termostat funkčný a či nejazdím na podhladený motor.

Jozef

Obrázek uživatele Driver toys
User offline. Last seen 14 let 3 týdny ago. Offline
Registrace: 10/23/2009
Příspěvků: 355

Draku TDM 850 je zajímavej stroj. Vůbec sem tu teplotu nepochopil.. Ručička se jen nepatrně zvedá, nahoru leze jen když stojím na místě - hodně rychle to leze v létě v kolonách, jinak při jízdě bych spíš řekl podchlazeno Těsně před červeným polem sepne ventilátor a zase v pohodě teplota spadne. Měl jsem jiné motorky a řešil teplotu i na škodovce a tak mě ten teploměr taky dost rozhodil. Koukal sem na termostat a radši sem koupil tenkrát nový, cenu radši neuvedu.. Bylo to zbytečný - teplota naprosto stejná! Dal sem do malé dírky co je na termostatu nejtek, aby tam neteklo tolik vody a to se nepatrně zlepčilo.
Takže buď v klidu, myslím že palivoměr je u TDM daleko užitečnější kontrolní přístroj.

vůdce MOTO DEBILS

Obrázek uživatele Kalibor
User offline. Last seen 14 let 10 týdnů ago. Offline
Registrace: 12/27/2009
Příspěvků: 21

I v letních měsících se drží rafika teploměru poměrně nízko (za jízdy). Termostat mě taky spíná těsně před červeným, stačí nechat motor bublat na volnoběh.
Nedávno jsem zkoušel jestli se vrtula vůbec točí. ( točila se )