co jsem scháněl informace o přesazování jehel, tak jsem se dozvěděl že pokud je přesadíš na poslední zářez a motorka jede znamená to že jsou vymletý jehly nebo komínky.
Vibracema motoru se to klepe a tím se udělají vůle.
Mě po přesazení motorka jede nádherně takže vůle tam asi budou. Taky jsem koukal že na jehlách už jsou slušný plošky, ale to je v místech uchycení k šoupěti, tam by to vadit nemělo.
Takže jsem přemýšlel nad DynoJet sadou, ale ta prý obsahuje jen jehly a trysky
takhle to prý vypadá:
vyběhaný komínek:
nový komínek:
ale osobně nemám zkušenost, takže nemůžu moc referovat. ale...
kamarád měnil jehly i komínky a spotřeba šlý o litr dolu, po výměně musel přesadit jehly na předposlední zářez, protože motorka nechtěla jinak jet.
Taky je pravda že origo to je na prostředním zářezu
tak páni ja som si objednal nové komínky či ako to voláte, po anglicky to je emulsion tube, z firmy factoryPRO, ktorá ich predáva ako originál ako od výroby a majú zaručit že bude nižšia spotreba, a hlavne ked je na vrchu vidiet ovalita čo som ja mal, tak to poznáte už len na zvuku. Inak ked som najpr s pôvodnými znižil ihlu najnižšie tak sa nič nezmenilo, ale s novými som to musel dat do prostriedku lebo pri 2500- 3000 ot to neišlo dobre, ešte som nezmeral spotrebu lebo je už zima a moto je komplet rozobraná na opieskovanie, pošlem foto akú tam mám ovalitu, ale na Carpe-tdm to velmi vychvaluju.
a kterou sadu sis tedy obědnal?
Předpokládám že je to z tohohle výběru: http://factorypro.com/Prod_Pages/prody85.html
dá se tam opravdu najít spousta informací, takže to asi začnu pomalu překládat a dávat do návodů
New Factory Pro TDM Needle Jets!
je to toto je to čisto len tryska, žiadne ihly, nie je to tunnig netreba ani menit nasávanie, len to znižuje spotrebu a tahá od nizskych otáčok. Garantujem že ak dáš ihly na posledný zárez a ochotne ide pri 2500až 3000ot tak máš ovalitu
Tak tohle slyším prvně.Když pustíš plyn a jehly zajedou nadoraz,tak to jede přes boční kanály na volnoběžnou trysku,a musí to jet.Aby byl vykvedlaný karbec tak ta mašina musí mít najeto aspoň 200tis.
Dynojet je supr věc,ale poznáš to až budeš měnit vše.Otevřený filtr+Dino+výfuky.A doladit na brzdě s lambdou. Pak to teprv hraje tak jak má.
Lepší ztratit vteřinu v životě,než život ve vteřině.