Zdravim všechny,
měl bych malej dotaz. Chci si koupit TDMko a už sem si našel jeden kousek. Majitel mi psal že bude asi potřeba seřídit karburátor protože "motor za studena mírně pšouká do výfuku, po zahřátí na provozní teplotu se srovná". Myslíte že by stačilo jen obyčejné seřízení karburátoru nebo se pod tou závadou může skrývat větší problém? Je to model z roku 1991.
Díky moc za odpovědi
černý kouř z výfuku je u studenýho motoru ještě "normál" Motor není zahřátý na provozní teplotu a dochází u něj k nedokonalému spalování při kterém se uvolňuje uhlík z benzínu.
Jinak mě to taky zezačátku u studenýho motoru střílí do výfuku, tedy tak +-30 vteřin. Pak už jde motor celkem krásně.
Jinak bych samozřejmě po koupi vyměnil svíčky a nechal seřídit karburátory. Tedy podtlaky a případně i bohatost.
Ve slušném servisu tipuju cenu do 1000Kč
odkud jsi? v profilu toho moc nemáš...
Základní servis udělat každopádně hned po koupi. Jinak koukni jestli nemáš nějakého majitele TDM blízko ať sjede s tebou a podívá se. Sám bych si pro to asi nejel, když s ní nemáš zkušenosti.
čierny dym by som povedal že by nemal ist nikdy, skôr biely dym pri štarte potom už žiadny
Nevyzerá to na nejaký velký problém. Hlavne skontroluj či nedymí pri prudkom pridaní a zapchaj rukov výfuky a pridaj ked ti ich odtlačí tak je aj kompresia dobrá. Aký je to ročník?